Trans/Shemale in SS Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben van plan om morgen nog eens te gaan wandelen in de favoriete raambuurt..
Iemand nog recente ervaringen metTS Vicky uit de SS 37/2,,,,??
Bedankt voor eventuele reacties
Recent niet, maar vroeger op het oude hookers forum, had ik er enkele recensies/berichten over staan. Was/is een van mijn favorietjes…… is wel aan de dure kant, maar goede behandeling ( is dominant en Top ingesteld)
 
wat is duur??
Kllarkomen van haar mogelijk??
200 € voor volledige behandeling, discussieert niet over prijs…. ,klaarkomen dacht ik dat ze me eens vertelde dat het afhangt van de persoonlijke klik en ook het tijdstip tijdens haar shift. Op het einde laatste klant was soms mogelijk dacht ik, want als ze klaarkomt kan ze erna niet meer "werken"
 
200 € voor volledige behandeling, discussieert niet over prijs…. ,klaarkomen dacht ik dat ze me eens vertelde dat het afhangt van de persoonlijke klik en ook het tijdstip tijdens haar shift. Op het einde laatste klant was soms mogelijk dacht ik, want als ze klaarkomt kan ze erna niet meer "werken"
Vedankt voor de reactie....
200 euro...niet goedkoop

Toevallig nog andere aanbevelingen in het SKW die het goedkoper doen??
 
Ik ga mijn bezoek aan Antwerpen dan uitstellen toto wanneer %ameena uit de SS49/2 terug komt.....
ik zou ook nog eens Marilyn werkzaam in VT ook s willen bezoeken..maar bij gebrek aan info ga ik de lange rit momenteel niet wagen...
 
Iemand deze recent terug gespot??
Een 3 tal weken terug op een zaterdag was ze er niet en zat er een zwarte dame op haar gebruikelijke plaats...
Bedankt voor eventuele reacties
 
Hoi, iemand ervaring met de lange blonde trav die in de avond/nacht aanwezig is op schippersstraat 13 volgens mij
Ik ben er al langs geweest, echter geen recensie geschreven ......, veel zaken vergeten , enkel was Oost-europees en ALLES was groot, dacht dat hij/zij vertelde dat ze 2 meter was..... , leuk en aangenaam gesprek (persoon) voor het overige herinner ik me niet zoveel meer ........
 
iemand die kan vertellen wie er nog aanwezig is in het SKW,??
IK zpu volgende zondag een steryg willen gaan wandelen,vandaar de vraag....ook gezien de grote afstand ....
Bedankt voor eventuele reacties
 
Niemand meer info??
Zij a dverteert al jaren , maar weet geen recensies enook of z enou in het SKW werkt of niet??
Iemand??
Vroeger ontving ze in Deurne ik spreek wel van 10 jaar terug denk ik maar volgens mij ontvangt ze daar nog altijd alleen sommige foto's zijn ook van die tijd ik denk dat ze nu in de 40 moet zijn. Sommige foto's zijn accuraat denk ik, de sex was ok niet mijn beste ervaring maar wij hadden niet echt een klik dus. Was wel heel vriendelijk en correct met haar service.
 
werkt deze nu ook in het SKW,??
Iemand ervaring mee??
De foto's zijn inderdaad genomen door tiffany in de schippersstraat(zie eerste foto spiegel) maar heb haar nog nooit zien werken in het SKW, wsl een bezoekje gebracht en wat foto's laten nemen.
 
De foto's zijn inderdaad genomen door tiffany in de schippersstraat(zie eerste foto spiegel) maar heb haar nog nooit zien werken in het SKW, wsl een bezoekje gebracht en wat foto's laten nemen.
idd.KAN perfect........
ik weet dat deze al jaren adverteert, maar weet er geen ervaringen over..
het kon uiterard dat ze opeens besliste om ook wat in het SKW te werken.....
 
hoe was de ervaring met Vicky??
Vroeger al veel beschreven op de teloorgegane site ……, denk hier nog geen recensie, maar het feit dat ik er al jaren bij ga (ondanks de vaste stevigere prijs) zegt genoeg denk ik 🤔, zolang je respect hebt voor Vicky en de touwtjes uit handen heeft, met duidelijke afspraken 🤷‍♂️
 
Komende zaterdag nog een sgaan wandelen in het SKW.
Iemand tips voor shemale die ook kan klaarkomen tijden shet bezoek?
Maleena al een paar eer bezocht, maar zij faket telkens haar orgasme met wat product dat ze in je gezicht strooit.
Anouck ook 1 keer klaargekomen, zij het maar een kleine 2 druppels..
Iemand ti^s van een shemale die een forse lading kan spuiten in het SKW??
Michelle Glamour kan dat blijkbaar , maar deze werkt privé en daar heb ik nog geen ervaringen mee..
Iemand??
Bedankt voor eventuele tips
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.552
Berichten
727.789
Leden
33.519
Nieuwste lid
Anna6
Terug
Bovenaan Onderaan