Recensie Trio met Ciara en Catalina, Zutendaal 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb in juli m'n stoutste schoenen aangetrokken en ben eens langs geweest toen ze in West-Vlaanderen toerden. Ik droomde al lang van een trio met twee donkere latina's en deze 2 zagen er te lekker uit om de kans te laten liggen. Ik kan de sceptici geruststellen, ze hebben inderdaad nog geen borstimplantaten maar ik wie het heeft over 'mannen met pruiken' zit er toch even naast, dit duo is supervrouwelijk, zit duidelijk aan de hormonen en biedt simpelweg een topservice. Een service die ik me zeker niet heb beklaagd. Ciara is de dominante van de 2, medium geschapen, maar ze heeft me keihard gepakt terwijl haar vriendin het achterste van mijn keel aan het rammen was met haar slagzwaard. Cristina komt wat timide over, maar ze is GI-GAN-TISCH geschapen. Ter vergelijking voor de kenners: omtrek à la Cibelly Williams, maar lengte iets korter. Hoewel Ciara me al 20 minuten helemaal uitgewoond had, kon mijn holletje Cristina amper aan. We hebben verschillende keren van standje veranderd, geweldig gevoel om zo langs 2 kanten geramd te worden.
Als moment supreme zijn ze beiden in m'n mond klaargekomen, een echte waterval, ik had moeite om alles door te slikken maar zoooo zoet het leek wel honing.
Niet alle fantasieën hoeven gerealiseerd te worden maar ik ben blij dat ik deze van m'n bucket list heb geschrapt en ik hoop dat ze snel weer naar West-Vlaanderen komen. Een aanrader, vijf sterren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb in juli m'n stoutste schoenen aangetrokken en ben eens langs geweest toen ze in West-Vlaanderen toerden. Ik droomde al lang van een trio met twee donkere latina's en deze 2 zagen er te lekker uit om de kans te laten liggen. Ik kan de sceptici geruststellen, ze hebben inderdaad nog geen borstimplantaten maar ik wie het heeft over 'mannen met pruiken' zit er toch even naast, dit duo is supervrouwelijk, zit duidelijk aan de hormonen en biedt simpelweg een topservice. Een service die ik me zeker niet heb beklaagd. Ciara is de dominante van de 2, medium geschapen, maar ze heeft me keihard gepakt terwijl haar vriendin het achterste van mijn keel aan het rammen was met haar slagzwaard. Cristina komt wat timide over, maar ze is GI-GAN-TISCH geschapen. Ter vergelijking voor de kenners: omtrek à la Cibelly Williams, maar lengte iets korter. Hoewel Ciara me al 20 minuten helemaal uitgewoond had, kon mijn holletje Cristina amper aan. We hebben verschillende keren van standje veranderd, geweldig gevoel om zo langs 2 kanten geramd te worden.
Als moment supreme zijn ze beiden in m'n mond klaargekomen, een echte waterval, ik had moeite om alles door te slikken maar zoooo zoet het leek wel honing.
Niet alle fantasieën hoeven gerealiseerd te worden maar ik ben blij dat ik deze van m'n bucket list heb geschrapt en ik hoop dat ze snel weer naar West-Vlaanderen komen. Een aanrader, vijf sterren.
Ik heb ook wel interesse in trio met hen.
Hoeveel heeft dit feestje gekost?
 
Een trio lijkt me leuk, maar wel een echt. Ik wil hiermee zeggen dat het me fijn zou lijken als ze ook met elkaar spelen
dag stond niet om m'n verlanglijstje maar ik zou zeggen: vragen staat vrij wanneer je de afspraak maakt. Aan de telefoon nam Ciara bij mij op, vrij business-like (allicht moe van de talloze dromers die toch nooit komen) maar eens ik ter plaatse was en nog voor de rozen van hand wisselden, vroeg ze me al wat mijn precieze verwachtingen waren. En die werden ook ingelost :)
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
13 en 18
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze 'dames' onlangs ook bezocht en ik heb maar één raad voor iedereen: wegblijven van die meiden!
Via WhatsApp zeer vriendelijk maar vanaf aankomst voelde ik dat de kans groot was dat het niks ging worden. Maar toch de gok gewaagd maar helaas... Ik had beter moeten weten.
Geen overgave en maar met één doel, je zo snel mogelijk buitenwerken.
Uiterlijk viel ook ferm tegen, ik wist dat het geen transen waren maar ik had toch beter verwacht. Ciara haar 'buikje' kan je moeilijk sexy noemen... Gelukkig was het een zeer donkere kamer.
Maar uit ervaring moest ik al weten dat je op de donkerste kamertjes bijna nooit een goede service mag verwachten.
Veel gemakkelijker om iemand op te lichten of afspraken niet na te komen als je elkaar met moeite kan zien.
Weer les een rijker en 250 euro armer 😟
 
Terug
Bovenaan Onderaan