Recensie Tyra/Maya/Mia, Haarlem (voorheen Nijmegen, Amsterdam) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 341

Vaste klant
Forumpionier
107
02/07/21
117
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6281766-tyra
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb deze dame een paar keer bezocht toen ze nog in de boerderij in de omgeving nijmegen ontving onder de naam Maya. Knap meisje met een enorme reet en kleine tietjes. Aan de foto's te zien is ze inmiddels wat steviger dan toen ik haar bezocht, zo'n jaar geleden.

Pzc doet ze niet, er staat dat ze zoent in de advertentie maar ook dat doet ze nauwelijks. Verder wat mij betreft een prima adresje om je voor 50 euro even te laten pijpen en vervolgens lekker doggy klaar stoten tegen die dikke billen. Over standjes wisselen doet ze niet moeilijk.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/6281766-mia
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op de valreep vandaag nog even bij Mia binnengeweest. Mijn oog viel op haar advertentie en het bleek dat ze op de bekende boerderij in Nijmegen ontvangt. Dat begint ondertussen een bekende plek te worden ;). Ik viel op haar goede foto's in de advertentie en helaas viel het toch wat tegen toen ik haar zag. Ja, ze is zeker knap en ja, ze heeft zeker een goed lichaam. Maar ik had wat meer rondingen verwacht, daar val ik nou eenmaal op.

De daad was niks bijzonders. Aan het begin vroeg ze gelijk al of ik het goed vond dat ze even wat hijsjes van haar joint nam. Nou uhh, eigenlijk niet. Dat was volgens mij niet het goede antwoord, want de sfeer was daarna vrij ruk. Gedurende de paar minuten daarna had ik al snel door dat ze mega stoned was. Intiem en alles er omheen was ook niks bijzonders. Ik heb het maar snel afgemaakt en ben vertrokken.

Erg zonde. Op de boerderij zitten toch altijd wel toppertjes, maar dit was een erge tegenvaller. Voor mij zeker geen aanrader op deze manier.
 
Ik ben ook langs deze Mia geweest in een boerderij in Nijmegen. Eerlijk gezegd vond ik haar in het echt minder aantrekkelijker dan op de foto's. Ze was wel lief en de diensten waren ook prima en prima rondingen. Ze is half Surinaams half Braziliaans. Wel grappig toen ik de bovenstaande reactie las, want tegen mij zei ze dat ze heel gezond wilde leven en dat ze een healthy lifestyle volgt en bijna elke dag sport.. Het was wel een leuke ervaring, maar ik heb betere gehad. Zoenen doet ze ook niet eigenlijk, als je dat wilt doen moet je het vragen. Toen ik het vroeg, wilde ze opeens zoenen maar ik wilde het niet meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.389
Leden
33.211
Nieuwste lid
tostimeester
Terug
Bovenaan Onderaan