Try Out gangbang, ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

12jlo

Newbie
13
08/03/22
1
Wat zijn jullie ervaringen met try out gangbangs? Dat is dus de eerste gangbang die de dame doet. Wat merkte je voor verschil met een ervaren dame? Was het leuker?
 
Een paar keer meegemaakt. Meestal erg leuk en spannend, vooral voor de dame die meestal bloednerveus is. Geil is het wel. Ook wel eens een teleurstelling voor beide, de dame en de mannen.
 
Gisteravond was er 1tje met Sterre in Elburg , leuk filmpje bij de uitnodiging . Was zelf helaas te laat met aanmelden, zat binnen no time vol. Iemand daar nog geweest ?
 
€400 😳😳😳😳😳😳 succes, Giel….
En dan heb je in basis dus alleen nog maar Giel zelf he want eventueel geïnteresseerde dames en stellen moeten dus ook gewoon 400,- neertellen om aan te mogen schuiven bij deze niet te missen gangbangparty. Moeilijk te zeggen hoe groots hij zich de zaken heeft voorgesteld maar ik vrees dat Giels enige compagnon van die avond een niet weg te werken berg frisdrank, chips, kaas en worst zal zijn. Een lichtpuntje, Giel belooft een ieder aan z'n trekken te laten komen en gaat daar ook zeker in slagen getuige het wervende "heb jij zin om te komen en helemaal leeggetrokken te worden". Het gangbang gedeelte kan dus hoe dan ook doorgang vinden :).
 
Laatst bewerkt:
En dan heb je in basis dus alleen nog maar Giel zelf he want eventueel geïnteresseerde dames en stellen moeten dus ook gewoon 400,- neertellen om aan te mogen schuiven bij deze niet te missen gangbangparty. Moeilijk te zeggen hoe groots hij zich de zaken heeft voorgesteld maar ik vrees dat Giels enige compagnon van die avond een niet weg te werken berg frisdrank, chips, kaas en worst zal zijn. Een lichtpuntje, Giel belooft een ieder aan z'n trekken te laten komen en gaat daar ook zeker in slagen getuige het afsluitende "heb jij zin om te komen en helemaal leeggetrokken te worden". Het gangbang gedeelte gaat dus hoe dan ook door :).
Onze Giel gaat voor het snelle geld 🤑🤑🤑
 
En dan heb je in basis dus alleen nog maar Giel zelf he want eventueel geïnteresseerde dames en stellen moeten dus ook gewoon 400,- neertellen om aan te mogen schuiven bij deze niet te missen gangbangparty. Moeilijk te zeggen hoe groots hij zich de zaken heeft voorgesteld maar ik vrees dat Giels enige compagnon van die avond een niet weg te werken berg frisdrank, chips, kaas en worst zal zijn. Een lichtpuntje, Giel belooft een ieder aan z'n trekken te laten komen en gaat daar ook zeker in slagen getuige het wervende "heb jij zin om te komen en helemaal leeggetrokken te worden". Het gangbang gedeelte kan dus hoe dan ook doorgang vinden :).
Ik denk dat het geloofwaardiger is als je € 400 van hem KRIJGT als je er naartoe gaat
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan