Recensie Trio Amy - Steffie, Eksel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toolmann

Wandelaar
55
05/02/23
52
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Biseks
  5. Klaarkomen in mond
  6. Klaarkomen op gezicht
  7. Klaarkomen op lichaam
  8. Penismassage
  9. Pijpen deepthroat
  10. Pijpen zonder condoom
  11. Tussen borsten (russisch)
  12. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/lommel/3659721-steffie
Totale kosten (in euro)
600
Voor mijn werk als vertegenwoordiger moest ik net over de grens in België zijn. Gelukkig was ik met mijn werk vroeg klaar. En ik had Steffie al eerder op kinky zien staan. En ik was ook toevallig in de buurt. Ik vroeg ook of ze alleen was . En of er nog een leuke collega in de buurt was . Ze zei ja. Ze heet Amy. Alleen zij stond op een andere site. ff gecheckt en de mogelijkheden en de prijs afgesproken. En een afspraak gemaakt. Ze ontvangen in een luxe Lovehotel in Eksel net onder Lommel. Bij binnenkomst meteen afgerekend. De dames konden niet wachten en rukte onderhand de kleren van lijf zoenend en voelend. Daarna zijn we onder de douche beland waar het spel echt begon. Na het was ritueel dwong ik de dames te knielen . Waarbij Amy het voortouw nam. En mijn neukkanon in haar mondje nam. En mijn neukkanon op oorlogssterkte zoog. En Steffie heerlijk aan mijn ballen zoog. En het daarna van Amy overnam . Wat konden die beide goed kluiven zeg. Daarna heb ik heb ik de dames met mijn blanke neukkanon in verschillende gevechts positie's genomen. En daarna met een volle kanon shot op hun gezichten en in hun gulzige pijpmondjes klaargekomen. Waarbij ze mijn neukroom van beide gezichten aflikte en doorslikte. en ze zogen beide de laatste druppel uit mijn knuppel. ze waren zo goed. Dat ik er nog een uurtje bij boekte. Dus voor de volgende ronde gegaan. En tussen het neuken ff mijn neukkanon eruit. En ff aan laten kluiven. En daarna weer hoppa erin. En ook bij de laatste ronde. Zogen ze beiden. De laatste druppel uit mijn knuppel. Dit was een van mijn beste trio's. Als ik weer in de buurt ben zien ze me zekersss terug.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan