Trio in de doublet met de twee mooiste

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 5126

Vaste klant
231
18/11/21
373
3
Gister weer een rondje doublet. Letterlijk al mijn vaste dames op vakantie. Ken je dat ? Dat je loopt en echt niet weet waar je naar binnen moet. Toen dacht ik fuck it. Ik ga iets doen wat ik bijna nooit doe. Bij de pisbakken eerste twee ramen staan tegenwoordig twee prachtige latinas. Bloed mooi , een jaartje of 28. Ik denk ik pak ze tegelijk. Een ouderwetse trio. Trio is nooit heel denderend aangezien meestal eentje pijpt en de ander voor je gaat liggen om doggy gepakt te worden. Hier pijpte ze warrempel beide en mocht ik er eentje doggie pakken terwijl de ander boven haar met er kont in m'n gezicht ging. Nogmaals, trio en van die bloedmooie latinas van 28 is normaal niet mijn ding. Maar deze twee waren wel echt waanzinnig mooi. Voortaan ga ik wel weer naar een oudere dikke latina om me volledig te laten verwennen en het gevoel te krijgen alsof ik John Travolta ben. Voor nu was dit wel even geinig
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan