Uit-aankleden en wassen in tijd?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BART74

Newbie
21
31/07/22
14
Zit het uit-en aankleden, wassen of douchen in de afgesproken tijd?
Want als je betaalt voor 20 minuten, dan moet je echt wel voortmaken, zijn immers dure minuten voor niets te doen.

Nu, mag ik dat ook niet enkel van onze kant bezien, de dvp heeft haar eigen belang...
Maar vind eigenlijk dat op zijn minst een van de twee buiten de tijd moet kunnen.
 
Bij de meeste zit het inderdaad mee inde tijd is mijn ervaring. Maar er zijn er die de tijd pas laten beginnen na de douche. Maar meestal (of toch heel dikwijls) komt daar dan toch niet veel van in huis en komt het er op neer dat het dus wel in de tijd zit. Er zijn natuurlijk wel dames die zich er perfect aan houden maar dan moet het douchen toch ook niet te lang duren. Kleine uitzondering misschien als je bij een dame komt waar je al lang vaste klant bent. Die durven al eens wat losser met de tijd omspringen, tenzij er natuurlijk nog een klant staat te wachten en ze de twee afspraken kot na elkaar heeft gepland.
 
Is dit in alle eerlijkheid , een issue?
Douchen kan je thuis, althans ik heb nog nooit gedoucht ter plaatse. (vooraf)
Met een beetje zelfhygiene ben je snel proper ook. En uitkleden, in godsnaam , really?
Betrek het een beetje in het spel zelf he.....laat de dame jouw uitkleden en vice versa.
Hoe hoeft allemaal niet zo technisch te zijn toch.
Het is geen rocket science lieverds.
 
Als je een huis huurt geldt in principe huuringangsdatum, niet pas nadat je verhuisd bent / geschilderd hebt.
ALs je een auto huurt zeg je ook niet dat het pas ingaat op de 1e oprit van de snelweg enz.
Hollandse kneuterigheid ten top. Neem 30 ipv 20 minuten?

Wat ik niet snap, is dat ze 100 euro vragen voor 30 minuten, maar 50 euro voor 20 minuten. Ik ben geen rekenwonder maar klinkt niet logisch.
 
op een klein minuutje zal het meestal ook niet aankomen ( moet nu ook weer niet ver over tijd gaan ) , stel je voor dat je je uitkleed en de dame een timer instelt vanaf het moment dat je bloot op het bed ligt :p , de tijd is natuurlijk belangrijk, maar 20 minuten , of 22.....
 
Als ik jou was zou ik de auto al je kleren uit trekken en naakt naar de dame toe gaan. Dat scheelt toch weer een paar minuten.
En je thuis pas terug aankleden. kan je neuken tot de laatste seconde.
nee alle gekheid, bij hoeveel dates word er werkelijk tot de laatste minuten geneukt? Weinig toch?
meestal ben je halverwege al klaar en volgt dan nog wat "verplicht" gewauwel want er is voor betaald.
 
Wat ik niet snap, is dat ze 100 euro vragen voor 30 minuten, maar 50 euro voor 20 minuten. Ik ben geen rekenwonder maar klinkt niet logisch.
Awel, het is maar hoe zij rekent.
Jij / wij denken dat we betalen voor 20 minuten , maar eigenlijk zijn dat maar 10 min aktief bezig, dit ivm kleding, wassen, "te vroeg" klaar,...
Dus 10 minuten extra is 50€

Gelukkig is dat niet bij alle dames zo:
In de prive is het vaak minder dan 100€ voor 30min, incl PZC

Bij de ramen vaak 40 min voor 100€

(In provincie Antwepen)
 
Zit het uit-en aankleden, wassen of douchen in de afgesproken tijd?
Want als je betaald voor 20 minuten, dan moet je echt wel voortmaken, zijn immers dure minuten voor niets te doen.

Nu, mag ik dat ook niet enkel van onze kant bezien, de dvp heeft haar eigen belang...
Maar vind eigenlijk dat op zijn minst een van de twee buiten de tijd moet kunnen.
Time is money ... wanneer je uitgebreid wil genieten neem je een half uur of een uur , en het ritueel uitkleden en douchen is ook wel leuk , geeft de gelegenheid om gezellig een babbeltje en kennis te maken met de dame.
 
Zit het uit-en aankleden, wassen of douchen in de afgesproken tijd?
Want als je betaald voor 20 minuten, dan moet je echt wel voortmaken, zijn immers dure minuten voor niets te doen.

Nu, mag ik dat ook niet enkel van onze kant bezien, de dvp heeft haar eigen belang...
Maar vind eigenlijk dat op zijn minst een van de twee buiten de tijd moet kunnen.
Als je maar 20 minuten wilt betalen moet je ook niet klagen over wassen. Dan moet je een uur nemen en niet zo zuinig doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan