Recensie Ts Ary, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kamagraman

Stamgast
Forumpionier
365
03/07/21
316
3
Ja je kan haar ook neuken. De keren dat ik bij haar was toen ze in Rotterdam ontving kwam ze net onder de douche vandaan, was helemaal naturel zonder make up. Het zijn wel glamourfotos zullen we maar zeggen.

En die 24 cm zal ze niet halen, maar 20 cm is ie wel, en echt indrukwekkend dik
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
24cm
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zag haar vorig jaar. Geloofde de foto's niet, wat niet gek is volgens mij.
Maar haar pik is echt mega indrukwekkend!
Ook is ze lief, kan ze een beetje dominant zijn als jij dat toelaat en komt vrij snel. Kan het bijna een gfe noemen, zei het niet dat haar pik niet anders dan pijn zal doen.
Aanrader!!
 
Volgens mij doet ze dit altijd, als ze onderweg is naar de volgende locatie. En sowieso alles ze uit NL vertrokken is. Volg d'r Instagram maar.

Ze is vandaag pas in Nederland gearriveerd dus het lijkt me sterk dat ze nu al weer weg is, meestal blijven dit soort rondreizers minimaal ' n week.
 
Ben er net geweest wat een heerlijke dame ze wou 69 elkaar verwend tot dat ze kwam zei ze we zijn klaar terwijl ik voor half uur heb betaalt dus echt geldverspilling geen sexs niks
 
Kwam binnen ze zei ga liggen ze pijpye me zo heerlijk dat wel en ik haar zo 10-15 min tot dat ze kwam spoot alles over haar heen en zei ze neej geen sexs meer je hebt me laten komen
 
Ze is vandaag pas in Nederland gearriveerd dus het lijkt me sterk dat ze nu al weer weg is, meestal blijven dit soort rondreizers minimaal ' n week.
Ik zeg niet dat ze alweer uit NL is vertrokken. In de tijd dat ze uit bijvoorbeeld Amsterdam naar Rotterdam gaat, of andersom, dan staat haar advertentie uit. Het is in het verleden ook wel voorgekomen, dat ze een tussenstop van een paar dagen had. Ariana benut die tijd ook.
 
Ik zeg niet dat ze alweer uit NL is vertrokken. In de tijd dat ze uit bijvoorbeeld Amsterdam naar Rotterdam gaat, of andersom, dan staat haar advertentie uit. Het is in het verleden ook wel voorgekomen, dat ze een tussenstop van een paar dagen had. Ariana benut die tijd ook.
Vind dat als je een afspraak maakt deze ook behoord na te komen. Deze A maakt afspraken en komt ze niet na… Kan altijd iets tussen komen..maar heb dan het fatsoen om dit even te melden ipv de adv.v kinky afhalen en je tel.uit zetten terwijl je een afspraak hebt.
 
ben geweest. Toen ik er was moest ik nog even wachten want 'him is here' ?!!

Toen ik langs de portiek liep kwam er net een vent naar buiten die een beetje verdwaald om zich heen reek en liep alsof ie net door een iets te grote lul in zn kontje is geneukt.

Vervolgens liep hij ook nog achter me aan…zat daar niet op te wachten. Op dat moment kreeg ik een appje dat ik kon komen.

Eerlijk is eerlijk ze ziet er echt geil uit.
ze vroeg wat ik wou. Wou pijpen, gepijpt worden en haar neuken. Zoenen deed ze niet helaas…

Begon haar te pijpen en ze werd snel hard. Wat een grote lul zeg. Idd dik en zeker niet kort. Snap niet hoe zo'n redelijk kort persoon zo'n lul kan hebben. Op een gegeven moment had ik het idee dat ze ging komen. Vanwege een van de bovenstaande verhalen ben ik toen gestopt want ik wou niet dat ik dan daarna weg werd gestuurd.

Ze begon mij te pijpen, dit kan ze echt wel goed. Vervolgens haar doggy geneukt. Van positie willen wou ze niet. Ze wou vooral dat ik klaar kwam… op een gegeven moment moest ik even stoppen omdat ik bijna een spiertje had verrekt en toen zei ze, ok i suck you and you cum.

Ze heeft me toen klaar gepijpt, wat ze echt wel goed deed.

Ik denk niet dat ik nog een keer langs ga vanwege de combinatie van prijs (150 voor half uur waarvan ik er denk maar 15 minuten heb gebruikt) en het feit ze dat alleen van achteren geneukt wil worden en niet aan zoenen doet…
 
Kan je iets meer beschrijven over de ervaring die je had?
Ja wat zal ik zeggen.
Afgesproken en ik ben afgereisd Rotterdam afgereisd voor haar. Daar aangekomen verliep alles soepel.
Betalen kleren uit en op bed liggen.

En toen trok zij die slip uit en zag ik het al hangen. In slappe toestand is het al een mooie lul. Ze vroeg me haar te pijpen en daar houdt ze echt van. Binnen no time was die lul keihard en groot, je voelt me groeien in je mond. Ik was nav bovenstaande verhalen bang dat ze ging komen en daarmee de pret voorbij was. Dus ik zei dat het tijd was voor neuken. Ik op mijn rug en ze schoof eerst die lul keihard erin. Dat deed echt heel erg veel pijn dus ik moest echt even bijkomen. Lul eruit en ik moest even een paar minuten op adem komen want ik hou er totaal niet van als ze zo hard direct erin gaan. Dus ik snuiven aan de poppers en de pijn wegdenken. Daarna poging 2 en toen ging het allemaal veel langzamer zodat ik het ook kon verwerken. Maar als die er eenmaal in zit en je bent ontspannen dan wil je niet meer dat die lul eruit gaat. Wat een heerlijk gevoel was dat. Het is niet zo een kanon als bijvoorbeeld TS Dior of Naomi Blackhammer want dat zijn echte dikke monsters. Maar het is meer het formaat van Paloma maar dan harder.

Maar goed. Het doet meer pijn als er een klein piemeltje in zit dan als er zo een grote lul in me kont zit. Zodra die erin zit dan is het genieten geblazen.
We hebben heerlijk liggen neuken in verschillende standjes tot ze keihard kwam. Daarna heeft ze het handmatig bij mij afgemaakt terwijl ik haat weer pijpte. Het is ook nog eens een gezellig type waar je goed mee kan ouwehoeren en lachen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan