Tsjechie, Praag - Massagesalons

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een week of wat geleden naar deze prachtige stad gereisd om te genieten van al het moois dat zij te bieden heeft.
Dankzij de lokale websites tapky.info en svetaci.info, met hulp van Google Translate op zoek gegaan naar de aanbevolen massagesalons. Door de korte tijd dat ik in de stad was, heb ik niet gekozen voor één van de vele privats, omdat ik geen zin had in taalbarrieres, moeilijk afspraken maken of ander geneuzel. Uiteindelijk bleven Candyshop Massage en Rabbit Hall over als kandidaten. Gekozen voor Candyshop omdat die masseuses recensies kregen die mij het meeste aanspraken.

Via Whatsapp een afspraak kunnen maken met Molly. Daar aangekomen, in de kelder van een keurig discreet pand, begroet door Molly zelf. Beneden bij de bar, stond nog een andere dame (gastvrouw?), die de menukaart liet zien. Gekozen voor een klassieke body-to-body massage (CZK 1900), zonder extra's als kussen, footjob, tenga ei (?) of prostaatmassage.
Wel werd mij voor een kleine meerprijs (CZK 500), een extra masseuse aangeboden omdat het de 'eerste dag was' in de salon en de dame zo het vak kon leren met Molly erbij. Zo'n kansje krijg je nooit meer dacht ik, dus ingestemd om met twee masseuses naar de kamer te gaan. Mocht zelfs kiezen uit twee nieuwe dames! Gekozen voor een mooi slank Oekraïense meisje van een jaar of 19 (Monica, of Melissa, kan mij niet meer herinneren).

Bestelling afgerekend en naar de kamer gegaan. Zoals gebruikelijk in deze salon, is het eerst samen douchen met de masseuse, waarbij zij je onder de douche al naar het eerste hoogtepunt brengt.
Daarna afdrogen, en dan kan de echte massage beginnen. De massage zelf was goed, goed getimed en gewoon dik in orde. Enige minpuntje was dat beide dames in hun eigen taal met elkaar spraken, wat ik helaas niet kon verstaan. Grappig om te voelen dat het nieuwe meisje inderdaad nog niet zoveel ervaring had maar dat maakte zij weer goed met haar heerlijke lichaam en strakke A-cupje.
Overal aanzitten was geen probleem, en na het omdraaien aan een tweede hoogtepunt geholpen door Molly. Had liever gehad dat het nieuwe meisje dat deed maar je kan nou eenmaal niet alles hebben :)
Daarna afgedoucht met het nieuwe meisje, en met haar nog wat in het Engels nagepraat.

Zeer tevreden en ontspannen weer de salon verlaten, en bedacht mij wat een fantastische stad Praag toch is voor onze hobby!
Het mag duidelijk zijn dat als ik weer in Praag ben, en de salon bestaat dan nog, dat ik hier zeker nog een keer naar terug ga.

Overigens is voor mij twee masseuses teveel, ik vind het spannender om helemaal op te gaan / in de ban te zijn van de masseuse zelf, zonder steeds van dame te hoeven wisselen. Maar in deze salon was het een mooie gelegenheid om dat te ontdekken, aangezien dit de eerste keer was dat mij zoiets werd aangeboden.
 
Ik ben ook recent in praag geweest en van terughoudendheid niks gemerkt. Er zijn wel salons die alleen maar nette massage geven maar dit land tolereert en gedoogd veel. De salons die wel wat doen laten er geen gras over groeien.

Voor mij een minpunt was dat de dames gewend zijn aan toeristen en woekerprijzen wilde hebben. Aangeboden werd body to body en overal aanzitten voor 150 euro extra. Handjob kon niet onder 40 euro extra. Terwijl de massage zelf 25 was. Dit was bij Thakja. Zij hebben overal in de stad filialen.
 
Ik ben ook recent in praag geweest en van terughoudendheid niks gemerkt. Er zijn wel salons die alleen maar nette massage geven maar dit land tolereert en gedoogd veel. De salons die wel wat doen laten er geen gras over groeien.

Voor mij een minpunt was dat de dames gewend zijn aan toeristen en woekerprijzen wilde hebben. Aangeboden werd body to body en overal aanzitten voor 150 euro extra. Handjob kon niet onder 40 euro extra. Terwijl de massage zelf 25 was. Dit was bij Thakja. Zij hebben overal in de stad filialen.
Als je gaat is het goed om je even voor te bereiden want er heerst nogal een duaal prijsbeleid. binnenlopers betalen de hoofdprijs. Als je wat zoekwerk doet op sites kom je vaak bij dezelfde salons hele leuke aanbiedingen tegen.
 
https://www.massagehall.cz/ is top....online reserveren/bevestiging via Whats App enz.. Zeer mooie dames.

https://candyshop-massage.cz/en/masseuses/ was ook goed.

Maar zoals Robs al zegt, geen extra's. Begreep inderdaad ook dat ze dat bijna nergens doen in Praag.

Onlangs deze twee salons bezocht in Praag.

Bij Massagehall (Rabbit Hall) twee maal geweest. Eerste keer met Violette. Een brunette van een jaar of 26. Tweede keer met Kira (blondine, circa 25). Beide zijn iets ouder dan op de website benoemd wordt, maar nog steeds jong natuurlijk. Op de website spreken ze van twee salons in Praag 2 en Praag 5, maar wanneer ik reserveerde werd gezegd dat ik naar hun nieuwe salon in Praag 10 moest komen. Op zich een redelijk discrete locatie, en je komt binnen geen andere klanten tegen. De eerste keer ging ik voor de erotic mix massage van omgerekend €76. De tweede keer wilde ik met Kira de milking table proberen, maar helaas was die in de nieuwe salon niet beschikbaar. Aangezien ik toch graag door Kira gemasseerd wilde worden, weer voor de erotic mix gekozen. De erotic mix bestaat trouwens ook uit een deel body to body, dus ik zou deze massage altijd boven de duurdere b2b-massage verkiezen. Overall goede ervaringen bij de Rabbit hall. Voor- en achteraf samen douchen met masseuse. Tijdens de massage vrij hoog GFE gehalte.

De Candyshop zit in een drukke straat, maar het is discreet waardoor men niet ziet waar je naar binnen gaat. Ik had hier slechts een half uurtje van te voren gereserveerd. Via de chat werd verteld dat Tereza nog beschikbaar was. Wederom voor de erotic mix gegaan (zelfde prijs als Rabbit hall). Tereza bleek een hele mooie Oekraïense meid van 19 jaar te zijn. Mooi gezichtje, mooi lichaam. Ik vond haar de knapste van de drie masseuses die ik in Praag heb meegemaakt. Qua douchen en massage lijkt het hier veel op de Rabbit Hall. Echter wordt je bij Candyshop onder de douche al naar je eerste hoogtepunt gebracht. Ook vond ik het b2b gehalte hier iets meer dan bij Rabbit hall. Zo gleed Tereza bijvoorbeeld ook met haar billen over me heen. Tweede hp vond plaats in reversed cowgirl positie, waarbij ze deed of ze me bereed en me aftrok met haar hand.

Al met al twee mooie salons voor naar mijn mening goede prijzen.
 
Als je "erotic massage" zoekt op Google Maps vind je toch veel massagesalons in Praag die duidelijk uitpakken met al hun erotische opties. Ik vond zo Paradise Massage en koos er voor een erotische massage van 1u met de veelgeprezen Alexa voor 2500 kronen (105 euro) en hoewel ik dat duur vond heb ik het me niet beklaagd. Alexa gaf vooraf duidelijk aan dat seksuele handelingen verboden waren. De voorafgaande naakte massage met olie was zeer goed en ontspannend, maar de eigenlijke body to body was magistraal. Veel beter dan de vele massages die ik in Thailand heb gehad. Uitermate opwindend, waarbij Alexa er vrijgevig voor zorgde dat ik alles goed kon zien en voelen, met om de 15 seconden een andere opwindende houding, en eindigend in 69 met mijn ene vinger in haar poes en andere tegen haar sterretje, terwijl zij me aftrok tussen haar mooie glanzende borsten. Achteraf heeft ze nog grondig alle olie afgewassen in de douche met een speels oponthoud tussen mijn benen. Ik stapte zeer tevreden buiten.

Profiel van Alexa: https://www.erotic-massage-in-prague.cz/en/profiles/alexa/
 
Massagesalons zijn alleen voor massage's in praag, de erotische hebben een extra vergunning (maar dat zijn volgens mij niet al diegene in het centrum). Het is een beetje een touristenlokkerscam. Net zoals de koffieshops die THC-loze wiet verkopen. Praag is de laatste jaren echt achteruitgegaan.
 
Gewoon ontdekken. Dat is het leukste. Vergeet niet dat er veel toeristen komen en daar weten ze financieel gezien wel raad mee als die te nadrukkelijk op hun doel afgaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan