Ze is weer in Nijmegen, gelijk afspraak gemaakt voor vanmiddag. Mijn 2e TS ervaring.. hopelijk niet zo'n afknapper als de 1e *fingers crossed*
Update:
Nou mijn 2e bezoek aan een TS was al iets beter.
Na heel geheimzinnig de locatie gevonden te hebben, dit is in een minder mooi stukje van Nijmegen laat maar zeggen. Ze ontvangt in een kamertje van een appartementencomplex. Ze spreekt overigens zeer beperkt Engels, veelal Spaans ze komt uit Columbia.
Eenmaal binnen begroet Daniela mij met een kus en ze lijkt er zin in te hebben. Financiële afhandeling gedaan en het spel kon beginnen. Terwijl ik haar aan het pijpen ben(dit mocht zc) gaat haar telefoon en kijkt ze achterdochtig naar buiten. Bleek het haar zus te zijn(zegt ze)
Eenmaal op bed en haar weer hard te hebben gepijpt kijkt ze weer naar buiten en loopt ze even weg. Hierna bovenstaande herhaald en kon ik mijn kontje omhoog doen. Via de app had ik aangegeven dat ze rustig moet beginnen. Wat doet ze? Stoot ze hem ineens vol erin dat deed wel even zeer, hierna deed ze het wel rustig en heeft ze mij heerlijk geneukt en al neukend en aan mijn pik trekkend mij zelf helemaal onder gespoten.
Ik denk dat ik niet meer terug ga naar een TS. Hopelijk is Karla ooit weer terug in Nijmegen en laat het weer door een vrouw doen.
P.S. ze is de dame van de foto's, wel bewerkt natuurlijk.