Recensie Trio Sandra en Chloé, Felina, Zaventem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pb600

Vaste klant
218
03/10/21
208
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://felina-massage.be/
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag trio gedaan met Sandra en Chloé, beide dames had ik in de tijd van bij soraya eens apart bezocht en met Chloé ook al eens een trio, dus t waren geen onbekenden voor mij. Was een topervaring, beste trio ooit. Heerlijk om te zien hoe die twee me tegelijk aan het pijpen waren, van de ene mond naar de andere met m'n lul, ondertussen Chloé lekker aan t beffen in 69. Nadien Sandra gebeft, heerlijk fris kutje, tijdens t beffen haar tieten masseren en dan die van Chloé, was echt veel wisselwerking, we waren allemaal goed op elkaar afgestemd. Heb beide dames klaargebeft (beweerden ze toch, altijd met korrel zout nemen als ze dat zeggen maar no probs, ze hebben genoten 😀). Daarna heb ik Chloé in missio geneukt, k hield het niet heel lang vol, zak lekker leeggeschoten. Nadien nog lekkere 4 handen massage gehad, waarbij ze op t einde ook de balletjes meenamen en er terug iets begon te groeien, omgedraaid en weer heerlijke duo pijpbeurt gekregen, weer die heerlijke wisselwerking. Nadien cd om en dan kwam Sandra op m'n pik zitten en heeft ze me zo zalig bereden, ondertussen kwam Chloé met haar kutje boven m'n gezicht hangen om gelikt te worden. Nadien beide nog hard doggy geneukt, klaarkomen lukte me wel niet meer, ook niet manueel. Mijne Charel was op denk ik. Maar was geen probleem, was al klaargekomen. Was gewoon een heerlijke, geile trio, mijn beste ervaring tot nu toe. Ik ga zeker terug, maar dan eens Sandra en Mila mss, of waarom niet eens met 3 dames 🤪
 
Laatst bewerkt:
Kwam er condoom wissel aan te pas ?
Ja, dat wel, maar begrijpelijk uiteraard. Zou natuurlijk nog geiler zijn indien je van t ene kutje naar t andere zou kunnen gaan, maar safety first hé voor de dames...
Dan hangt het woord "massage" er eigenlijk voor spek en bonen aan als ik het goed begrijp.
Tja, is toch nog bij "massage" salons? Is niet gelogen hé, heb een massage gehad hé, maar met wat extra 😅 en wat voor een extra, ben nog aan t nagenieten!
 
Ja, dat wel, maar begrijpelijk uiteraard. Zou natuurlijk nog geiler zijn indien je van t ene kutje naar t andere zou kunnen gaan, maar safety first hé voor de dames...
Uiteraard is dit begrijpelijk , de vraag kwam gewoon omdat ik ooit eens een trio gedaan heb waar geen condoom wissel was en dit was toen inderdaad geil vandaar . Dank je voor je antwoord :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan