Recensie Ts Sara, Enschede 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

plastik

Vaste klant
Forumpionier
136
12/07/21
66
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/enschede/7523152-ts-sara
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week heb ik Sara bezocht. De foto's spraken me erg en ziet er daarop erg vrouwelijk uit. Foto 18 komt het meest overeen met de realiteit. Ze reageert niet al te snel, maar heeft die avond wel tijdig gereageerd waarbij ze gelijk haar Onlyfans account en prijslijst kenbaar maakt. Dus, afspraak was gemaakt.

Eenmaal aangekomen, zag ik inderdaad dat zij het was. Een mooie blonde dame die de deur opende. Goede curves, zowel heupen, billen en borsten zagen er goed vol uit. Ze laat je welkom voelen en voelde als een GFE. Na betaling afgehandeld te hebben begon de sessie. We begonnen met zoenen en strelen, maar al vrij snel lag ik, condoom werd omgedaan en liet ze haar orale skills zien, wat wel sexy was. Dat duurde misschien 3 minuten. Daarna andersom en deed ook een condoom om. Echter, na een tijdje haalde ze haar condoom eraf. Ze wil graag deepthroat en laat zich hierin gaan. Vervolgens stuurde ze me aan om haar doggystyle te pakken, wat ik graag deed met die mooie curves. Een pluspunt was dat haar kont, niet hard is en gewoon lekker zacht en goed kletst in deze positie. Ze pakte mijn rechterhand om haar lul vast te houden en mijn linkerhand om haar borst vast te houden. Dat vond ik wel geil, want normaal zou ik dat al doen. Daarna haar nog even oraal bevredigd, maar ze kwam helaas niet klaar. Daar vraagt ze dan €100 voor. Ze maakte het met de hand af. Wat ik erg geil vond is dat ze zich weer aankleedde met zo'n sexy jurkje waar haar curves goed tot uiting kwamen. Na 20-25 minuten was ik weer buiten. Ik zou deze afspraak beoordelen met een 7.

Nadelig is dat ze €100 euro vraagt voor haar zaad. Normaal vraagt een TS €50. Ik weet of ze een heavy cummer is, dus is dat voor mij een te grote risico om te investeren, hoewel ik het wel geil vind als er een massale lading uit haar lul komt dat een week of langer is gespaard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan