[Uitleg] Privéontvangst voor beginners

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

abc

Stamgast
251
02/12/21
427
20
Ik moest laatst terugdenken aan de allereerste keer dat ik afsprak met een dame via kinky en dat ik het best ingewikkeld vond in het begin. Het leek me daarom een goed idee om een topic te maken met uitleg over hoe privéontvangst werkt voor wandelaars die hier geen ervaring mee hebben maar het wel overwegen. Wat ik hier vertel is niet dé allerbeste manier want iedereen heeft verschillende manieren, maar ik zal gewoon uitleggen hoe ik het meestal doe.

Om te beginnen kost privéontvangst wat meer moeite dan raamprostitutie of het bezoeken van een privéhuis, omdat je van te voren moet afspreken met de dame waarbij je geduld soms heel erg op de proef wordt gesteld. Daartegenover zorgt privéontvangst voor meer keus. De standaardmanier van communiceren bij privéontvangst is WhatsApp heb ik gemerkt, je kunt er dus het beste voor zorgen dat je dat ook gebruikt ook al deel je je gegevens liever niet met meneer Zuckerberg. Wat ik namelijk bij steeds meer advertenties zie is 'no calling only whatsapp' en daarnaast ben ik nog geen één dame tegengekomen die niet communiceert via WhatsApp met haar nummer. WhatsApp dus.

1. Kiezen van een dame
Je kiest eerst een dame via bijvoorbeeld kinky. Er zijn ook andere sites, maar persoonlijk heb ik alleen ervaring via kinky. Kijk goed naar welke diensten wel en niet mogelijk zijn, kijk naar de prijzen en probeer natuurlijk recensies te vinden. Let op: de aangeboden diensten in advertenties komen niet altijd overeen met de werkelijkheid in negatieve zin.

2. Contacteren
Dan ga je de dame appen via het telefoonnummer uit de advertentie. Er zijn dames die werken op afspraak waarbij je de afspraak een dag of twee van te voren moet plannen, maar veruit de meeste dames werken 'direct'. Mijn advies is dus om alleen een dame te appen als je haar op dat moment wil gaan bezoeken. Laten we zeggen uiterlijk drie uur van te voren. Deze stap kan erg frustrerend zijn omdat sommige dames heel traag reageren of zelfs niet. Mijn advies is daarom: hou het kort en zakelijk, en als je tóch lange tekst hebt stuur dat dan in één bericht. Als een dame echt niet reageert dan kun je helaas niets doen.

Wat ik meestal stuur is: 'hi [naam], are you available?' Of in het Nederlands als ze dat spreekt. Hierna vraagt de dame meestal 'wanneer wil je komen' -of- 'wat wil je' om alvast te onderhandelen. Onderhandelen doe je trouwens sowieso ook op de plaats van bestemming zoals normaal. Je hebt nu twee keuzes: je spreekt meteen een tijd af -of- je gaat vragen wat er mogelijk is, voor hoeveel tijd en voor welk bedrag. Als je kiest voor het tweede dan weet je meer wat je kunt verwachten, maar dan ben je wel afhankelijk van hoe snel de dame reageert. Kies je voor het eerste dan heb je dat probleem niet, maar kan het wel zijn dat je straks op locatie te horen krijgt dat die ene speciale dienst niet mogelijk is ofzo. Oftewel: als de dame snel reageert dan is het slim om te vragen wat precies mogelijk is, en anders kun je misschien beter gewoon een tijd afspreken en pas op locatie gaan onderhandelen.

Mijn advies is om gewoon contant af te rekenen op locatie zoals gebruikelijk. Sommige dames vragen om een aanbetaling, willen het via tikkie of vragen zelfs om een kopie van je ID heb ik gehoord maar die dingen zijn ongebruikelijk. Eigen verantwoordelijkheid.

3. Het adres
Wanneer je een tijd hebt afgesproken moet je natuurlijk weten waar je naartoe moet. Heel belangrijk: een dame zal je doorgaans nooit direct het precieze adres geven uit veiligheidsoverwegingen. Wat een dame daarom meestal doet is eerst alleen de straatnaam geven of ze geeft het adres van een paar huizen verder. Ze zal dan op de uitkijk staan. Het is daarom het beste om op locatie nooit zomaar aan te bellen.

Zodra je in de straat bent, stuur je de dame een bericht van 'ik ben er' en zal ze je meestal het nummer geven. Heel soms vraagt de dame of je een foto wil maken van waar je bent en of je die naar haar wil sturen ter bevestiging. Wanneer je voor de deur staat kun je het beste voor de zekerheid een bericht sturen van 'ik sta voor de deur' in plaats van aanbellen, tenzij je voor een appartementencomplex staat. Doet de dame open? Gefeliciteerd dan is het je gelukt, de rest van de procedure is hetzelfde zoals je gewend bent.
 
Laatst bewerkt:
Ik moest laatst terugdenken aan de allereerste keer dat ik afsprak met een dame via kinky en dat ik het best ingewikkeld vond in het begin. Het leek me daarom een goed idee om een topic te maken met uitleg over hoe privéontvangst werkt voor wandelaars die hier geen ervaring mee hebben maar het wel overwegen. Wat ik hier vertel is niet dé allerbeste manier want iedereen heeft verschillende manieren, maar ik zal gewoon uitleggen hoe ik het meestal doe.

Om te beginnen kost privéontvangst wat meer moeite dan raamprostitutie of het bezoeken van een privéhuis, omdat je van te voren moet afspreken met de dame waarbij je geduld soms heel erg op de proef wordt gesteld. Daartegenover zorgt privéontvangst voor meer keus. De standaardmanier van communiceren bij privéontvangst is WhatsApp heb ik gemerkt, je kunt er dus het beste voor zorgen dat je dat ook gebruikt ook al deel je je gegevens liever niet met meneer Zuckerberg. Wat ik namelijk bij steeds meer advertenties zie is 'no calling only whatsapp' en daarnaast ben ik nog geen één dame tegengekomen die niet communiceert via WhatsApp met haar nummer. WhatsApp dus.

1. Kiezen van een dame
Je kiest eerst een dame via bijvoorbeeld kinky. Er zijn ook andere sites, maar persoonlijk heb ik alleen ervaring via kinky. Kijk goed naar welke diensten wel en niet mogelijk zijn, kijk naar de prijzen en probeer natuurlijk recensies te vinden. Let op: de aangeboden diensten in advertenties komen niet altijd overeen met de werkelijkheid in negatieve zin.

2. Contacteren
Dan ga je de dame appen via het telefoonnummer uit de advertentie. Er zijn dames die werken op afspraak waarbij je de afspraak een dag of twee van te voren moet plannen, maar veruit de meeste dames werken 'direct'. Mijn advies is dus om alleen een dame te appen als je haar op dat moment wil gaan bezoeken. Laten we zeggen uiterlijk drie uur van te voren. Deze stap kan erg frustrerend zijn omdat sommige dames heel traag reageren of zelfs niet. Mijn advies is daarom: hou het kort en zakelijk, en als je tóch lange tekst hebt stuur dat dan in één bericht. Als een dame echt niet reageert dan kun je helaas niets doen.

Wat ik meestal stuur is: 'hi [naam], are you available?' Of in het Nederlands als ze dat spreekt. Hierna vraagt de dame meestal 'wanneer wil je komen' -of- 'wat wil je' om alvast te onderhandelen. Onderhandelen doe je trouwens sowieso ook op de plaats van bestemming zoals normaal. Je hebt nu twee keuzes: je spreekt meteen een tijd af -of- je gaat vragen wat er mogelijk is, voor hoeveel tijd en voor welk bedrag. Als je kiest voor het tweede dan weet je meer wat je kunt verwachten, maar dan ben je wel afhankelijk van hoe snel de dame reageert. Kies je voor het eerste dan heb je dat probleem niet, maar kan het wel zijn dat je straks op locatie te horen krijgt dat die ene speciale dienst niet mogelijk is ofzo. Oftewel: als de dame snel reageert dan is het slim om te vragen wat precies mogelijk is, en anders kun je misschien beter gewoon een tijd afspreken en pas op locatie gaan onderhandelen.

Mijn advies is om gewoon contant af te rekenen op locatie zoals gebruikelijk. Sommige dames vragen om een aanbetaling, willen het via tikkie of vragen zelfs om een kopie van je ID heb ik gehoord maar die dingen zijn ongebruikelijk. Eigen verantwoordelijkheid.

3. Het adres
Wanneer je een tijd hebt afgesproken moet je natuurlijk weten waar je naartoe moet. Heel belangrijk: een dame zal je doorgaans nooit direct het precieze adres geven uit veiligheidsoverwegingen. Wat een dame daarom meestal doet is eerst alleen de straatnaam geven of ze geeft het adres van een paar huizen verder. Ze zal dan op de uitkijk staan. Het is daarom het beste om op locatie nooit zomaar aan te bellen.

Zodra je in de straat bent, stuur je de dame een bericht van 'ik ben er' en zal ze je meestal het nummer geven. Heel soms vraagt de dame of je een foto wil maken van waar je bent en of je die naar haar wil sturen ter bevestiging. Wanneer je voor de deur staat kun je het beste voor de zekerheid een bericht sturen van 'ik sta voor de deur' in plaats van aanbellen, tenzij je voor een appartementencomplex staat. Doet de dame open? Gefeliciteerd dan is het je gelukt, de rest van de procedure is hetzelfde zoals je gewend bent.
Leuk bedacht, ben benieuwd hoelang het duurt voor de eerste testosteronbom zich weer heer en meester vind in het geven van tips 😉
 
Je vergeet bij 2..

Bellen! Er zijn ook dames die geen app hebben of niet willen chatten. Ik behoor tot de laatste. Bellers gaan bij mij voor chatters.

Punt 3 is leuk! Ik geef tegenwoordig wel mijn volledige adres met uitgebreide uitleg, als ik ergens anders ben dan in Haarlem, want mijn ervaring is dat men ook aanbelt bij de buren 🙄
 
2. contacteren
Bij mijn allereerste dame werd ik steeds direct naar de voice mail doorgeschakeld(*). Twee x een berichtje ingesproken zonder antwoord, en daarna moest ik nog 7 keer proberen alvorens ze de telefoon opnam. Extra complicatie was dat ze enkel ontving (en telefoon opnam) tijdens de kantooruren, dus ik heb toch wel een paar keer op de brandtrap staan bellen... Maar het was uiteindelijk de moeite waard. :)
*) wat eigenlijk positief is, want betekent dat ze tijdens jouw bezoek ook niet constant zit te app'en.

3. het adres.
Zelfs als je de dame aan de lijn hebt, vraag dat ze het adres via sms doorstuurt. Buitenlanders (en sommige binnenlanders) hebben soms een iets andere 'uitspraak' van voor ons gewone namen of nummers.

4. duimen/bidden/hopen
Ik heb in mijn wandelcarrière al ontzettend veel geluk gehad, en nog nooit een dame ontmoet die niet die van de foto's was (wel al eens10 jaar ouder). Maar je leest ook andere verhalen.
 
Ik vraag meestal wel ipv ofdat ze vandaag beschikbaar is..,hoe het met haar gaat..
Soms als ik de afkomst 99% zeker weet in haar eigen taal..
'Buna frumoasa doamna, ce mai faci azi, totul ok?' (roemeens)
'Hola hermosa dama, te encuentras bien?' (Spaans)
Kun je nog een zeperd hebben, als ze Braziliaans is..
Maar over het algemeen lezen, e berichten in hun eigen taal eerder.. Dus pikken ze de jouwe er tussen al dat standaard Engels
Ook al moet je dan verder in het Engels.. Je hebt WEL contact..
 
Ik vraag meestal wel ipv ofdat ze vandaag beschikbaar is..,hoe het met haar gaat..
Soms als ik de afkomst 99% zeker weet in haar eigen taal..
'Buna frumoasa doamna, ce mai faci azi, totul ok?' (roemeens)
'Hola hermosa dama, te encuentras bien?' (Spaans)
Kun je nog een zeperd hebben, als ze Braziliaans is..
Maar over het algemeen lezen, e berichten in hun eigen taal eerder.. Dus pikken ze de jouwe er tussen al dat standaard Engels
Ook al moet je dan verder in het Engels.. Je hebt WEL contact..
Ik vind dit wel echt een hele goede tip voor als de dame niet reageert, ga ik zeker onthouden
 
Sowieso nooit verkeerd.. Om ook iets van de cultuur van hun thuisfront te kennen
Vooral de Roemeense dames vinden het leuk
Laatste keer tussen de bedrijven door met een dame over Vlad Tepes gebabbeld..
Werd het een leukere date van..
Ik spreek vanwege werk redelijk basis Roemeens en Spaans, zoals van Gaal Engels.. En dank God op mijn knieën dat ik ooit de mogelijkheid gehad heb om het te leren, al was het puur autodidact
 
Als er bij de dame alleen contact via WhatsApp, dan kun je er van uit gaan dat ze geen Nederlands spreekt, en een vertaal app heeft. Dus tijdens het bezoek ook geen communicatie mogelijk zonder de vertaal app. En als ik ergens een hekel aan heb, is dat en continu bezig is met de telefoon, en je kunt niet echt zien wat ze ermee doen, we nemen aan de vertaal app, maar zouden in het slechtste geval de camera opgestart kunnen hebben. Ik ben er voorzichtig mee.
 
Ik vraag meestal wel ipv ofdat ze vandaag beschikbaar is..,hoe het met haar gaat..
Soms als ik de afkomst 99% zeker weet in haar eigen taal..
'Buna frumoasa doamna, ce mai faci azi, totul ok?' (roemeens)
'Hola hermosa dama, te encuentras bien?' (Spaans)
Kun je nog een zeperd hebben, als ze Braziliaans is..
Maar over het algemeen lezen, e berichten in hun eigen taal eerder.. Dus pikken ze de jouwe er tussen al dat standaard Engels
Ook al moet je dan verder in het Engels.. Je hebt WEL contact..
Ik spreek een klein beetje Roemeens en door de whatsapp status van een dame zag ik dat ze Roemeens was..
Ik vroeg eerst in het engels wanneer ze tijd had etc etc, toen we het gesprek beëindigden sloot ik af met 'pup' (kus in het Roemeens).....
Haar reactie was niet positief... ze vroeg of ik Roemeens was en ze vertelde mij dat ik mijn moeder in de kont moest gaan neuken, en toen een block.
Dus in hun moedertaal communiceren is niet altijd zo een goed idee, ik heb het ook wel eens bij de ramen meegemaakt dat een dame mij niet binnen liet nadat ik een woordje Roemeens sprak
 
Ik heb één keer gebruik gemaakt van thuisontvangst en bij het contacteren werd er toen gevraagd om een videocall. Persoonlijk vond ik dat wel prettig zodat ik kon zien met wie ik te maken had. Al snap ik best wel dat sommige wandelaars daar minder op zitten te wachten in verband met de privacy.
 
Ik heb een profielfoto en krijg 9/10 keer binnen halfuur reactie en soms lig ik binnen een uur naast haar.
Je profielfoto is dan waarschijnlijk een Adonis , maar ik ben een oprecht mens en mijn profielfoto ben ik zelf, en lijkt op de bultenaar van Notre-Dame, zegt men mij.

Ik lig een uur later en zelfs een maand later nog steeds alleen, in tussentijd ga ik eens naar de hoeren.
 
Ik spreek een klein beetje Roemeens en door de whatsapp status van een dame zag ik dat ze Roemeens was..
Ik vroeg eerst in het engels wanneer ze tijd had etc etc, toen we het gesprek beëindigden sloot ik af met 'pup' (kus in het Roemeens).....
Haar reactie was niet positief... ze vroeg of ik Roemeens was en ze vertelde mij dat ik mijn moeder in de kont moest gaan neuken, en toen een block.
Dus in hun moedertaal communiceren is niet altijd zo een goed idee, ik heb het ook wel eens bij de ramen meegemaakt dat een dame mij niet binnen liet nadat ik een woordje Roemeens sprak
kun je beter helemaal niet naartoe gaan denk ik..
1 verkeerd woordje tegen zo iemand en ze trapt je van bed af..
is dus voor mij al een graadmeter om af te kappen..er zit namelijk ook wel wat minder leuk volk tussen ,Roma's uit Roemenie zijn er ook maar zat
die geven zich uit als Roemeen..en spreken die taal ook..
 
Een gewoonte van mij is als ik na een club of prive ontvangst bezoek om NOOIT de auto in de zelfde straat te zetten. En kijk altijd in de spiegels wie er achter mij rijden omdat ik bang ben voor afpersing.
Dit is een goede tip genieter, ik heb zo ook al eens wat shit meegemaakt, toch zijn de oplichtende dames (vaak met hun pooier) zo gehaait dat je toch moet parkeren waar zij het van je wil.
 
Heb eigenlijk nog nooit een dame bezocht met privé ontvangst, durf toch de stap niet te nemen, vindt zelf de ramen het makkelijkste, je kijkt en je maakt een keuze.

Afgelopen zaterdag een triootje geboekt, op een onbekend adres, ik moest op een adres wachten, en appen, want het was daar niet, ja daar wordt je zenuwachtig van.
Ken de meiden, dus het kwam wel goed, maar toch, bij nieuwe dames zou ik het niet aandurven 😅
 
Goede uitleg. Hier nog een paar praktische tips van ervaren bezoeker.

1. Ga niet ervan uit dat de foto's kloppen. Vaak worden foto's van internet geplukt. Je kan dit checken met google reverse image search en op yandex.com. Beide zoekmachines werken op andere algoritmes, dus ik zou de foto's op beide plekken doorzoeken. Als je dit altijd doet, merk je wel hoe vaak wel niet nep advertenties op kinky staat.
2. Het lukt niet altijd, maar vraag voor een whatsapp call om haar te verifiëren. Je kan je vinger voor je eigen camera plaatsen als je niet wil dat ze eventueel de videocall aan het opnemen is. Zo weet je zeker dat zij het is op de foto's en of de foto's bewerkt zijn.
3. Sommige dames beheren niet hun eigen whatsapp. Mogelijk hebben ze het te druk of beheersen ze het Engels niet. Wees daarvan bewust. Gemaakte afspraken kunnen daardoor niet overeenkomen als je eenmaal op lokatie met de dame spreekt. Afspraken maken op de app is goed, maar doe het ook voor je betaalt.
4. Dames hebben vaak een blacklist van telefoonnummers die ze met elkaar delen. Kom je onserieus over dan kan je wel eens daar op belanden. Je gaat merken dat er vaak niet wordt opgenomen of op je appjes wordt gereageerd. Als je afdingt is er een kans dat je op de lijst komt.
5. Afdingen vergroot je kans op de blacklist, maar kan soms lonen uit eigen ervaring. Doe het op eigen risico.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan