Algemeen Twee Cafés met kamerverhuur in Limburg : Café Den Tip, en Angel Bar !

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
696
19
Op http://www.afspraakjes.com/sexclub/belgie, volgens de lijst, zijn er nog twee geopend Cafés met kamer verhuur in Limburg, ook enkele kilometers van elkaar :

* Café Den Tip, in Neeroeteren : https://www.cafedentip.be/

* Angel Bar, in Maaseik : https://www.angelbar.be/

Prijzen van de dranken zijn vergelijkbaar met de RIO en 't ROZENHOF, of PUB 5th Avenue en Café Le Coin. Dus, zijn het geen dure champagne bars.

Op Google-Maps, zijn de "reviews" ook vergelijkbaar met de RIO en 't ROZENHOF, of PUB 5th Avenue en Café Le Coin.

Verder op de lijst van Bars en SexClubs van Afspraakjes dot com, is er veel overlappen met de lijst van de "Huisjes van Plezier" website. Maar veel zaken werden in tussen tijd gesloten.

VRAAG : waar zijn de recensies over de DVPs van deze twee Cafés van Limburg ???

Bij voorbaat dank u aan de Limburgsen voor hun bijdragen ! :giggle:

:giggle: :giggle: :giggle: :giggle: :giggle:
 
Laatst bewerkt:
Angel Bar is bij mijn weten ''gewoon'' een privéhuis, geen rendez-vous....

@Chevy, ... wel, op geen moment heb ik gepraten over een rendez-vous.

Beide Café Den Tip en Angel Bar van Limburg, heb ik vergeleken met Privé-Huizen, o.a. Rio, 't Rozenhof, Pub 5th Avenue, Café le Coin.

Bovendien, heeft Angel Bar Openingstijden, 12:00 --> 01:00, vergelijkbaar met 't Rozenhof.

De video van 3:24 van Angel Bar bevestigd dat het een Privé Huis blijkt te zijn.

-----

Bij vergelijking, op hun website, presenteert "Café Den Tip" zichzelf zoals een Rendez-Vous Café. - Hun late Openingstijden, van ± 20:00 tot ± 03:00 blijken meer in lijn met de "2Love" van Herentals.

-----

In ieder geval, blijf ik geinteresseerd door recensies over de DVPs.

:unsure:
🙃:love:
 
Laatst bewerkt:
Ads van Angel bar staan op RL. Of dit alle dames zijn?
Website is niks.
 
Dus omdat de openingstijden overeenkomen met die van 't Rozenhofke, is het dezelfde formule?

Was dat maar zo makkelijk. :)

Van de Angel Bar altijd gedacht dat het 'n uitzuipbar was. Ben er nooit geweest, maar wil er wel eens gaan kijken. Stukje verderop daar zit ook nog Fra Mauro.

Van Cafe den Tip altijd gedacht dat het vergelijkbaar was met dat erotische cafe dat ze toen in Lozen hadden.

Van zo gauw als ik in de Angel Bar ben geweest, lees je het hier.
 
Ads van Angel bar staan op RL. Of dit alle dames zijn?
Website is niks.
Ik vind het al apart dat er niet gewoon prijzen staan vermeld. Toch wel handig als mensen weten wat het kost.
 
Plaats wel, maar waarom dan maar 2 ads?
Misschien maar 2 dames, misschien maar 2 dames die met hun kop op internet willen. Wie zal het zeggen.

Ik zal binnenkort eens 'n kijkje nemen en dan laat ik het weten. Kom er vaak genoeg langs en er brand vaak genoeg licht. Vanaf de straat zie je ook een (opblaas)pop achter het raam staan. Hoop dat de dames leuker meedoen dan die pop.

Stuk daarvoor zit nog de Fra Mauro. Als je nog wat verder door rijdt richting Ophoven, zit tegenover de kerk House of Pleasure.

Vroeger had je nog veel meer van dit soort gelegenheden langs de oude baan van Lanaken naar Maaseik en verder richting Venlo. Net over de grens had je nog de E9 Bar.
 
Geen DVPs van t'Rozenhof in Herentals, en van de Rio, iestke verder in Grobbendonk, hebben een profiel op RedLight.

Dus, als er meer dan twee dames zijn in de Angel Bar, waarschijnlijk willen ze hun foto's privé behouden.

Op de profiel van Café Den Tip, is er ook geen DVPs te zien.

-----

Fra Mauro is een champagne bar, geen café :

 
KBO ook al niks te vinden over hoeveel mensen er werkzaam zijn. Eenmanszaak, dus dan is het aantal gegevens beperkt. Dat gaat over Angel Bar.

Kbo-gegevens van Den Tip doen wel vermoeden dat daar wel iets te doen is ;) Er is ook een link met Le Mirage in Bocholt.

Wie weet hoeveel van dit cafetjes er nog zijn. Dat je er hier niks over leest, wil niet alles zeggen blijkbaar. Over den Tip nooit wat gelezen hier, noch op Hookers, noch op het Relaxxboard, noch op Provlaaien, noch op IJsberenforum.
 
Laatst bewerkt:
Den Tip heeft een separé, maar geen kamerverhuur. Er zijn wel kamers, maar die kun je niet (meer) huren. Dus op dat gebied klopt de website toch niet meer. De separé is gewoon een hoek in het café met een gordijn ervoor dat dicht kan.

Prijzen vallen goed mee. Pintje kost € 2,50, net zoals fris. De dames drinken coupkes van € 25, maar zijn niet opdringerig of zo.

Van aanwezigen vernomen dat het soms heel erg rustig is en soms heel erg terug. Vooral in het weekend wil het nog weleens druk zijn. Jaaaaren geleden stonden de mensen tot buiten aan toe, maar die tijden zijn voorbij. Niet alleen hier, maar overal.

Den Tip is dus niet helemaal te vergelijken met Rio en Rozenhof.

Genoemde Angel Bar was dicht toen ik er langs kwam. Fra Mauro was wel open.
 
Den Tip heeft een separé, maar geen kamerverhuur. Er zijn wel kamers, maar die kun je niet (meer) huren. Dus op dat gebied klopt de website toch niet meer. De separé is gewoon een hoek in het café met een gordijn ervoor dat dicht kan.

Prijzen vallen goed mee. Pintje kost € 2,50, net zoals fris. De dames drinken coupkes van € 25, maar zijn niet opdringerig of zo.

Van aanwezigen vernomen dat het soms heel erg rustig is en soms heel erg terug. Vooral in het weekend wil het nog weleens druk zijn. Jaaaaren geleden stonden de mensen tot buiten aan toe, maar die tijden zijn voorbij. Niet alleen hier, maar overal.

Den Tip is dus niet helemaal te vergelijken met Rio en Rozenhof.

Genoemde Angel Bar was dicht toen ik er langs kwam. Fra Mauro was wel open.
Balthazar, wat zou de reden kunnen zijn dat de mensen nu niet langer tot buiten toe aanschuiven? Het gevolg van crisis, of wat? Ik stel wel vast dat het aantal leuke en goede Vlaamse milfjes/gilfjes fel is afgenomen :-( ... Nee, deze dames zijn ook maar weinig terug te vinden op Redlights of Afspraakjes. Of kijk ik op de verkeerde sites?
 
Balthazar, wat zou de reden kunnen zijn dat de mensen nu niet langer tot buiten toe aanschuiven? Het gevolg van crisis, of wat? Ik stel wel vast dat het aantal leuke en goede Vlaamse milfjes/gilfjes fel is afgenomen :-( ... Nee, deze dames zijn ook maar weinig terug te vinden op Redlights of Afspraakjes. Of kijk ik op de verkeerde sites?

Daar zijn allerlei redenen voor te bedenken, denk ik.

Ten eerste is voor veel mensen babbelen via social media blijkbaar een goede vervanger van fysiek babbelen in een café.

Dan heb je nog de alcoholcontroles en de gewijzigde opvattingen over alcohol in het verkeer. Vroeger dacht men er toch wat lichtzinniger over en was de kans om gesnapt te worden een stuk kleiner.

Dan heb je ook vast de dating apps nog, al dan niet betaald. Seks regelen dat hoeft niet meer in een bar of café met kamerverhuur, maar dat kan ook via je computer of je telefoon.

Ik vind het jammer. Dat het te duur is, dat zal het niet zijn. Een pintje in Den Tip kost € 2,50.
 
De grote vraag blijft of er meer van dit soort cafétjes verscholen liggen in Vlaanderen. Den Tip zal in de omgeving ongetwijfeld bekendheid genieten, maar daarbuiten zal dat een stuk minder zijn.
 
Daar zijn allerlei redenen voor te bedenken, denk ik.

Ten eerste is voor veel mensen babbelen via social media blijkbaar een goede vervanger van fysiek babbelen in een café.

Dan heb je nog de alcoholcontroles en de gewijzigde opvattingen over alcohol in het verkeer. Vroeger dacht men er toch wat lichtzinniger over en was de kans om gesnapt te worden een stuk kleiner.

Dan heb je ook vast de dating apps nog, al dan niet betaald. Seks regelen dat hoeft niet meer in een bar of café met kamerverhuur, maar dat kan ook via je computer of je telefoon.

Ik vind het jammer. Dat het te duur is, dat zal het niet zijn. Een pintje in Den Tip kost € 2,50.
Sociale media zijn vreselijke killers én oorzaak van vele burn-outs!

Alcoholcontroles zijn 100% gerechtvaardigd!

Betalende dating apps daar begin ik niet aan. De betaling ervan staat wel op je rekeninguitreksel en ik ken iemand die zich daar niet in kan terugvinden…

Gratis dating apps tot daaraantoe. Maar welke zijn redelijk betrouwbaar?
 
Sociale media zijn vreselijke killers én oorzaak van vele burn-outs!

Alcoholcontroles zijn 100% gerechtvaardigd!

Betalende dating apps daar begin ik niet aan. De betaling ervan staat wel op je rekeninguitreksel en ik ken iemand die zich daar niet in kan terugvinden…

Gratis dating apps tot daaraantoe. Maar welke zijn redelijk betrouwbaar?
Ook de oorzaak dat mensen elkaar minder fysiek opzoeken. Daar hebben café's last van. Een deel van de bezoekers in dit soort etablissementen komt niet zo zeer voor de seks, maar wel voor sociaal contact.

Alcoholcontroles zijn gerechtvaardigd, maar het is wel een factor. Vroeger waren ze er niet. Wat zou je nu überhaupt moeten doen bij een baancafé of uitzuipbar langs de steenweg... je moet daar met de auto naar toe, wat betekent dat je 2 of 3 pintjes kunt drinken.

Betaalde apps, maar ook websites als Redlights e.d. zorgen ervoor dat fysieke etablissementen het moeilijker krijgen.

Ik vond Badoo op zich altijd een prima app toen ik dat weleens gebruikte.
 
Ook de oorzaak dat mensen elkaar minder fysiek opzoeken. Daar hebben café's last van. Een deel van de bezoekers in dit soort etablissementen komt niet zo zeer voor de seks, maar wel voor sociaal contact.

Alcoholcontroles zijn gerechtvaardigd, maar het is wel een factor. Vroeger waren ze er niet. Wat zou je nu überhaupt moeten doen bij een baancafé of uitzuipbar langs de steenweg... je moet daar met de auto naar toe, wat betekent dat je 2 of 3 pintjes kunt drinken.

Betaalde apps, maar ook websites als Redlights e.d. zorgen ervoor dat fysieke etablissementen het moeilijker krijgen.

Ik vond Badoo op zich altijd een prima app toen ik dat weleens gebruikte.
Balthazar, over Badoo lees ik net het volgende:

Kritiek

In een studie door de Universiteit van Cambridge in 2009 kreeg Badoo van 45 sociale netwerken de laagste score op het gebied van privacy.[1]

Iemand die zich lid maakt van Badoo kan erop rekenen dat privé-contacten uit een e-mail- of Facebookaccount op de hoogte gehouden worden van dit lidmaatschap. Badoo gaat zelfs op zoek naar de contacten op andere e-mail- of Facebookaccounts van zijn leden. Vermoedelijk gebeurt dit via overeenkomstige wachtwoorden.[bron?]
 
Balthazar, over Badoo lees ik net het volgende:

Kritiek

In een studie door de Universiteit van Cambridge in 2009 kreeg Badoo van 45 sociale netwerken de laagste score op het gebied van privacy.[1]

Iemand die zich lid maakt van Badoo kan erop rekenen dat privé-contacten uit een e-mail- of Facebookaccount op de hoogte gehouden worden van dit lidmaatschap. Badoo gaat zelfs op zoek naar de contacten op andere e-mail- of Facebookaccounts van zijn leden. Vermoedelijk gebeurt dit via overeenkomstige wachtwoorden.[bron?]

Al die apps zullen wel aardig agressief zijn. Ik zou ook niet mijn vaste e-mailadres gebruiken voor zoiets, maar gewoon een e-mailadres dat je gebruikt voor datingsites, nieuwsbrieven, online weddenschappen etc.

Net zoals je daar best niet je mobiele nummer dat je ook voor privé en werk gebruikt voor gaat gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Al die apps zullen wel aardig agressief zijn. Ik zou ook niet mijn vaste e-mailadres gebruiken voor zoiets, maar gewoon een e-mailadres dat je gebruikt voor datingsites, nieuwsbrieven, online weddenschappen etc.

Net zoals je daar best niet je mobiele nummer dat je ook voor privé en werk gebruikt voor gaat gebruiken.
Helemaal mee eens!
 
Eindelijks eens bij de Angel Bar geweest.

Dat is geen café met kamerverhuur, maar een privé-huis. Na binnenkomst mag je aan de bar plaatsnemen, krijg je een drankje van het huis en worden de dames aan je voorgesteld. Daarna naar de kamer. Als je klaar bent, ga je via de entree weer naar buiten.

Makkelijk te vinden. Als je vanaf Maaseik richting de Nederlandse grens (ri. Ittervoort/Roermond/Venlo) rijdt, is het aan de linkerkant. Even daarvoor zit nog de nachtclub Fra Mauro en verder House of Pleasure.

Prijzen: 80 euro voor een half uur en 150 euro voor een uur. Achterom is een ruime parkeerplaats, zodat je auto vanaf de weg niet te zien is.

Service was prima, dame vriendelijk en ook de ontvangst was vriendelijk. Geen café met kamerverhuur dus, maar ze zien me er zeker nog eens terug.

Langs de baan van Maaseik naar Bree zag ik nog Extase. Daar wil ik dan ook weleens gaan kijken. Volgens mij ook een privé-huis en geen café met kamerverhuur.

Aan de toog van Den Tip ging het wel over café's met kamerverhuur. Iemand wist te melden dat er in Genk en Hasselt van dit soort café's zijn, een ander meldde dan weer dat die allang dicht zijn. Dus ook niet veel wijzer van geworden.
 
Laatst bewerkt:
Den Tip kun je tegen betaling van een fles champagne (minimaal 150 euro) achter het gordijn wat rommelen. Niet elke dame zal dit doen en als ze het wel doen, zul je de dames ook wat toe moeten stoppen.

Voor een goedkope wip of pijpbeurt moet je hier dus niet zijn.
 
Ik ook niet. Weg tussen Genk en Hasselt is volgens mij alles dicht, op wat rendez-vous hotels na.

Hasselt heb je nog Bar Welkom en daarnaast Naomi, maar dat zijn champagnebars volgens mij.

Laatste keer dat ik er aanbelde deed er zelfs niemand open. Toen ik via de naastgelegen supermarkt twee dames van dat etablissement tegen kwam en vroeg wat voor iets het daar binnen is, snauwden ze in het Engels dat ik dan maar binnen moet komen kijken.

Kreeg dus niet echt een Welkom-gevoel.
 
Ik ben in beide bars ooit eens langs geweest. Bij Naomi werkten enkel zwarte dames, neuken gaat door in afgescheiden hokjes binnen in de bar.

Bar Welkom zag er zeer afgeleefd uit. Niet alleen het interieur maar ook de barvrouw en alle dames die er aanwezig waren. De barvrouw leekt haast verbaasd toen ik achter de dames vroeg.
 
Ik ben in beide bars ooit eens langs geweest. Bij Naomi werkten enkel zwarte dames, neuken gaat door in afgescheiden hokjes binnen in de bar.

Bar Welkom zag er zeer afgeleefd uit. Niet alleen het interieur maar ook de barvrouw en alle dames die er aanwezig waren. De barvrouw leekt haast verbaasd toen ik achter de dames vroeg.
Wat waren de prijzen? Service in orde?
 
Terug
Bovenaan Onderaan