Recensie TS Crystel, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fredje020

Meubelstuk
1.406
23/09/21
1.955
16
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/566482-ts-crystel
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze lekkere shemale via Grindr een aantal keer mogen ontmoeten en nooit iets voor betaald dus daarom geen uitgebreide recensie.

Mooie shemale, geweldig lijf (wel iets te grote kont naar mijn mening) en een goeie, kei harde, paal van 20-21cm.

Ze is wel ontzettend afstandelijk en praat liever niet maar haar pijpkunsten zijn geweldig. Ze is goed te neuken en zelf kan ze ook erg goed en lekker neuken. Haar eerste foto op haar profiel doet je denken dat ze geen klasse heeft en ordinair is maar dit is ze in real life totaal niet.

Zeker een aanrader!
 
Er zitten redelijk veel shemales op Grindr. Vooral in Amsterdam en Rotterdam.

Meestal neuken die "meiden" de hele dag en willen ze voor t slapen gaan een echte kerel die ze goed neukt en ze laat spuiten haha.

Gewoon ouderwets versieren. Alleen is je concurrentie wel enorm natuurlijk. Je aast met 200 man op 1 shemale, dus worden ze enorm kieskeurig/arrogant.

Ik heb meerdere shemales (gratis) ontmoet via Grindr alleen staat hun advertentie niet online. Zodra dat wel zo is schrijf ik meteen iets over ze. Zitten een paar pareltjes tussen ??
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/566482-ts-crystel
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben in het verleden ook 2x bij crystel geweest, eerste keer was goed er was veel mogelijk en ze deed goed mee we hadden elkaar gepijpt en geneukt. Bij de 2e keer was het wat minder alles kwam aan de orde alleen bij het penetreren bij haar kwam er een anale stank vrij, dit was jammer maar verder kom je bij haar goed aan het trekken.
 
Ben toch maar naar haar toegegaan vandaag. Ze zegt de meeste dagen te werken van 12:00 tot 18:00 en dan tot 21:00 thuis ze zij niet welke dagen misschien verschild dat.

Ze staat ook op Grindr zou via dat contact met haar zoeken als je het gaat doen, bij mij hield ze het Gordijn dicht tot ik bij haar was. Voor 100 euro ongeveer 45 min bij haar binnen geweest. Ik maak later een uitgebreid review raad haar wel aan.
 
Ben toch maar naar haar toegegaan vandaag. Ze zegt de meeste dagen te werken van 12:00 tot 18:00 en dan tot 21:00 thuis ze zij niet welke dagen misschien verschild dat.

Ze staat ook op Grindr zou via dat contact met haar zoeken als je het gaat doen, bij mij hield ze het Gordijn dicht tot ik bij haar was. Voor 100 euro ongeveer 45 min bij haar binnen geweest. Ik maak later een uitgebreid review raad haar wel aan.
Ben benieuwd naar de review
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/566482-ts-crystel
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben gisteren bij ts Crystal geweest in Amsterdam in de bloedstraat achter het raam. Van te voren had ik al wat met haar gepraat op grindr beetje flirten en ze vond mijn foto's wel lekker. Ik heb deze date ook gecombineerd met iets anders wat ik een keer wou proberen chastity en daar had ze niks tegen.

Later op de dag kwam ik bij haar kamer aan, moest ervoor wel 1,5 uur reizen en ik liep naar binnen. Toen ik binnen kwam gaf ik haar eerst een zoen zonder tong, weet niet of dat kan niet geprobeerd of naar gevraagd. Ik vroeg of ze geil was en dat was ze zeker en vroeg me het kussen te pakken zodat ik goed kon zitten om haar te pijpen. Tijdens het pijpen complimenteerde ze mijn pijp kunsten en hoorde haar ook kreunen en duwde mijn hoofd steeds zo diep mogelijk. Na dat even gedaan te hebben moest ik over het bed buigen en ging ze achter mij staan. Ze sloeg mijn kont een paar keer en zei dat het lekker voelde en dat mijn huid lekker zacht was en duwde daarna haar pik naar binnen. Wat gelijk erg goed voelde. Het was ook erg geil om haar het te zien doen in de spiegels in de kamer. Na zo even geneukt te zijn vroeg ze me op het bed te gaan liggen en neukte me zo verder terwijl mijn kont over de rand van het bed hing en ging harder te keer. Toen wisselde we weer van positie en lagen we allebei op bed en deed ze de condoom om niet te vroeg klaar te komen en ook om niet in me klaar te komen, toen neukte ze me verder terwijl ze tegenover mij lag waar haar voeten in mijn oksels terecht kwamen. Dit ging wel even goed door en als laatste vroeg ze me om buik te gaan liggen en ging ze op me liggen en neukte me zo weer verder. Dat beeld was zo geil om te zien in de spiegel. Tijdens het neuken vertelde ze me de hele tijd ook hoe lekker ze mijn kont. Na lang geneukt te zijn kwam ze klaar en lag ze nog even op me, ze deed de condoom af en keek naar mijn kont, ze vond mijn roze kontje er lekker uit zien en complimenteerde me weer over hoe mijn kont voelde en dat ze het fijn vond dat er geen haar op zat. Ook zei ze dat we dit zeker nog vaker moeten gaan doen.

Als laatste nog even geklest terwijl ik mijn kleren aan deed en zei zich schoonmaakten nog 1 zoen om elkaar gedag te zeggen. Ik vroeg nog wanneer ze werkte waarop ze zei dat ze de meeste dagen werkt van 12:00 tot 18:00 op de bloedstraat. Daarna nog tot 21:00 op haar privé adres. Ik ging naar huis en ze zei dat ze wat ging eten omdat ze honger had
 
Intiem
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sinds kort werkt Paula overdag in de Bloedstraat 12. Had eerst wat twijfels, omdat ze nogal afstandelijk overkwam, maar ben laatst binnen geweest en voor 100,- een goeie beurt gehad. Ze is redelijk dominant, werd goed hard, mooi formaat, neukt goed en is niet gehaast. Ze zoent ook, maar rimmen mag niet.
En nu met recensie formulier
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/566482-ts-crystel
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik vind dat ze er zo geil uitziet! Altijd 'n beetje afwezig en bezig met d'r telefoon, wat afstandelijk, maar dan kijkt ze je aan en lacht heel verleidelijk. En natuurlijk haar sexy outfit, ok beetje grote kont, maar mooie borsten en dan die lekkere bobbel tussen haar benen waar ik mijn ogen niet vanaf kan houden.
Eenmaal binnen lekker overal aanzitten, zoenen mocht dit keer niet en dan naar beneden gedirigeerd worden om die lekkere lul goed diep in m'n keel te krijgen. Heerlijk om zo gedomineerd te worden en ze geniet er zelf ook van. Maar ze is toch het meest geinteresseerd in m'n roze gaatje en steekt 'm er gelijk in. Hoho, geen condoom? Nee, hoeft niet, ik gebruik prep! Toch maar wel he..? Ze neukt me goed door in allerlei standjes. Hij blijft goed stijf en is voor mij de juiste maat!
Ze is best wel vaak bezet, ik zie dat maar als 'n goed teken en sowieso de moeite van het wachten waard.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan