Utrecht | Chantal - Hot pussy (fake account!)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gelaarsde kat

Vaste klant
249
17/10/21
243
2
Advertentie staat op Kinky.

Dame reageert snel via Whatsapp en begint direct over payment en dat ze alleen Transcash betalingen accepteert. Als je aangeeft dat je over zo'n kaart beschikt, dan wordt om een foto gevraagd van de kaart (met code uiteraard). Er wordt daarna geen adres gegeven en de 'dame' in kwestie is met de Noorderzon vertrokken.
Omdat ze adverteert via Kinky lijkt het vertrouwd, maar het zijn oplichters en dit is een fake account.

Sinds het uitbrengen van reviews op o.a. hookers.nl niet meer is toegestaan lijkt dit soort accounts enorm toe te nemen. De mogelijkheden om anderen te waarschuwen zijn minimaal en er zijn altijd lui die er in trappen. Daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt met dit soort accounts als gevolg.

Tip van Flip, laat deze dame (zit waarschijnlijk niet eens een dame achter) links liggen, het kost je alleen maar geld en je krijgt er niets voor terug.
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/9607290-chantal


Gr, Digger
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal wel een ouwe lul zijn maar van Transcash heb ik nog nooit gehoord , maar goed als via een foto van zo'n kaart en de bijbehorende code je poen eraf gehaald kan worden moet je toch wel een enorme oliebol zijn om dat aan een wildvreemde die toevallig een advertentie van een lekker wijf op kinky heeft staan af te geven?
 
Transcash is een soort prepaid creditcard. Je koopt zo'n kaart met een bepaalde waarde en dan kan je die later verzilveren. Net als bij een telefoonprepaid kaart. Lastig tot niet te traceren.
Ik ben het met je eens, je moet wel een flinke oliebol zijn, maar ik zou ze niet graag de kost willen geven die zo'n kaart kopen en dan laten zien. Zeker als er spanning op staat zeg maar :)

Los daarvan, dit soort rommel accounts moeten gewoon snel verwijderd worden. Daar heeft niemand wat aan, helaas staat de advertentie al best een tijdje op Kinky.
 
Ik zal wel een ouwe lul zijn maar van Transcash heb ik nog nooit gehoord , maar goed als via een foto van zo'n kaart en de bijbehorende code je poen eraf gehaald kan worden moet je toch wel een enorme oliebol zijn om dat aan een wildvreemde die toevallig een advertentie van een lekker wijf op kinky heeft staan af te geven?
Genoeg goedgelovige mensen die in de maling worden genomen door deze oplichters en kinky weet ervan en doet niets, ze hebben dus vrijspel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan