Recensie TS Cibelly weer terug in Brussel 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
23
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Cibelly is weer in ons land.
Tot 20 december.

Voor mij is ze zeker in de top 3 van GFE belevenissen. Vrouw en Trans.

Wij hebben echt een click.
3 keer bezocht nu, elke keer maar beter.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
21 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat kan ik zeggen. Altijd feest als Cibelly in het land is. Ik twee keer klaargekomen, zij ook één keer een dikke load. Wat een babe.

Enige jammere is dat de stiptheid soms zoek is, dus je moet geduld hebben.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Penislengte
20cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer goede service. Heb enorm leuke klik met haar en ze tekst me zelfs voor ze naar België komt. Is voor mij eentje die alle vakjes aanvinkt. Goede sex. Grote pik. Mooi gezicht. Knap lichaam. Leuk karakter. Geef niet vaak 5 sterren maar ze verdient het. En met de shit die wij allemaal uitspoken in feite 6 sterren. Dit is een review voor de tientallen keren.
 
Ik lees nu al enkele male al deze reacties en had maar 1 ding in mijn hoofd: haar ontmoeten!!
ik tracht al anderhalve week om contact met haar op te zoeken... tevergeefts helaas.
telefoon, wathsapp, sms niks lukt. heb 1 enkel bericht terug gekregen maar als ik dan de vraag stelde van waneer kan het kreeg ik geen reactie meer..

ik vermoed dat ze er niet meer is :(
komt ze nog terug?
 
Mijn ervaringen met Cibelly waren altijd top, maar wat minder is mag ook gezegd: heel moelijk om er een afspraak mee te maken. Vooral, als je het wil plannen vooraf (enkele dagen of zelfs een week voordien). Bij haar laatste bezoek aan België (november-december 22) is het me gewoon niet gelukt, maar ben ik wel 3 keer (!) tevergeefs naar Brussel gereden, voor een "afspraak" die ze via WhatsApp wel bevestigd had. En het is niet dat ze me negeert of blokkeert, ik ben één van die mensen die een berichtje van haar krijgt als ze terug in België is. Ik wacht met ongeduld op haar volgende passage, ze heeft wel al beloofd het goed te maken.
 
Mijn ervaringen met Cibelly waren altijd top, maar wat minder is mag ook gezegd: heel moelijk om er een afspraak mee te maken. Vooral, als je het wil plannen vooraf (enkele dagen of zelfs een week voordien). Bij haar laatste bezoek aan België (november-december 22) is het me gewoon niet gelukt, maar ben ik wel 3 keer (!) tevergeefs naar Brussel gereden, voor een "afspraak" die ze via WhatsApp wel bevestigd had. En het is niet dat ze me negeert of blokkeert, ik ben één van die mensen die een berichtje van haar krijgt als ze terug in België is. Ik wacht met ongeduld op haar volgende passage, ze heeft wel al beloofd het goed te maken.
Ja, inderdaad… Heb exact dezelfde ervaring. Jammer dat je er niet op kan rekenen, maakt het een beetje een stresserende ervaring met haar afspreken.
 
Wacht niet te lang! Ik was afgelopen donderdag de allereerste klant na haar terugkeer en ze vertelde me dat ze 20 dagen blijft, zou dus tot ongeveer 18 oktober zijn maar je bent beter een dag te vroeg dan eentje te laat ;)
 
2 weken terug naar Spanje maar op 30/10 zou ze terug komen
Belachelijk gewoon. Ook ik heb gereden voor niks naar Brussel. Deze reviews hier lezende duidelijk gezegd aan de dame op DAT uur. Was 100% zeker. Eenmaal daar niks meer. Dat is schandalig.
Klopt, erg vervelend, zoals ik schreef maakte ik het ook al meermaals mee en ik las het ook op Youppie. Ik vrees dat wie van haar pik wil genieten dat risico er bij moet nemen.
 
Laatst bewerkt:
Ik was eerst blij dat ze er was vorige week, maar opnieuw niet kunnen afspreken. Veel pogingen gedaan, maar bijna onbereikbaar. Enkel één berichtje gekregen dat ze enkele uren later wel beschikbaar zou zijn.

Begint irritant te worden, sinds die ene keer twee jaar geleden nooit meer gelukt af te spreken. Weet niet of ik de volgende keer dat ze hier is nog een poging ga doen... En veel van de collega wandelaars hebben blijkbaar dezelfde ervaring met haar.
 
Ik was eerst blij dat ze er was vorige week, maar opnieuw niet kunnen afspreken. Veel pogingen gedaan, maar bijna onbereikbaar. Enkel één berichtje gekregen dat ze enkele uren later wel beschikbaar zou zijn.

Begint irritant te worden, sinds die ene keer twee jaar geleden nooit meer gelukt af te spreken. Weet niet of ik de volgende keer dat ze hier is nog een poging ga doen... En veel van de collega wandelaars hebben blijkbaar dezelfde ervaring met haar.
Ze is onmogelijk om te bereiken.. Wat een nonchalant geval..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
23
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ken Cibelly al lang.
Zeker mijn persoonlijke nummer 1 als het over GFE gaat.

Een echt vriendelijke, authentiek, femine persoon met een heel bijzondere gave.
Maar ook heeeeeel populair.
Stel je voor dat je tussen de 50-100 berichten per uur krijgt en geen secretaris hebt.

Als je een van de gelukkigen bent die ze al kent en/of het lukt om een afspraak te krijgen, beschouw jezelf dan one of lucky.

Het is frustrerend dat weet ik.
Ik heb haar de vorige keer ook niet kunnen ontmoeten.

Maar zij vriendelijk tegen haar.
Een ding in het leven dat niet veranderd kan worden, is tijd.

Laat haar toe om meer tijd te geven aan een paar in plaats van minder tijd om meer heren blij te maken.


.
 
Terug
Bovenaan Onderaan