Recensie Trio Larissa/Claudia, Made Rendez Vous 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sunshine69

Wandelaar
26
20/08/22
20
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Donderdag 26 januari een geweldige trio gehad met Larissa en Claudia.

Beiden dames zijn goede vriendinnen van elkaar en dat merk je meteen! Ze hebben beide een vlotte babbel maar het gaat niet ten koste van je geboekte tijd.

Wij zijn met zijn 3en onder de douche gegaan en hebben daar een heerlijk mini voorspel gehad en een trio tongzoenen.

Op bed was het een groot paradijs en gigantisch natte bedoeling. Larissa heeft 2x gesquirt en Claudia zelfs 3x waarvan 1x toen ik haar aan het beffen was + 1x over mijn rug toen ik larissa in missio aan het neuken was. Herhaling vatbaar 100% en is gemaakt in maart / april. Dan gaan we ook lesbisch erbij doen (+ 100).

Dus zoek je trio? Deze dames moet je hebben
 
Donderdag 26 januari een geweldige trio gehad met Larissa en Claudia.

Beiden dames zijn goede vriendinnen van elkaar en dat merk je meteen! Ze hebben beide een vlotte babbel maar het gaat niet ten koste van je geboekte tijd.

Wij zijn met zijn 3en onder de douche gegaan en hebben daar een heerlijk mini voorspel gehad en een trio tongzoenen.

Op bed was het een groot paradijs en gigantisch natte bedoeling. Larissa heeft 2x gesquirt en Claudia zelfs 3x waarvan 1x toen ik haar aan het beffen was + 1x over mijn rug toen ik larissa in missio aan het neuken was. Herhaling vatbaar 100% en is gemaakt in maart / april. Dan gaan we ook lesbisch erbij doen (+ 100).

Dus zoek je trio? Deze dames moet je hebben
Linkje?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan