WHEM Trio Bi-Date rijp stel Maastricht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.039
02/07/21
2.133
15
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met dit koppel; zoel bi-trio als party:
Alleen bij triodate willen ze een aanbetaling en dat weerhoudt me een beetje. Party weet ik niet of daar ook aanbetaling nodig is.
Ik betaal nooit aan. Toen ze daarmee aan kwamen ben ik er meteen mee gekapt. Daarna niets meer van ze gehoord. Jammer.
 
Denk dat ze hierom niet actueel zijn.
"Erotische Mini Vakantie naar Zuid Frankrijk
Van 8 t/m 24 Juni kun je bij ons terecht voor een erotische mini vakantie in Zuid Frankrijk vanaf 4 dagen (475 euro, inclusief 2 erotische dates all in, exclusief reis, overnachting en maaltijden). Andere opties: 6 dagen met 3 dates of 8 dagen met 4 dates. Lekker relaxed genieten in mooie natuur in een heerlijk relaxte erotische sfeer. Alles kan en alle erotiek is inclusief. Vooraf kennismaking met privé date in NL (nabij Maastricht) op 31 Mei, 1 of 2 Juni. Date van 2 uur (275 euro). Aanbetaling (100 euro)."
 
Medio maart heb ik met dit Bi-stel afgesproken. Was voor mij de eerste keer met een koppel, desondanks erg goed bevallen. Een ervaren stelletje dat er wel raad mee weet. Begint langzaam met een massage (tussen hem en haar) en na een paar minuutjes kun je aansluiten.

Geen klokkijken, de 2 uur worden ruimschoots volgemaakt. Een aanbetaling van €100,- zou ik nooit gedaan hebben, maar voor je langs kunt komen heb je een telefoongesprekje met hun beiden. Zeker wel betrouwbaar en samen genieten ze er zeer van. Fijne locarie, op de open bovenverdieping in een woonhuis nabij Maastricht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan