Meerdere mensen in huis aanwezig

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JohnnyD

Newbie
3
27/05/24
0
Hi all,

Ik ben helemaal nieuw op dit gebied en heb al met een paar "vrouwen" contact gehad. Is het gebruikelijk dat er meerdere mensen in het huis aanwezig zijn waar de afspraak plaatsvindt? Vind het zelf een gek idee namelijk.

Meeste onderverhuren hun huis/kamer gwn om "gratis" te wonen. Als je het vergelijkt met airbnb is 100 eu per dag voor een heel huis in de stad veels te weinig. Daarom wordt het onderverhuurd of aan meerdere verhuurt voor 100 per dag. Indirect weer allemaal te danken aan de nederlandse huizenmarkt.

Is het gebruikelijk dat er meerdere mensen in het huis aanwezig zijn waar de afspraak plaatsvindt? Vind het zelf een gek idee namelijk.
Er is niet echt een vaste methode. Ik heb weleens een trans bezocht die in dr eentje in een soort studio zat en die ik een week later bezocht op een andere locatie waar ze een appartement met iemand anders deelde.

De meeste doen iig alle moeite om jou nooit (zichtbaar) in contact te laten komen met medebewoners op dat moment. En sommige hebben hier volledig schijt aan…..

Beetje lastig antwoorden dus deze vraag.

Maar je kan er vanuit gaan dat als er iemand anders aanwezig is, of dat nou een collega is of de verhuurder zelf, ze weten waarvoor je komt en het dus niets uitmaakt dat je er bent.

Overigens heb ik, en collegas hier, weleens (gratis) onaangekondigde trio avontuurtjes meegemaakt omdat een huisgenoot "per ongeluk" ineens in de kamer verschijnt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ach, op een keer kom je in een hotelkamer en loop je na afloop de badkamer in en blijkt dat er al die tijd iemand in de douche op de grond zat op haar telefoon te scrollen. Daarna maakt het je ook niet meer uit dat er andere mensen in een huis zijn. Enne, niet om persoonlijk te worden, maar als je oudere broers of zussen hebt is de kans groot dat je zelf gemaakt bent terwijl er iemand anders in huis was.

Prive ontvangst zijn verschillende mogelijkheden
Volgens mijn ervaring:
-Dames zijn alleen in huis, dit zijn dames langere tijd in dit zaak.
-Dames diet niet alleen zijn, dames nieuwe in dit zaak, mischien alleen voor korte tijd. Ze doen het voor verschillende reden, veiligheid is een belangrijke punt voor hun.

Ja, komt nu heel veel voor omdat het steeds lastiger wordt om goede locaties te vinden. Deze huizen wordt beheerd door een organisatie/persoon en de dames zijn er heel afhankelijk van. Soms betalen ze 100 euro per dag voor een kamer (e.g. dus een klant voor een half uur).

Meest gewild zijn studio's, maar die zij schaars. Dit omdat die meestal schoner zijn en minder kans op controle (o.a. door minder in en uit loop). Als klant vind ik het ook fijner, gezien je zelf met de dame boekt, heb je minder kans op een ""controleur" die een andere dame " bezoekt" en het hele huis controleert.

Ik denk eerlijk gezegd wel dat de meeste buitenlandse ontvangende dames met meerdere een locatie huren. Of heb ik dat mis denke jullie. Voor de veiligheid. De kosten delen. Voor de gezelligheid. Want veel tijd van de dag hebben ze toch geen klanten lijkt me.
Ikzelf heb er geen moeite mee. In een privehuis zijn er toch ook meerdere aanwezig.
Een keer bij Kate uit Dordrecht geweest. Die ontving korte tijd thuis. Toen we bezig waren zei ze tussen neus en lippen door dat haar vriend beneden in de huiskamer zat. Dat vond ik wel minder dat ik twijfelde. Maar haar inzet was dusdanig dat ik me er over heen heb kunnen zetten. 😂😂

Zelf geen moeite mee, maar mijn voorkeur gaat uit naar een studio waar een dame werkt. Kosten delen en veiligheid zijn belangrijk, maar het zal verschillen per dame. Zoals eerder vermeld, dames nieuw in het vak willen graag in een huis zitten met meerdere meiden om tip etc. te krijgen. Maar schaarste van studio's zal ook meespelen.

Weerhoudt het jullie er niet van dat je niet weet waar je terecht komt? Wie er allemaal nog meer in dat huis aanwezig zijn en of er geen kwade intenties zijn?

Ik speel al langer met de gedachten om een TS te bezoeken in Nijmegen (aanraders zijn welkom) maar die gedachten weerhoudt mij er van tot op heden

Terug
Bovenaan Onderaan