WHEM TS Lola Star

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anaal.ist

Meubelstuk
Forumpionier
1.767
01/07/21
1.381
5
Site
Ik kan hier blijkbaar geen WHEM label voor plaatsen, maar wie heeft er wèl ervaring met dit Italiaans-Colombiaans stukje snoepgoed? Normaal ontvangt ze in Duitsland.
Ik ben in augustus 2023, toen ze in Betondorp ontving, wel bij haar binnen geweest, dus de foto verificatie heeft plaatsgevonden en ik moet zeggen ze smaakt naar meer. Ik heb toen via Planet, Romeo contact gelegd en kwam later pas op haar Kinky.nl terecht.
Ik had me na het financiële gedeelte, al half ontkleed, toen ze weer de slaapkamer binnenkwam met dezelfde betaalde Euros, om deze terug te geven. Waarna ze me vriendelijk verzocht, om weer te gaan. Ik had dit nog nooit meegemaakt, maar eenmaal thuis in de Pijp, appte ze me weer of ik toch nog zin had. Het was inmiddels dik na 3u 'snachts en ik was gewoonweg te moe, om er terug te fietsen, dus niet gedaan. Nu is ze weer in Amsterdam en ook wat dichterbij, in Zuid.

 
Laatst bewerkt:
Dus je hebt betaald maar toen bedacht ze zich?
Blijkbaar, maar het leek erop, dat er nog iemand onderweg was. Dus kon ik gaan. Ik wil d'r echter nog een kans geven.
Mooie wisseltruc voor fake euros, als je de teruggegeven euros hebt uitgegeven, ben je goed weggekomen. Kan natuurlijk iets anders gebeurd zijn maar heel raar verhaal.
Het waren absoluut dezelfde Euro briefjes en zeker niet fake! Ik weet ook wel dat deze ervaring vreemd overkomt. Het was voor mij ook een wtf moment. Ik heb dit in 40+ wandeljaren nog nooit eerder meegemaakt en zeker niet bij een Latina. Een Thaise in de Stoofsteeg, heeft me ooit iets van een tientje willen teruggeven, omdat ze zag dat het mijn laatste guldens waren, gevalletje boeddhistisch karma dacht ik, maar ik heb het niet aangenomen.
 
Blijkbaar, maar het leek erop, dat er nog iemand onderweg was. Dus kon ik gaan. Ik wil d'r echter nog een kans geven.

Het waren absoluut dezelfde Euro briefjes en zeker niet fake! Ik weet ook wel dat deze ervaring vreemd overkomt. Het was voor mij ook een wtf moment. Ik heb dit in 40+ wandeljaren nog nooit eerder meegemaakt en zeker niet bij een Latina. Een Thaise in de Stoofsteeg, heeft me ooit iets van een tientje willen teruggeven, omdat ze zag dat het mijn laatste guldens waren, gevalletje boeddhistisch karma dacht ik, maar ik heb het niet aangenomen.
Oke nou ja dan hoop ik dat het toch een aangename ervaring gaat worden! Let us know
 
Helaas liep afgelopen week het water aan alle kanten mijn kop uit. Net nu ik weer beter in mijn vel zit, is zijn uit Amsterdam, naar Den Haag vertrokken. Hopelijk is ze het snel zat daar😉 en komt ze terug naar Amsterdam.
 
Blijkbaar, maar het leek erop, dat er nog iemand onderweg was. Dus kon ik gaan. Ik wil d'r echter nog een kans geven.

Het waren absoluut dezelfde Euro briefjes en zeker niet fake! Ik weet ook wel dat deze ervaring vreemd overkomt. Het was voor mij ook een wtf moment. Ik heb dit in 40+ wandeljaren nog nooit eerder meegemaakt en zeker niet bij een Latina. Een Thaise in de Stoofsteeg, heeft me ooit iets van een tientje willen teruggeven, omdat ze zag dat het mijn laatste guldens waren, gevalletje boeddhistisch karma dacht ik, maar ik heb het niet aangenomen.
Ze is super geil, is gek op feestjes and MM(M)T, neukt en pijpt geweldig. Op zeker kan je voor 200 terecht en ze is aan de PrEP (enough said)
 
Deze TS ziet er geweldig uit, de videos's beloven ook veel. iemand een recente ervaring met haar? ik had van de week Alyssa geneukt en contact gelegd via grindr. Normaliter altijd top ervaringen met Agustina, maar deze LOLA ts staat hoog op mijn lijstje.

Iemand die wat meer over haar kan vertellen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan