Recensie TS Bruna, Amsterdam 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vanilla Ice

Newbie
10
15/08/21
33
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Penislengte
21 cm
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/9551550-bruna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was een gok om deze Braziliaanse trans te bezoeken want ze staat geen reviews toe op kinky. Maar geen seconde spijt van gehad!
De gok heb ik genomen omdat ik op zoek was naar een blonde vrouwelijk uitziende trans en op de foto's is Bruna heel erg aantrekkelijk.
Inderdaad geeft dat geen garanties maar ik dacht ik waag het erop.
Contact via app voelde al goed. Afspraak was snel gemaakt en toen ze de deur voor me opendeed zag ik een oogverblindende trans met een strak jurkje voor mij staan. Een goddelijk lichaam en ik voelde al iets in mijn broek opzwellen.
Ze nodigde mij naast haar op bed uit en daar begon ze me voorzichtig te zoenen. Ze wond me zo snel op dat ik haar meteen wilde bespringen maar ik hield me in. Steeds heftiger zoenend vroeg ze me of ik haar wilde pijpen. Ik naam haar heerlijke stijve pik in mijn mond en ze vond het heerlijk. Om het verhaal niet al te lang te maken ben ik, na elkaar nog meer opgegeild te hebben, door haar doggy geneukt. Mijn god, wat was het heerlijk om haar pik in mij te voelen glijden. Op een gegeven moment gingen we lepeltje-lepeltje liggen met haar achter mij en haar pik nog steeds in mij. Zij begon mij steeds sneller en heftiger te neuken en intussen trok ze mij af terwijl ze mij innig zoende. Ik kwam als in een droom heftig klaar!
Wat een kanjer is dit. Echt niet normaal! Heb bij het schrijven van deze review weer een stijve gekregen. Nog nooit meegemaakt. Heren, ik deel haar liever niet maar voor één van de beste betaalbare ervaringen met een trans raad ik Bruna van harte aan!
 
Ze zit nu in Delft, paar weken geleden nog in Amsterdam bezocht.

Telefonisch geen contact te krijgen, via app ook lang geen reactie. Uiteindelijk toch app terug ontvangen, ze had een uurtje nodig om zich klaar te maken, dus voor 1,5 uur daarna een afspraak gemaakt.

Ik was netjes op tijd, maar moest alsnog een dikke 20 minuten voor de deur wachten, niet ideaal, ondertussen appjes met "nog even geduld" , "nog 3 minuten". Stond op het punt weg te gaan toen toch de deur open ging.

Het was dat de review op dit forum zo positief was, anders was ik niet blijven wachten.

Binnen werd ik snel door de woonkamer geloodst naar de slaapkamer.

Bruna ziet er inderdaad zo uit als op de foto's, echt een hele mooie dame, mooi gezicht en borsten, slank, blond, gekleed in een strak jurkje. Prachtig.

Wensen en het financiële deel doorgenomen, ik had maar een half uur de tijd en wilde actief en passief (eerst genomen worden en daarna in haar klaarkomen), maar voor 100€ kon het niet allebei. Dat was voor mij een nieuwigheid. Niet dat ik zoveel ervaring met transen heb, maar tot nu toe was beide altijd een optie, ook voor een half uur. Ik koos er uiteindelijk voor dat zij de actieve rol zou nemen.

Elkaar uitgekleed, klein beetje zoenen, over en weer pijpen (met condoom). De 20+ cm uit de advertentie wordt niet gehaald, maar dat is zelden zo bij transen. Rond de 15cm schat ik, kleiner dan ikzelf iig.
Daarna wilde ik even lekker genomen worden, ik moest op m'n knieën maar dat was om de een of andere reden was dat nogal oncomfortabel, daarom gewisseld naar de lepeltjes-houding en dat was echt genieten, ze ging lekker stevig te werk.

Vervolgens wilde ik op m'n rug afgetrokken worden terwijl zij me bleef neuken, maar na een minuutje stoten werd ze moe. Balen, want ook dat voelde heerlijk en ik was erg dichtbij het hoogtepunt.

Neuken wilde ze toen niet meer, wat ik nogal teleurstellend vond, we waren nog niet eens 20 minuten bezig. Als alternatief ging ze me met haar mondje verwennen en begon ik haar ook weer te pijpen. Daar werd ze toch weer flink hard en toen kreeg ze weer zin me te nemen.

Ik voelde dat er wel een beetje haast achter zat dus mezelf zo snel mogelijk klaargetrokken terwijl zij weer lekker in m'n kontje beukte.

Daarna snel aangekleed en de deur uit.

Al met al een gemixte ervaring.
Naar mijn idee wel echt een van de mooiste TS die er rondloopt, de seks was bij vlagen echt top maar alles eromheen was toch minder dan eerdere ervaringen met andere "dames". Misschien heb ik tot nu toe geluk gehad op dat gebied en daardoor wat hogere verwachtingen qua klantenservice.

Zeker nog wel een aanrader hoor!
 
Ben vorig week in Delft geweest voor een zalig bezoek aan deze schone Braziliaanse! Het is idd de dame van de foto's, is ook nog heel aardig en mooi. Ze stelt je op je gemak en vraagt ook naar jouw wensen. Alleen jammer dat ze niet aan rimmen doet. Is zeker de moeite waard om weer op bezoek te gaan!!! 😁
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/9551550-bruna#overview
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag kwam Bruna haar pagina voorbij en die sprak mij zeker aan, hier op het forum naar haar advertentie nummer gezocht maar geen recensies gevonden.
Voor de zekerheid toch even op haar naam gezocht en toen kwam ik toch een paar recensies tegen.

Haar ge app en na 10 minuten kreeg ik antwoord en dat ze nog zeker tijd voor me had 45 minuten later.
Snel richting Amsterdam west gereden, en precies op tijd aangekomen, gebeld maar ze moest nog douchen dus heb ik even 10 minuten moeten wachten.
Eenmaal binnen verwelkomd door Bruna een heerlijke strakke blonde stoot in een zwart jurkje, richting de kamer waar het ging gebeuren even afgerekend met haar en toen kon de pret beginnen.
Ze zoent heerlijk en wilt dan ook niks liever dan dat je met haar tieten speelt en langzaam naar beneden gaat.
Opgegeven moment lagen we heerlijk in een 69 en werd haar apparaat groter en groter, naar mijn mening haalt ze de 18/19 cm wel en word dan ook knijter hard.
Condoom ging om en ik ben in meerdere posities genomen en we zijn bij lepeltje lepeltje geëindigd en hebben hier de rollen om gedraaid en heb ik haar toch wel voor een flink kwartier a 20 minuten door kunnen palen in missionaris.
Hierna heeft ze me heerlijk klaar gepijpt en ben ik half in haar mond/gezicht klaar gekomen.

Zwetend hebben we lekker na lopen kletsen, ze vertelde me dat ik haar eerste klant was na dik een maand want ze is pas gister terug gekomen uit Spanje.
Het appartement waar ze mij ontving was ook voor haar de eerste keer, en was qua hygiëne niet op en top.
Heb kunnen douche en heb hierna afscheid genomen en ze zij tegen me dat ze me graag terug ziet.

Conclusie: ik ga zeker terug, enigste min punt is dat ze pas gaat douchen als je er bent en moet wachten.
Advertentienummer: 9551550
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bruna is mijn 2e trans waar ik ben geweest.

Pluspunten: ze spreekt goed Engels, is hygiënisch en het is de dame van de foto's Daarnaast laat ze zich graag gewillig nemen en wordt ze flink stijf.

Ook geen gedoe met wat wel en niet mag, ze gaat met de flow. 'T is wel een lieve dame. Heb dr lang kunnen nemen en omdat ik wat langer had geboekt had ik ook wat drankjes meegenomen die we samen nuttigden. Ze rookt en ik ook dus dat vond ik wel chill.

Mindere punten: ook ik moest wachten maar dat vind ik nooit zo'n drama. Pijpt niet vol overgave, hoewel ze het wel goed doet. Even deepthroaten is er niet bij.

Ik ben eigenlijk alleen top dus ik stond er wel van te kijken toen ze haar apparaat - ik denk +16 cm - ineens in m'n mond stopte maar ze leek er van te genieten. Ik was vooral met mn hoofd ergens anders want ben nogal paranoïde m.b.t. SOA's maar door de drankjes liet ik het gebeuren in al m'n geilheid.

Heb m'n heftigste orgamse bij haar gehad toen ze me aftrok en tegelijkertijd met haar pik achter m'n balzak streelde. De pussysliding van de transen noem ik het maar even.

Ik zie Bruna als een girl next door die zich graag lief laat behandelen, en een rustige GFE geeft.

Voor mij wel herhalingsgevaar.
 
Vandaag kwam Bruna haar pagina voorbij en die sprak mij zeker aan, hier op het forum naar haar advertentie nummer gezocht maar geen recensies gevonden.
Voor de zekerheid toch even op haar naam gezocht en toen kwam ik toch een paar recensies tegen.

Haar ge app en na 10 minuten kreeg ik antwoord en dat ze nog zeker tijd voor me had 45 minuten later.
Snel richting Amsterdam west gereden, en precies op tijd aangekomen, gebeld maar ze moest nog douchen dus heb ik even 10 minuten moeten wachten.
Eenmaal binnen verwelkomd door Bruna een heerlijke strakke blonde stoot in een zwart jurkje, richting de kamer waar het ging gebeuren even afgerekend met haar en toen kon de pret beginnen.
Ze zoent heerlijk en wilt dan ook niks liever dan dat je met haar tieten speelt en langzaam naar beneden gaat.
Opgegeven moment lagen we heerlijk in een 69 en werd haar apparaat groter en groter, naar mijn mening haalt ze de 18/19 cm wel en word dan ook knijter hard.
Condoom ging om en ik ben in meerdere posities genomen en we zijn bij lepeltje lepeltje geëindigd en hebben hier de rollen om gedraaid en heb ik haar toch wel voor een flink kwartier a 20 minuten door kunnen palen in missionaris.
Hierna heeft ze me heerlijk klaar gepijpt en ben ik half in haar mond/gezicht klaar gekomen.

Zwetend hebben we lekker na lopen kletsen, ze vertelde me dat ik haar eerste klant was na dik een maand want ze is pas gister terug gekomen uit Spanje.
Het appartement waar ze mij ontving was ook voor haar de eerste keer, en was qua hygiëne niet op en top.
Heb kunnen douche en heb hierna afscheid genomen en ze zij tegen me dat ze me graag terug ziet.

Conclusie: ik ga zeker terug, enigste min punt is dat ze pas gaat douchen als je er bent en moet wachten.
Advertentienummer: 9551550
90min -> 150?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
21
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/9551550-bruna#photos
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Well, once in a while I get an urge to try a TS, and honestly the lack of blondes in Amsterdam today was the reason I chose Bruna.

She has amazing photos and communication over WhatsApp went a bit slow, but when she called me for a video verification, she was amazing.

I met her in Amsterdam Oost in a nice flat, and when she opened the door, she was everything in her photos, but better.

She lead me to her bedroom, I paid and we got to work. She is amazing kisser, full tongue, and her tits are better in real life!

Her blowjob was great and deepthroat sloppy, and she let me facefuck her a bit too.

She did get me to suck her off, and she's big, but really I wanted for her to blow me and she did.

Sadly, I couldn't get hard enough to get in her super tight asshole, but again, I was really there for the deepthroat.

We moved to a couch thing and she got on her knees and gave me the best ball licking I've ever had and I got to finish off on her.

Absolutely amazing!

She's worth trying out and repeating!!

If you read this Bruna, thank you thank you thank you!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/9551550-bruna
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een paar weken elkaar mislopen en geen tijd kunnen vinden die beide uitkwam is het er vandaag toch van gekomen (no pun intended).

Bruna ontvangt in een net appartement (mocht je behoefte hebben aan discretie dan is het een prima plek) en opende de deur in een sexy strak jurkje waar haar curves -en die heeft ze- goed te zien waren. Ik werd naar de slaapkamer gedirigeerd waar het opgeruimd en netjes was. Een lichtsnoer op de grond zorgde voor verlichting waardoor het een tikkie aan de donkere kant was maar dat is mijns inziens niet nodig want ze heeft niets om zich voor te schamen, integendeel.

Na een uitgebreide kennismaking tijdens het knuffelen en strelen begon het passionele tongzoenen en was de verlegenheid van een nieuw iemand ontmoeten er direct van af. Onder haar jurkje kwam een prachtig lijf tevoorschijn waar menig vrouw jaloers op zou zijn. Stevige, niet harde, 500cc borsten, zandloperfiguur met een prachtige gevulde kont eronder en een prima apparaat tussen de benen.
Mooi glad en geschoren en erg vrouwelijk, duidelijk een dame die op jonge leeftijd aan haar transitie is begonnen.

Het pijpen was prima maar niet spectaculair. Het neuken daarentegen was dat wel. Zoals alle latina's die ik ken willen ze in het begin vooral rustig (youre so big baby..) maar uiteindelijk willen ze gewoon keihard geneukt worden en maak je ze helemaal gek. Vol overgave zoenen tijdens missionaris. Toen kwam de geilheid van de dame echt los en begon ze hard aan dr pik te trekken terwijl ik stootte. Ze wilde steeds harder en dieper en trok me naar haar toe. Heftig kreunend met haar vrouwelijke stem (prima Engels trouwens) liep de temperatuur flink op en was het even tijd om nog even van dat heerlijke lichaam te genieten.

Het beste moest nog komen; doggy met Bruna. Haar gewillige kontje ging omhoog en het lichaam omlaag. Ik had dr bewust met dr gezicht facing de spiegel gelegd en dat maakte het plaatje compleet. Na een paar rustige stoten merkte ik dat het wel wat harder mocht en zo geschiedde. Ik pakte dr armen stevig beet achter haar rugen trok ze naar me toe terwijl ik flink doorstootte. Mevrouw werd helemaal gek van de dominante aanpak en riep 'destroy my ass baby'. Dat hoefde ze geen 2e keer te zeggen en ik heb dr een minuut of 10 keihard geneukt waarna ze me smeekte in dr ass klaar te komen. Dat heeft ze gemerkt.

Samenvattend: Topmeid, zeer professioneel waar je waar voor je geld krijgt. Dringt zichzelf niet op (ik ben top) en uitstekende behoorlijk fysieke sex. Herhaalgevaar groot.

Uiteindelijk 1,5 uur gebleven en geen moment op de tijd gelet. De prijs laat ik bewust achterwege vanwege onderlinge afspraken maar voor alle wandelaars: wat je ook betaalt, het is het zeker waard.
 
Denk dat het hier om Bruna canaan gaat. Ooit in Gent ontmoet. Heeft echt een dikke konische pik. Super geile trans.

Momenteel in amsterdam.


Anders is het deze Bruna in Rotterdam.
Vriendin/ kennis van Cristinna Souza. Ooit in Antwerpen ontmoet.
Lekker ding en inderdaad zeer gewillig met een actief pikkie. Super service.

 
Denk dat het hier om Bruna canaan gaat. Ooit in Gent ontmoet. Heeft echt een dikke konische pik. Super geile trans.

Momenteel in amsterdam.


Anders is het deze Bruna in Rotterdam.
Vriendin/ kennis van Cristinna Souza. Ooit in Antwerpen ontmoet.
Lekker ding en inderdaad zeer gewillig met een actief pikkie. Super service.


Nee, geen van bijde.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20 cm
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9551550-bruna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een (te korte) vakantie maar weer eens naar een TS op zoek gegaan en uitgekomen bij Bruna.
Afspraak was zo gemaakt maar aankondigen dat ik er (bijna) was om het juiste huisnummer te krijgen was ingewikkelder en tijdrovender.

Uiteindelijk ontvangen door een frissen leuk uitziende dame.
Na de gebruikelijke handelingen (geen douche voor of achteraf) uitgekleed en verteld wat de wensen waren
Dame is knap foto's kloppen en de maten van de borsten, billen en pik kloppen en zijn prima.

Beetje (tong) zoenen en dan ga ik op zoek naar de pretstengel om haar een flinke pijpbeurt te geven waarbij wij de bruine ster niet overslaan
Na een tijdje wordt het tijd om geneukt te worden. Dat gebeurt met een stevige (stijve) pik in meerdere standjes en verschillend tempo.

Als laatste in missio en klaargetrokken.

Als met al prima date in kleine maar nette kamer met een leuke aantrekkelijke en vriendelijke dame die niet perse op de klok kijkt en goed Engels spreekt
Ik heb begrepen dat zij veel in Amsterdam verkeerd en daar ook een huis/appartement heeft
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan