Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand ervaring? Waar op de wallen staat ze
D'r advertentie is alweer offline, zou ze inmiddels vertrokken zijn?

PS Ik heb gisteren de advertentie wèl gezien, helaas heeft ze er geen foto van haar gereedschap in staan. Daar zijn we, als shemale liefhebbers, toch wel het meest benieuwd naar?
 
In het verleden bezocht ik nog wel eens een shemale en mijn interesse is gewekt door een leuke "dame" die volgens mij in mijn buurt zit. Ze ontving eerst onder de naam Lara maar inmiddels is het Morena, iemand al ervaring met dit kittige dametje ?


Tevens zie ik de laatste tijd een blonde rijpe (50 jaar) Nederlandse TS genaamd Anna af en toe voorbij komen, daar zie ik nu helaas geen advertentie van staan maar ook die heeft mijn interesse.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand nog wel eens contact met post-op shemale Alexandra (Hoogvliet en Zoetermeer). Ooit eens app contact met haar gehad, afspraak ging toen niet door, maar nu lijkt het wel of ze gestopt is. Advertentie is al heel lang niet meer geupdate, telefoon niet aan. Of ik ben geblokkeerd natuurlijk. Dat kan ook...
In het verleden een paar goede bezoekjes bij haar gehad. Ik wilde nog steeds een keer opnieuw erheen. Als me dat lukt, laat ik het hier wel even weten.
 

Iemand ervaring met haar? Asking for a friend
euh Ja zei de gek, zal even de tekst erbij pakken die op kinky recensie heb geplaatst, alleen heb de shemale deze weer uitgezet denk ik.

Was nog niet lang geleden, maar zal vandaag hier even een recensie plaatsen, de andere review was er wat minder over. Er werd door de shemale niet goed geneukt, nou ik kan je wel zeggen dat er bij mij flink op los geneukt werd.

Afgelopen week op bezoek geweest ,is dus in een SR appartement complex. Foto's kloppen wel , maar zijn goed bewerkt foto 8 komt het meest bij de werkelijkheid. wat een ander beschrijft klopt allemaal. Eerst de centen, en dat gaat het pas verder, ze is wel erg geil, begint direct aan mijn lul te zitten terwijl ik mijn broek nog aan heb, dus vlug de kleren uit, is dominant moest direct gaan pijpen, de lul is geen 21 cm denk eerder 18-19, maar wel lekker dik. Pijpen bij mij gebeurt met, dit was zonder afgesproken, Dan wordt ik geneukt, in tegenstelling van andere wordt ik 10 minuten erg goed en hard doorgeneukt, en moest weer pijpen, na een minuut of 10 wil ze weer neuken, en wordt weer hard doorgeneukt, of zich wel lekker, omdat ik de maat goed kan hebben. hygiëne kan beter had een lichte zweetlucht bij, top gaat niet uit, zijn geen borsten, Geen herhaling , mede omdat dat er meer persoenen in flat aanwezig zijn, en afspraken niet nakomt, uur gedaan was, beter 30 minuten

Zijn de foto's in de advertentie correct?
Ja
Zijn afspraken nagekomen
Ja
Hygiëne
Matig
Sfeer
Matig
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met de blonde trans, Latina lijkt me, die zich Linda noemt en op Geleenstraat 128 k3 of k4 zit? Sprak Engels en verzekerde me dat een bezoekje aan haar "the best sex of your life" zou worden. :rolleyes: jaja...
 
Heeft iemand ervaring met deze dame. Op kinky staan goede review, maar ik vertrouw het niet. Die teksten lijken of ze vertaald zijn via Google ofzo. Van de 5 reviews leek 1 echt, die persoon gaf haar 3 sterren. De andere 4 reviews gaven haar 5 sterren.

https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/9631327-valentina-colucci#reviews
Lijken? ZIJN! Maar volgens mijn onbescheiden mening, zijn dat geen Google, maar Bing vertalingen. Die vertalingen zijn echt hilarisch man???

D'r lul ziet er wel goed uit, maar ik vraag me toch wel af hoe haar tieten zijn. De meeste transen zijn er toch wel trots op, om die ook te showen in hun advertenties?
 
Lijken? ZIJN! Maar volgens mijn onbescheiden mening, zijn dat geen Google, maar Bing vertalingen. Die vertalingen zijn echt hilarisch man???

D'r lul ziet er wel goed uit, maar ik vraag me toch wel af hoe haar tieten zijn. De meeste transen zijn er toch wel trots op, om die ook te showen in hun advertenties?
Volgens heeft ze geen tieten, op adv staat Cup A, dus geen tieten.
Dat ze zoveel tijd in steekt om verschillende accounts aan te maken om fake reviews te plaatsen. Het is toch makkelijker om goede service te geven en aan de klanten te vragen om review te plaatsen.
 
euh Ja zei de gek, zal even de tekst erbij pakken die op kinky recensie heb geplaatst, alleen heb de shemale deze weer uitgezet denk ik.

Was nog niet lang geleden, maar zal vandaag hier even een recensie plaatsen, de andere review was er wat minder over. Er werd door de shemale niet goed geneukt, nou ik kan je wel zeggen dat er bij mij flink op los geneukt werd.

Afgelopen week op bezoek geweest ,is dus in een SR appartement complex. Foto's kloppen wel , maar zijn goed bewerkt foto 8 komt het meest bij de werkelijkheid. wat een ander beschrijft klopt allemaal. Eerst de centen, en dat gaat het pas verder, ze is wel erg geil, begint direct aan mijn lul te zitten terwijl ik mijn broek nog aan heb, dus vlug de kleren uit, is dominant moest direct gaan pijpen, de lul is geen 21 cm denk eerder 18-19, maar wel lekker dik. Pijpen bij mij gebeurt met, dit was zonder afgesproken, Dan wordt ik geneukt, in tegenstelling van andere wordt ik 10 minuten erg goed en hard doorgeneukt, en moest weer pijpen, na een minuut of 10 wil ze weer neuken, en wordt weer hard doorgeneukt, of zich wel lekker, omdat ik de maat goed kan hebben. hygiëne kan beter had een lichte zweetlucht bij, top gaat niet uit, zijn geen borsten, Geen herhaling , mede omdat dat er meer persoenen in flat aanwezig zijn, en afspraken niet nakomt, uur gedaan was, beter 30 minuten

Zijn de foto's in de advertentie correct?
Ja
Zijn afspraken nagekomen
Ja
Hygiëne
Matig
Sfeer
Matig
Thnx Bassie ! Ik vind haar ook lekker, had interesse, maar weet nu beter !
 
Terug
Bovenaan Onderaan