- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 16 cm
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/stephanie-trans-for-beginners.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Voor iedereen hier die een bezoekje aan haar wil brengen….wegblijven!
Komt niks van afspraken na, zit de hele tijd op haar gsm en het appartement stinkt naar de wiet.
Mens is knettergek. Ze was "high-class" zei ze en kussen deed ze niet.
Ik kreeg hem eerst nog niet hard omdat ik zoiets had van: ga ik vertrekken of toch maar verder doen.
Heb haar uiteindelijk maar keihard gepakt.( nadat ze me had proberen klaar te trekken, toen was hij wel keihard dus heb haar toen snel gepakt voor ik klaarkwam, doggy)
Was ook luidop aan het zingen in het Spaans toen ze bovenop me zat in het begin…WTF
( hij zat er toen nog niet in)
Jullie doen er mee wat jullie willen, foto's en video's zagen er goed uit en ze ziet er ook wel best goed uit in het echt maar voor mij een grote afknapper.
Die zie ik nooit meer terug.
Vooraf gevraagd om nylonkousen aan te doen, ik kreeg gewoon naakt en zelfs beginnende stoppels op de benen in de plaats.
Dan is mijn goesting al half weg.
Onderweg naar daar stuurde ze me nog dat we een heel leuk uur gingen hebben en dat ze heel sexy voor me ging zijn.
Uhuh.
Ik heb al dates gehad met shemales waar ik nog altijd privé mee stuur, ik durf van mezelf te zeggen dat ik een aantrekkelijke kerel ben.
Deze dame vond dat precies niet, kan natuurlijk maar alles wat ik deed was slecht.
Mijn kauwgom smaakte niet lekker, pijpen deed pijn bij haar en kussen was ordinair volgens haar.
Nog nooit commentaar over gehad, integendeel…alleen maar positieve.Soit!
Daarom werd ik eigenlijk ambetant en heb haar zonder pardon toen snel doggy geneukt 3-4 minuten, en zij maar nepkreunen om me zsm buiten te krijgen.
Die belde me ook via Whatsapp om te vragen hoelang het nog duurde voor ik aankwam, zei dan dat de gps nog 10 minuten aangaf.
10 minuten later( want ik kon niet bij haar parkeren ivm de kermis) opnieuw telefoon met de vraag waar ik was…bleek dat ze eten was gaan halen.
Gewoon slecht, heb er geen andere woorden voor.
Muziek stond ook megahard en het was 30 graden in die kamer ofzo,
Lag ook nog een open condoomverpakking op het bed en het was er slordig.
Wat een verschil met andere dates met shemales die ik al heb gehad.
Nadat ik was klaargekomen heb ik wat keukenrol gekregen en heb me gewoon terug aangekleed en ben vertrokken.
Dus mannen, doet er uw voordeel mee en ga naar iemand anders.
Cheers.
Komt niks van afspraken na, zit de hele tijd op haar gsm en het appartement stinkt naar de wiet.
Mens is knettergek. Ze was "high-class" zei ze en kussen deed ze niet.
Ik kreeg hem eerst nog niet hard omdat ik zoiets had van: ga ik vertrekken of toch maar verder doen.
Heb haar uiteindelijk maar keihard gepakt.( nadat ze me had proberen klaar te trekken, toen was hij wel keihard dus heb haar toen snel gepakt voor ik klaarkwam, doggy)
Was ook luidop aan het zingen in het Spaans toen ze bovenop me zat in het begin…WTF

Jullie doen er mee wat jullie willen, foto's en video's zagen er goed uit en ze ziet er ook wel best goed uit in het echt maar voor mij een grote afknapper.
Die zie ik nooit meer terug.
Vooraf gevraagd om nylonkousen aan te doen, ik kreeg gewoon naakt en zelfs beginnende stoppels op de benen in de plaats.
Dan is mijn goesting al half weg.
Onderweg naar daar stuurde ze me nog dat we een heel leuk uur gingen hebben en dat ze heel sexy voor me ging zijn.
Uhuh.
Ik heb al dates gehad met shemales waar ik nog altijd privé mee stuur, ik durf van mezelf te zeggen dat ik een aantrekkelijke kerel ben.
Deze dame vond dat precies niet, kan natuurlijk maar alles wat ik deed was slecht.
Mijn kauwgom smaakte niet lekker, pijpen deed pijn bij haar en kussen was ordinair volgens haar.
Nog nooit commentaar over gehad, integendeel…alleen maar positieve.Soit!
Daarom werd ik eigenlijk ambetant en heb haar zonder pardon toen snel doggy geneukt 3-4 minuten, en zij maar nepkreunen om me zsm buiten te krijgen.
Die belde me ook via Whatsapp om te vragen hoelang het nog duurde voor ik aankwam, zei dan dat de gps nog 10 minuten aangaf.
10 minuten later( want ik kon niet bij haar parkeren ivm de kermis) opnieuw telefoon met de vraag waar ik was…bleek dat ze eten was gaan halen.
Gewoon slecht, heb er geen andere woorden voor.
Muziek stond ook megahard en het was 30 graden in die kamer ofzo,
Lag ook nog een open condoomverpakking op het bed en het was er slordig.
Wat een verschil met andere dates met shemales die ik al heb gehad.
Nadat ik was klaargekomen heb ik wat keukenrol gekregen en heb me gewoon terug aangekleed en ben vertrokken.
Dus mannen, doet er uw voordeel mee en ga naar iemand anders.
Cheers.