Recensie Trio Cibel & Manuella, Schilde 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zorro

Stamgast
733
06/10/21
1.192
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cibel-and-manuella-echt-trio-2.html
Totale kosten (in euro)
€160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op de gekende lokatie in Lanaken dit aangename duo bezocht. Was prima. In half uurtje een intensief programma afgewerkt. Dames zijn ook lekker geil met elkaar, condoom wordt niet gewisseld. Dat komt de sexflow natuurlijk ten goede.

Ze zijn pro's, en ze zijn goed op elkaar ingespeeld. Uiteindelijk is het natuurlijk ook maar gewoon een toneelstukje, dat is heel soms te merken maar voor mij persoonlijk absoluut niet storend. Ik was mijn ergste geilheid gelukkig al eerder op de dag kwijtgeraakt, dus kon lekker doorgaan. Ik vrees dat ik anders bij deze behandeling heel snel mijn kruit zou hebben verschoten...
 
Laatst bewerkt:
Op de gekende lokatie in Lanaken dit aangename duo bezocht. Was prima. In half uurtje een intensief programma afgewerkt. Dames zijn ook lekker geil met elkaar, condoom wordt niet gewisseld. Dat komt de sexflow natuurlijk ten goede.

Ze zijn pro's, en ze zijn goed op elkaar ingespeeld. Uiteindelijk is het natuurlijk ook maar gewoon een toneelstukje, dat is heel soms te merken maar voor mij persoonlijk absoluut niet storend. Ik was mijn ergste geilheid gelukkig al eerder op de dag kwijtgeraakt, dus kon lekker doorgaan. Ik vrees dat ik anders bij deze behandeling heel snel mijn kruid zou hebben verschoten...
Doen ze niet aan tongzoenen?
 
Ik heb een afspraak met ze proberen maken. Was allemaal geen probleem, ze gingen me in de buurt van Antwerpen ontvangen. Kijk je op de dag van de afspraak nog eens RL, blijkt dat ze opeens de andere kant van het land ontvangen :mad:

Nog een geluk dat ik de bui zag hangen en niet naar de plaats van afspraak ben gereden. Altijd hetzelfde met dat rondtrekkend latinacircus :mad:
 
Deze dames ook eens een bezoek gebracht ,ze zitten in Hasselt nu , wat voor mij minder ver is en zodoende mijn kans gewaagd, je kan er discreet parkeren .
Via WhatsApp afgesproken en dit verliep zeer vlot .
Vriendelijk ontvangst bij binnenkomst , heerlijke mooie en vriendelijke dames ... ze zijn wel wat duurder geworden , ik heb 200 euro betaald voor een half uur .
pluspuntjes:
Zoals hierboven beschreven kunnen ze lekker van elkaar genieten ,ze tongzoenen elkaar , beffen en strelen , een mooie lesbische show of het nu toneel was daar merkte je zo goed als niets , idd pro's op dat gebied .
Je mag ze stevig neuken en het maakt niet uit hoe dikwijls je wisselt alle standjes mogen aan bod komen... van Manuela haar kutje rechtstreeks naar Cibel haar mondje die gretig verder je lul pijpt , pijp skills zijn goed te noemen bij beide... vervolgens van het ene kutje naar het andere , je kan vragen wat je wil ,ze proberen het uit te voeren , terwijl je de ene neukt likt de andere het klitje ... laat je maar lekker gaan.
Deze dames doggy neuken is een streling voor het oog , lekkere kontjes en ondertussen speelt de andere met zichzelf of kan je gewoon vragen of diegene die je aan het neuken bent de andere haar poesje likt...

Minpuntjes zijn dat je ze niet mag beffen of het poesje vingeren , tongzoenen kan ook niet "that is all mine..." zeiden ze van elkaar ,wel spijtig want ik had ze graag ook wel geproefd .

Wanneer je uw kans waagt zorg dan wel dat je een tijdje kan doorgaan en niet te snel je kruid verschiet , want eenmaal jasje gevuld zijn de dames blij :D

Oh ja... , en alles is met condoom... deze gaat er vrij snel rond volgens de regels van de kunst met het mondje , je merkt het bijna niet want op het zelfde moment houd de ander je wel bezig , ik dacht zelfs op een gegeven moment dat het pijpen zonder was maar niets was minder waar :D
 
Ik ben hier niet om twijfel te zaaien en wil oprecht jullie mening.
Die twee dames hebben "naar mijn mening" een neuscorrectie gehad en als ik iets van plastische chirurgie aan het gezicht bij dames uit die contreien zie, stel ik me altijd de vraag of ze wel volledig vrouw zijn.
Aan de bezoekers van deze dames, hadden jullie die twijfel ook? Of is er jullie iets anders opgevallen?
Bij die grotere vrouw, heb ik wel mn twijfels als ik zo eerlijk mag zijn.
 
Exact ook mijn gedacht @Rocketman
Uiteindelijk eigenlijk wel blij dat mijn date toen niet doorging, want ik had bij nader inzien ook twijfels over hun geslachtelijk verleden. Zeker de grootste ziet er nogal mannelijk uit. In de toekomst bel ik bij twijfel gewoon de date af.
 
Exact ook mijn gedacht @Rocketman
Uiteindelijk eigenlijk wel blij dat mijn date toen niet doorging, want ik had bij nader inzien ook twijfels over hun geslachtelijk verleden. Zeker de grootste ziet er nogal mannelijk uit. In de toekomst bel ik bij twijfel gewoon de date af.
En ze worden ook als professioneel omschreven en ook beetje geacteerd. Dat hoor je wel vaker bij transvrouwen die in dat beroep zitten...
Ik vind het toch een beetje verdacht
 
En ze worden ook als professioneel omschreven en ook beetje geacteerd. Dat hoor je wel vaker bij transvrouwen die in dat beroep zitten...
Ik vind het toch een beetje verdacht
Moet je eens op verkenning gaan zou ik zeggen , en laat het ons weten ,ikzelf heb niks gemerkt ;) ... dan hebben de plastische chirurgen daar vanonder goed werk geleverd .
 
Het zijn inderdaad echte « knappe »dames, zoals op de foto's. Let wel op met de prijs. Ze durven 's avonds meer vragen dan door de dag. Zeker opletten dat je « hem » onder controle kan houden. Eens een schot gelost is het gedaan, ook al is de tijd nog niet om. Ze zijn er vooral op uit om je snel buiten te krijgen en vlug centjes te verdienen.
 
Ik ben hier niet om twijfel te zaaien en wil oprecht jullie mening.
Die twee dames hebben "naar mijn mening" een neuscorrectie gehad en als ik iets van plastische chirurgie aan het gezicht bij dames uit die contreien zie, stel ik me altijd de vraag of ze wel volledig vrouw zijn.
Aan de bezoekers van deze dames, hadden jullie die twijfel ook? Of is er jullie iets anders opgevallen?
Bij die grotere vrouw, heb ik wel mn twijfels als ik zo eerlijk mag zijn.
Ik heb enkel Manuela ontmoet. Geen rare gevoelens gehad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik wou deze dames ook eens uitproberen, maar mijn oog ging dan vooral naar Manuela.

Berichtje gestuurd in het Engels en ik kreeg de menu teruggestuurd.
120/15
160/30
300/60
Er stond zelfs tongzoenen in en massage, maar deze heb ik totaal niet gekregen. Hierover zo meteen meer.
Vlot een afspraak kunnen maken.

Manuela deed de achterdeur open in een overgrote trui. Ze glimlachte vriendelijk en vroeg me om haar te volgen.
Bovenop de trap stond Cibel al te wachten en we gingen de 3de deur binnen.
Eens in de kamer kreeg ik 2 kussen op de wang van elk.
Kamer was wat fris, maar we gingen het lekker warm maken. :)

Manuela is de grootste van de twee en degene met de echte borsten.
Cibel is de kleinste van de tween en degene met plastieken borsten.
Manuela nam het woord, maar het was Cibel die besliste.

Ik mocht me uitkleden en terwijl ik dat deed, deden zij het ook en mocht ik naast hen komen liggen.
Ik verwachtte lekker voorspel door wat te tongzoenen, maar het werd duidelijk dat ik er naar kon fluiten.
Ze gaven me wat kusjes op de lippen met hunlippen stijf op elkaar, maar ze gaven voor de rest overal wel kusjes.
Elkaar kusten ze met veel overgave en tong, dus mocht ik enkel toezien.
Ze gaven wel een dubbele bj, terwijl ze me aanspoorden om hun lekkere konten te kneden.

Ik was een gewaarschuwd man, dus ik probeerde mezelf sterk te houden om er meer plezier uit te halen.
De borsten van Manuela zijn zalig. De tepesl van Cibel zijn dan weer heel gevoelig, mocht er niet teveel mee spelen.
Ze deden beide hun best, maar terwijl je bezig bent met de andere, kijkt de andere stiekem op de klok.
Ik versta geen Spaans/Portugees, maar wist wel dat Cibel op een bepaald moment ah vragen was hoelang ik al bezig was.
Als het te lang duurde, dan moest ik de andere dame plezieren, terwijl ze naast je een masturbatieshow gaf.
Ik liet me niet beetnemen en was lekker Manuela missionaris ah nemen, terwijl ik ook concentreerde op Cibel en mocht zelfs over haar nat kutje wrijven terwijl ze (fake) klaarkwam.
Dan had Cibel genoeg en moest Manuela de masturbatieshow geven, terwijl Cibel het ging afhandelen.
Ik wou hetzelfde doen, maar van Cibel moest ik van Manuela afblijven en me op haar concentreren.
Terwijl dat gebeurde gaf Cibel ook de instructie dat Manuela haar moest kussen.
Dat deden ze verdorie zo lekker dat ik het in totaal net geen 20min heb kunnen volhouden.
Ik heb geprobeerd om er een trio kus van te maken, maar ik kreeg enkel hun wangen aangereikt (slim gespeeld, dames).

Erna nog een kort gesprekje gehad met Manuela, maar het was duidelijk dat ik ook kon fluiten naar de massage.
Beide dames begonnen zich proper te maken en bewogen verder en verder van het bed.

Ik stond binnen de 25min terug buiten, maar ik heb me geamuseerd.
Volgende keer probeer ik enkel Manuela te strikken, want daar was precies wel een klik mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan