Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren€400Kan niet wachten op de resensies van deze party, het belooft minimaal ruk te worden.
En dan heb je in basis dus alleen nog maar Giel zelf he want eventueel geïnteresseerde dames en stellen moeten dus ook gewoon 400,- neertellen om aan te mogen schuiven bij deze niet te missen gangbangparty. Moeilijk te zeggen hoe groots hij zich de zaken heeft voorgesteld maar ik vrees dat Giels enige compagnon van die avond een niet weg te werken berg frisdrank, chips, kaas en worst zal zijn. Een lichtpuntje, Giel belooft een ieder aan z'n trekken te laten komen en gaat daar ook zeker in slagen getuige het wervende "heb jij zin om te komen en helemaal leeggetrokken te worden". Het gangbang gedeelte kan dus hoe dan ook doorgang vinden€400succes, Giel….
Onze Giel gaat voor het snelle geldEn dan heb je in basis dus alleen nog maar Giel zelf he want eventueel geïnteresseerde dames en stellen moeten dus ook gewoon 400,- neertellen om aan te mogen schuiven bij deze niet te missen gangbangparty. Moeilijk te zeggen hoe groots hij zich de zaken heeft voorgesteld maar ik vrees dat Giels enige compagnon van die avond een niet weg te werken berg frisdrank, chips, kaas en worst zal zijn. Een lichtpuntje, Giel belooft een ieder aan z'n trekken te laten komen en gaat daar ook zeker in slagen getuige het afsluitende "heb jij zin om te komen en helemaal leeggetrokken te worden". Het gangbang gedeelte gaat dus hoe dan ook door.
Ik denk dat het geloofwaardiger is als je € 400 van hem KRIJGT als je er naartoe gaatEn dan heb je in basis dus alleen nog maar Giel zelf he want eventueel geïnteresseerde dames en stellen moeten dus ook gewoon 400,- neertellen om aan te mogen schuiven bij deze niet te missen gangbangparty. Moeilijk te zeggen hoe groots hij zich de zaken heeft voorgesteld maar ik vrees dat Giels enige compagnon van die avond een niet weg te werken berg frisdrank, chips, kaas en worst zal zijn. Een lichtpuntje, Giel belooft een ieder aan z'n trekken te laten komen en gaat daar ook zeker in slagen getuige het wervende "heb jij zin om te komen en helemaal leeggetrokken te worden". Het gangbang gedeelte kan dus hoe dan ook doorgang vinden.