Recensie Ts Latifah Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Meneertje

Newbie
23
11/10/21
24
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1587351-latifa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kom net bij Latifa vandaan. Ontvangt in Den Haag nabij station HS. Met wat instructies naar binnen gekomen.

Bij aankomst ontvangt een mooi zuid Amerikaans poppetje. Het is duidelijk de dame van de foto. Al zijn zijn deze een klein beetje bewerkt.

De studio waarin ze ontvangt is netjes. De locatie wat minder discreet.

De date zelf was wel oké. Zoenen zat er vanaf het begin niet in. Vond ik wel een teleurstelling want daar wordt wel mee geadverteerd.

Naar mijn idee ontbrak het sowieso een beetje aan enthousiasme. Het was allemaal wat mechanisch en met weinig passie en haastig.

Het pijpen was goed. Ik heb haar gepijpt. Ze heeft een mooie harde pik. Zij heeft mij gepijpt. 69 gedaan. Dat was allemaal in orde. Op een gegeven moment kwam ik bijna klaar dus toen ben ik overgestapt op rimmen om even wat rust in te bouwen voor mijn pielemans.

Vervolgens over gegaan op intiem. Zij bovenop. Daarna in doggie afgemaakt. Prima uitzicht.

Zoals gezegd het voelde allemaal wat gehaast en mechanisch.en de vonken spatte er niet echt vanaf. Maar mijn zak is leeg en daarmee is wel het uiteindelijke doel bereikt.

Ik voelde nadat ik was gekomen niet echt de ruimte om te blijven hangen. Daarnaast is haar Engels best matig en mijn Spaans ronduit slecht. Dus ff nababbelen of tijd vullen voor een tweede ronde leek mij niet echt een optie.

Dus heb ik mijn spullen gepakt en ben zonder douchen naar huis gegaan.
 
Dit ene danna/dayana is een bekende van hier. Er is meerdere topics over haar. Op kinky heeft ze ook 2 of 3 adv.
Mooie toevoeging. Ik had zelf geen recentie gevonden die te koppelen was aan de betreffende adverentie. Dus leek het mij een toevoeging om mijn ervaring te delen. Linkje naar de recenties zouden overigens wel handig zijn.
 
Kom net bij Latifa vandaan. Ontvangt in Den Haag nabij station HS. Met wat instructies naar binnen gekomen.

Bij aankomst ontvangt een mooi zuid Amerikaans poppetje. Het is duidelijk de dame van de foto. Al zijn zijn deze een klein beetje bewerkt.

De studio waarin ze ontvangt is netjes. De locatie wat minder discreet.

De date zelf was wel oké. Zoenen zat er vanaf het begin niet in. Vond ik wel een teleurstelling want daar wordt wel mee geadverteerd.

Naar mijn idee ontbrak het sowieso een beetje aan enthousiasme. Het was allemaal wat mechanisch en met weinig passie en haastig.

Het pijpen was goed. Ik heb haar gepijpt. Ze heeft een mooie harde pik. Zij heeft mij gepijpt. 69 gedaan. Dat was allemaal in orde. Op een gegeven moment kwam ik bijna klaar dus toen ben ik overgestapt op rimmen om even wat rust in te bouwen voor mijn pielemans.

Vervolgens over gegaan op intiem. Zij bovenop. Daarna in doggie afgemaakt. Prima uitzicht.

Zoals gezegd het voelde allemaal wat gehaast en mechanisch.en de vonken spatte er niet echt vanaf. Maar mijn zak is leeg en daarmee is wel het uiteindelijke doel bereikt.

Ik voelde nadat ik was gekomen niet echt de ruimte om te blijven hangen. Daarnaast is haar Engels best matig en mijn Spaans ronduit slecht. Dus ff nababbelen of tijd vullen voor een tweede ronde leek mij niet echt een optie.

Dus heb ik mijn spullen gepakt en ben zonder douchen naar huis gegaan.

€ 200 voor 20 minuten is veel geld 😳
 
Paar jaar terug ook bij deze langs geweest. Ze adverteerde toen idd onder de naam Dayanne, een van de aller slechtste ervaring. Stond binnen paar minuten weer buiten
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan