Trans/Shemale in SS Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
na enkele ervaringen met Anouck, Maleena en Vicky, allen uit de SS ben ik op zoek naar eens iets anders...
Vicky uit de SS 33 denk ik recent bezocht en topervaring, maar nogal duur..
Iemand een tip voor n Shemale die ook uitstekende service levert en die uiteindelijk ook zelf klaarkomt zonder een belachelijke prijs te moeten betalen?
Ook ooit eens binnen geweest bij Marilyn uit VT22 nu maar enkel gepijpt geweest, daar ze nogal ruw omgaat met jouw als zij top is....wel knap.....
Dank voor de eventuele tips
 
na enkele ervaringen met Anouck, Maleena en Vicky, allen uit de SS ben ik op zoek naar eens iets anders...
Vicky uit de SS 33 denk ik recent bezocht en topervaring, maar nogal duur..
Iemand een tip voor n Shemale die ook uitstekende service levert en die uiteindelijk ook zelf klaarkomt zonder een belachelijke prijs te moeten betalen?
Ook ooit eens binnen geweest bij Marilyn uit VT22 nu maar enkel gepijpt geweest, daar ze nogal ruw omgaat met jouw als zij top is....wel knap.....
Dank voor de eventuele tips
je kunt ook bij Marilyn terecht heel mooie trans maar met een onvoorzienbare karakter
 
verleden week eens bezoek gebracht aan Maria op SS nr 7....
Recensie volgt...
Uiteindelijk al bij een paar Shemales gepasseerd in het Skw maar nog niemand is effectief klaargekomen....ook zelfs na het betalen van een supplement niet...
Iemand die me wel een tip kan geven van iemand die het uiteindelijk wel doet??
 
verleden week eens bezoek gebracht aan Maria op SS nr 7....
Recensie volgt...
Uiteindelijk al bij een paar Shemales gepasseerd in het Skw maar nog niemand is effectief klaargekomen....ook zelfs na het betalen van een supplement niet...
Iemand die me wel een tip kan geven van iemand die het uiteindelijk wel doet??
Niemand een bruikbare tip??
 
Zaterdagavond in de SS stond een knappe lange dame met lang zwart haar, dus ik loop wat dichter naar het raam, doet ze deur open en zegt dat het niet haar raam is en dat ze shemale is... vervolgens loopt ze naar haar eigen kamer dus kon haar goed bekijken, spleetje tussen haar tanden was opvallend, wie is dit? Ergens in debuurt van SS 11 of 13 ging ze naar binnen.
 
verleden week eens bezoek gebracht aan Maria op SS nr 7....
Recensie volgt...
Uiteindelijk al bij een paar Shemales gepasseerd in het Skw maar nog niemand is effectief klaargekomen....ook zelfs na het betalen van een supplement niet...
Iemand die me wel een tip kan geven van iemand die het uiteindelijk wel doet??
Ik ken iemand maar niet in skw
 
het is al n tijdje geleden dat ik nog eens in het SS geweest ben...te druk ...
Hoe zit het momenteel qua bezetting van TS in het Skw??
Zijn er nieuwe aanwezig??
 
Meeste werken in de avond uren, overdag zitten er echter ook de nodige. Let wel op, alles sluit om 23.00 uur tgv corona maatregelen.

De shifts lopen redelijk in elkaar over, er zijn er ook bij die een deel van beide shifts pakken, dit geld voor veel dames in het SKW, zeker in tijden dat er relatief vroeg gesloten moet worden.
 
Ik wil vandaag rond de middag avond SKW voor een TS te bezoeken,hiervoor SKW meerdere malen bezocht alleen voor "normale" vrouwen, maar een trans op ze tijd vind ik altijd leuk, nu ben ik benieuwd na een trans achter de ramen.
Iemand tips van n bepaalde tijd en n eventuele goede?
Groetjes!
 
Ik wil vandaag rond de middag avond SKW voor een TS te bezoeken,hiervoor SKW meerdere malen bezocht alleen voor "normale" vrouwen, maar een trans op ze tijd vind ik altijd leuk, nu ben ik benieuwd na een trans achter de ramen.
Iemand tips van n bepaalde tijd en n eventuele goede?
Groetjes!
uiteindelijk iemand gevonden die voldeed ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan