Uitgenodigd worden voor vacantie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een uitnodiging gehad om een week vacantie te houden in Spanje. Hoef alleen maar de vliegreis te betalen, en dan verder een week logeren.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Hoor het graag.

Ligt er naar net aan wie je uitnodigt.
Vertrouw je haar? Dan doen.
Vertrouw je haar niet? Dan niet doen.:)
Ik ben wel eens uitgenodigd voor een weekje vakantie maar niet door een TS.
Ik zou niet een week kunnen doorbrengen met een TS, een uurtje of 2 prima, maar wil niet samen uit eten.
 
Ik heb een uitnodiging gehad om een week vacantie te houden in Spanje. Hoef alleen maar de vliegreis te betalen, en dan verder een week logeren.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Hoor het graag.
Ik zou het doen als ze lekker is je de tijd hebt en je haar vertrouwd… sowieso even weg uit dit kut weer hier, veel sex neem ik aan.. sounds like a perfect vacation to me 😁 en als het niks is ben je daar ook zo weer weg.. het is geen apenland of zo..
 
Zoals jij altijd zong: In Spanje schijnt altijd de zon! Als ze lekker is gewoon lekker doen, lekker van de zon genieten en een beetje naaien, niks mis mee :)
 
Ik had zo'n uitnodiging ooit gehad via een swingersite. Was een stel 60+man en 35 jr Aziatische dame. Na 4 berichten kreeg ik die. Hoefde enkel vliegticket naar Athene betalen en zou opgehaald worden en kon bij hun verblijven om die dame dagelijks uit te

Vond het wel een mooi begin van een Quinten Tarrentino film Greece Dusk to Dawn. Denk nie dat Bassie ook niet naïef is.
 
Geen enkele ervaring mee. Maar als ik de dame in kwestie goed zou kennen, ik het thuis kan uitleggen (niet dus) en de wederzijdse verwachtingen een beetje overeenkomen, dan zou het best leuk kunnen zijn om te doen.
Ik ken op dit moment één vrouw (anders dan mijn eigen vrouw) die ik zelf mee op vakantie zou willen vragen. Een week aan het strand, zonder stress en gedoe zou haar goed doen. Blijft bij dagdromen.
 
Wat zijn apenlanden dan?😝
Daar bedoel ik een onderontwikkeld land mee.. is volgens mij een redelijk gangbare term toch. Als ik word uitgenodigd voor een vakantie in bijv. thailand waar alles lang niet zo lekker geregeld is als hier dan zou ik er toch nog een keer over nadenken. Als er daar wat met je gebeurd dan is het een stuk lastiger om je recht te halen of uberhaupt weg te komen.
 
Daar bedoel ik een onderontwikkeld land mee.. is volgens mij een redelijk gangbare term toch. Als ik word uitgenodigd voor een vakantie in bijv. thailand waar alles lang niet zo lekker geregeld is als hier dan zou ik er toch nog een keer over nadenken. Als er daar wat met je gebeurd dan is het een stuk lastiger om je recht te halen of uberhaupt weg te komen.

In Thailand zou je je wel weer vrij kunnen kopen. Heb een documentaire gezien waar een blanke man zich vrij kocht voor 2 ton, en hij had doodslag op zijn geweten.
 
In Thailand zou je je wel weer vrij kunnen kopen. Heb een documentaire gezien waar een blanke man zich vrij kocht voor 2 ton, en hij had doodslag op zijn geweten.
Dat zal idd maar heb er toch ook wel een paar voorbij zien komen die daar met drugs zijn gepakt en of ze er nu wel of niet van wisten gewoon levenslang konden gaan brommen...
 
Ben ik weer, het topic was aan mijn aandacht ontglipt.
Maar de aktuele stand van zaken is dat ik binnenkort ga.
Wel een eigen hotel geboekt, zodat ik niet afhankelijk van huisvesting bij van de shemale.
Momenteel is het er erg mooi weer fond de 30 graden, en als ik op de Spaanse sites kijk een goed aanbod, voor zeker de helft van wat er hier momenteel gevraagd word.

Wordt vervolgd.
 
Ben ik weer, het topic was aan mijn aandacht ontglipt.
Maar de aktuele stand van zaken is dat ik binnenkort ga.
Wel een eigen hotel geboekt, zodat ik niet afhankelijk van huisvesting bij van de shemale.
Momenteel is het er erg mooi weer fond de 30 graden, en als ik op de Spaanse sites kijk een goed aanbod, voor zeker de helft van wat er hier momenteel gevraagd word.

Wordt vervolgd.
is het eigenlijk ook iemand die actief is/was op kinky?
Wens je een hele fijne/geile vakantie toe in ieder geval!
 
Ik heb het gedaan met een echt mooie dame. (geen trans) Is nu al 12jaar sinds. 🤔
Resultaat was 2 jaar "long distance" relatie. Duur maar super. Mijn werk heft het toegelaten om vaak terug te komen.

Mijn ervaring was wel heel positief.
Long distance minder.

Had wel mijn plan kunnen trekken als het niet goed zoude gaan de eerste keer.
Dat is mijn enige advies. Be flexible and have fun 😊.
 
is het eigenlijk ook iemand die actief is/was op kinky?
Wens je een hele fijne/geile vakantie toe in ieder geval!
Ja komt eind dit jaar weer terug.
Zit er nu midden in en geen spijt van, af ik het kan aanraden, je moet wel uithoudingsvermogen hebben, heb je dat, dan komt het goed, deze heeft sinds vorig jaar mei geen lul meer gezien, en kan gewoon 24 uur neuken als ze zou willen.
Bijkomstigheid is wel dat het hier nu plus 32 is, dus wat temperatuur hot te noemen

Wordt vervolgt.
 
Ja komt eind dit jaar weer terug.
Zit er nu midden in en geen spijt van, af ik het kan aanraden, je moet wel uithoudingsvermogen hebben, heb je dat, dan komt het goed, deze heeft sinds vorig jaar mei geen lul meer gezien, en kan gewoon 24 uur neuken als ze zou willen.
Bijkomstigheid is wel dat het hier nu plus 32 is, dus wat temperatuur hot te noemen

Wordt vervolgt.

'Sinds mei geen lul meer gezien'. Zou ik met een korreltje zout nemen.😃
 
Ik ben met een Thaise DVP 3 weken naar Thailand op vakantie geweest. Samen veel gaan bezichtigen en dagelijks 1 of 2 keer sex gehad(in de ochtend dn s'avonds)!; kon ook in haar kontje wat ze niet deed in salon in België. Vakantie was voor haar vooral zelf genieten van goede en veelvuldige sex.
Nu al afspraak om in november terug te gaan.
Was naar noorden en in november richting Phuket.
Beeoek haar nu nog regelmatig in salon te Zaventem.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan