Recensie Trio Carolina en Ana Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bustybiz

Wandelaar
68
01/03/22
41
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ana-carolina-promo-duo-trio.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat het vrouwendag is, dacht ik vandaag aan een triootje met Carolina en Ana, dan kan ik er meteen 2 verwennen. Een paar jaar geleden ook een trio met Carolina gedaan, ik had daar geweldige lesbische herinneringen aan, dat ze elkaar oraal verwennen, maar dat is er helaas niet meer bij, het is nu iets koeler maar toch krijg je waar voor uw geld. Terwijl de ene u pijpt is de andere uw balzak aan het likken. Carolina deed facesitting, terwijl Ana op u wipt. Dan Carolina doggy style genomen en Ana ondertussen gevingerd. Uiteindelijk me afgetrokken op Ana haar borsten.

Uiterlijk : Carolina is mollig maar niet te met lekkere borsten. Ana is lekker strak. Ze zijn duidelijk geen 20 meer maar mogen zeker nog gezien worden en zijn heel vriendelijk.
 
Onlangs nog eens bij carolina geweest, fantastische ervaring telkens. De erotic shower als opwarmertje, je merkt dat de dames nog instructies van Amanda gekregen hebben😀.
Ze heeft ondertussen een borstverkleining ondergaan ,maar niet getreurd ze zijn nog zeer groot.
Haar kwaliteiten zijn bovengemiddeld, prijs kwaliteit 140 euro voor 60 min met cim, zeker niet overdreven . Ziet ze mij nog terug dacht het wel. Geniet van deze leuke vrouw.
 
Ik ben geen ervaren wandelaar maar zou graag is bij Ana langsgaan. Heb er mee gestuurd en heb een adres gekregen maar het is een groot alleenstaand huis. Is dit normaal? Vind dat precies raar voor een dvp of ligt da aan mij?
 
Ik ben geen ervaren wandelaar maar zou graag is bij Ana langsgaan. Heb er mee gestuurd en heb een adres gekregen maar het is een groot alleenstaand huis. Is dit normaal? Vind dat precies raar voor een dvp of ligt da aan mij?
Dakke , het is een studentenhuis met meerdere kamers,(en dames) op het moment dat je arriveert een bericht sturen naar de dame. Dan krijg je het kamernummer. Binnengaan op de bel duwen ( kamernummer intoetsen )bellen, videocam ,check van de dame. Ze doet de deur open ,houten trap op naar de kamer. And have fun.
 
Laatst bewerkt:
Ana is absoluut een super meid.
Knap lichaam, sexy kontje en ze pijpt heerlijk.
Ana wordt super nat als je haar likt. Laatste keer bleef ze mijn hoofd vasthouden tijdens het beffen zodat ik zeker niet vroegtijdig zou stoppen.
Geëindigd met enkele standjes, afwisseld welk zij leuk vindt en welk ik graag heb.

Het was n topervaring.
 
Ana is absoluut een super meid.
Knap lichaam, sexy kontje en ze pijpt heerlijk.
Ana wordt super nat als je haar likt. Laatste keer bleef ze mijn hoofd vasthouden tijdens het beffen zodat ik zeker niet vroegtijdig zou stoppen.
Geëindigd met enkele standjes, afwisseld welk zij leuk vindt en welk ik graag heb.

Het was n topervaring.
Na het lezen van je recensie wou ik haar nog eens een tweede kans geven. Tijd geleden denk zelfs een paar jaar dat ik eens met haar had afgesproken, had toen niet zo een wow ervaring vandaar dat ik het nog eens wou proberen, maar spijtig genoeg elders in België momenteel. Wat Carolina betreft ook al eens met haar afgesproken voor mij persoonlijk niet de dame die mij fysiek kan bekoren, hoewel ik van grote borsten hou. Damn wat mis ik Amanda, Astrid of Silvia (Boutersem, Helecine) als je met deze dames afsprak haleluja vooral Astrid als ze je naar een hoogtepunt neukte en je niet mocht klaarkomen en gewoon het neuken afbrak op het laatste nippertje om je de kans te geven te herpakken, en je daarna terug stevig onder handen nam wat een intens genot kon deze mooie dame je geven. En dan dat prachtig engeltje Amanda mmmm om te watertanden en hemels zo eens lekker stevig maar niet ruwe beurt en de erotische douche met haar mmm zalig. EN Silvia (vroeger Boutersem Les hortensias en dan eens in Helecine afsprak) met haar zalig natuurlijk lichaam, damn wat een dames. Weet iemand welke dames er nog allemaal ontvangen in het studentenhuis op de ring (mag me altijd een prive berichtje sturen, ga morgen eens met Klara afspreken zou daar ook actief zijn) want in de Br-straat dat is de ene teleurstelling na de andere. Vroeger kon je ook nog in de Blij-straat nog goede ervaringen hebben maar blijkbaar geen activiteit meer.
 
Ik zit met een vraag over Carolina. In het verleden telkens elders afspraak gemaakt omdat ik echt graag weet wat te verwachten. Carolina ziet er zeer goed uit en heeft een lichaam waar ik helemaal op val, maar zij verbergt jammer genoeg haar gezicht op haar fotos. Haar volste recht natuurlijk, maar voor mij kan dat een enorme afknapper zijn. Ik heb in het verleden nog rechtsomkeer gemaakt bij andere dvp en voel mij hier achteraf altijd zeer schuldig over. Daarom wil ik haar, en mijn, tijd niet verdoen.

Belachelijke vraag dus: kan iemand mij vertellen of ze overdreven mollig is in haar gezicht, of hoe ze er ongeveer uitziet? Ieders standaarden zijn natuurlijk anders, maar een mooie kaaklijn en mooi gebit zijn voor mij bv een must.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/duo-ana-carolina-promo.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent de 2 dames ook een bezoekje gebracht en mijn ervaring is gelijklopend zoals mijn voorganger beschrijft in zijn review hierboven.
Carolina had ik al eens eerder solo meegemaakt en wou ze deze keer eens beleven in een trio.
De sfeer bij het binnenkomen is aangenaam , beide dames zijn zeer vriendelijk.

Pijpen doen ze super en sex is in het algemeen goed , echt vingeren en tongzoenen was niet toegelaten , het waren kleine kusjes en de vingers mochten niet in het poesje .
Lesbische toestanden moet je niet verwachten en het condoom wisselen breekt een beetje de sfeer , maar dat is meestal wel het geval bij trio's.

Ik had niet echt een wauw gevoel ,maar voor die prijs was het zeker geen tegenvaller.
 
Na het lezen van je recensie wou ik haar nog eens een tweede kans geven. Tijd geleden denk zelfs een paar jaar dat ik eens met haar had afgesproken, had toen niet zo een wow ervaring vandaar dat ik het nog eens wou proberen, maar spijtig genoeg elders in België momenteel. Wat Carolina betreft ook al eens met haar afgesproken voor mij persoonlijk niet de dame die mij fysiek kan bekoren, hoewel ik van grote borsten hou. Damn wat mis ik Amanda, Astrid of Silvia (Boutersem, Helecine) als je met deze dames afsprak haleluja vooral Astrid als ze je naar een hoogtepunt neukte en je niet mocht klaarkomen en gewoon het neuken afbrak op het laatste nippertje om je de kans te geven te herpakken, en je daarna terug stevig onder handen nam wat een intens genot kon deze mooie dame je geven. En dan dat prachtig engeltje Amanda mmmm om te watertanden en hemels zo eens lekker stevig maar niet ruwe beurt en de erotische douche met haar mmm zalig. EN Silvia (vroeger Boutersem Les hortensias en dan eens in Helecine afsprak) met haar zalig natuurlijk lichaam, damn wat een dames. Weet iemand welke dames er nog allemaal ontvangen in het studentenhuis op de ring (mag me altijd een prive berichtje sturen, ga morgen eens met Klara afspreken zou daar ook actief zijn) want in de Br-straat dat is de ene teleurstelling na de andere. Vroeger kon je ook nog in de Blij-straat nog goede ervaringen hebben maar blijkbaar geen activiteit meer.
Karla is ni goed, oud en versleten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan