Recensie Valentina, Almere (Utrecht, Vianen, Nijmegen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lookie

Wandelaar
26
10/03/22
29
7
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/6554913-valentina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Is een meid die ik al een tijdje ken en als ze in de buurt is, dan probeer ik haar altijd wel op te zoeken via haar booker.
Ze blijft niet te lang op hetzelfde plek hangen, maar trekt meestal binnen een week alweer naar een andere stad.
Als je van een curvey latina houdt, dan is dit het juiste adres. Haar leeftijd is zeker niet gelogen en van top tot teen ziet ze er goed uit. Vanwege haar lengte (en exteem lang haar) vallen haar borsten en billen heel erg op. Haar engels is echter matig en je moet van houden om constant translater te gaan gebruiken.
Kussen en tongzoenen is zeker weten niet mogelijk en hoef je niet te proberen, vanwege hygiëne, maar PZC en CIM (als extra) is dan weer mogelijk.
Met haar kom ik altijd lekker klaar, want ze kan ontzettend lekker pijpen, ook al houdt ze van tijd tot tijd een tissue bij zich om de overtollige vocht op te vegen.
Volgens mij vind ze het ook veel leuker om afwerk seks te doen dan echt ervan genieten.
Ze waardeert het wel als je haar beft, en als je het goed doet, dan komt ze schokkend klaar.
Een aantal keer heeft ze me ook een massage gegeven om de tijd vol te maken, maar het stelt niet veel voor.

Of je haar moet bezoeken is moeilijk te zeggen. Als je oraal belangrijker vind dan seks, dan is ze het zeker proberen waard. Zeker als je niet te lang bij een dame wilt hangen.
Ik vind de prijs ook fair (het liefst nog goedkoper) zeker in vergelijking met de huidige prijzen. Als je op zoek bent naar GFE of PSE dan moet je zeker weten niet bij haar zijn.
 
Dane had op hookers een track record van hier tot tokio. Flying circus. Van hemelhoog juichend tot vergruizend. Fotos lijken vrij echt. Service wisselend. Bezocht haar niet. Vreemd dat er geen draadjes meer van zijn.
 
Ik heb haar een paar jaar geleden bezocht en heb me prima vermaakt. Ze is idd erg knap en een half uur met haar kan ik wel aanraden. Ik had pmc dus een half uur voor eur 100 met een erg knappe dame.
 
Valentina ben ik tijd geleden ook bij geweest. Is de dame van de foto's, zelfs nog beter zou ik zeggen. Superknap dus, dus daarom al een aanrader. Van de service moet je het niet hebben, ze laat zich vrij gewillig nemen, maar ze is vrij passief. Doe je ding en volgende lijkt ze te denken. Maar goed, als je een mooie dame wil nemen, zeker doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan