Lieverd, dik & lelijk is voor iedereen subjectief… De grote van Rikkert junior is ook niet iets lastigs, wij vrouwen willen tijdens een gangbang zoveel mogelijk heerlijk zaad
Gewoon lekker ontspannen eerst toekijken, dame voelen en gewoon meegaan met de flow!
Haha,
@EvaCherisse,
Zo mooi gesteld van jou! (Wat ben je toch een schat)
@DutchRikkert90, nou als zij het zo stelt, dan mag je daar heus wel op vertrouwen. She knows

Daar hoef je je dus alvast geen zorgen meer over te maken. Lovely!
De deelnemers aan deze evenementen weerspiegelen eenvoudigweg een doorsnede van onze maatschappij.
Jonger, ouder, dikker, dunner, hoger-, lager opgeleid, noem maar op..
Wie wat geil vindt, staat nou eenmaal los van alles.
En dat maakt het tegelijk ook zo schoon & puur. (Wat de moraalridders daar met hun irrelevante geheven vingertje ook over mogen vinden)
Zulk een bijeenkomst biedt de aanwezige dames de gelegenheid om zich over te geven aan hun sletterige kantje.
Een kantje dat uiteraard niets zegt over wie zij daarbuiten zijn!
Ook daar, dik, dun, advocate of poetsvrouw? Het staat er volledig los van.
Wat zij/wij willen, is ons knn overgeven aan onze lijfelijke driften.
Dit soort events biedt daar een veilige, afgebakende setting voor.
Waarvoor hulde!
Eva Cherisses reactie beaamt mijn gevoel dat iemands uiterlijke kenmerken compleet ondergeschikt zijn aan hoe die persoon daar staat en of ie zich vanuit respectvolle manieren kan overgeven aan zijn diepste fantasieën, of niet.
Natuurlijk is persoonlijke hygiëne een basisvoorwaarde. Niemand heeft zin in stinkende, laat staan ongewassen mensen!
Voor de dames zelf, geldt overigens hetzelfde.
De klik die je met iemand voelt is veel relevanter dan de uiterlijke verschijning.
Zo herinner ik me een gangbang waarbij er een koppel was, waarvan de dame los door de zestig was en gezegend met een behoorlijk corpulent oma-lichaam.
Nou op de terugweg besefte ik dat de intenste, onvergetelijkste momenten met haar waren. Dus niet met de allerknapste dames (hoe knap & sexy ze ook waren)
Btw: O, die heerlijke terugritten, waarbij alles wat er die nacht gebeurde zich opnieuw voor jouw geestesoog afspeelt

Wat uiteraard niet wegneemt dat een orgie vol slanke, strakke of net heerlijk romige dames bijdraagt aan de beleving ervan, Haha..
Voor mij persoonlijk zijn er twee toetsstenen.
1 De dames moeten er zijn omdat ze er -oprecht- goesting in hebben.
2 Geen haantjes gedrag onder de mannen.
Zulks valt op voorhand onmogelijk in te schatten.
Afkomen is als een lotje vd loterij kopen.
Je weet het niet!
Maar niet geschoten, is altijd mis