Recensie Valentina, Almere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chris_wandelt

Wandelaar
44
23/09/22
37
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5601637-valentina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik zag dat er van haar nog geen recenties waren maar ik dacht laat ik toch maar eens een poging wagen.

communicatie via de app ging wel redelijk, er zit denk ik iemand tussen of het wordt vertaald of beide. De afspraak maken ging vlot. Ik vroeg van tevoren nog wat details oa pzc en dit werd bevestigd. Ik kreeg een adres in almere buiten en ging er heen. Zelf was ik wat verlaat dat was geen probleem, ik gaf dat ook aan. kennelijk dachten ze dat ik niet zo komen want toen ik er was kreeg ik de vraag of ik even kon wachten want ze moest nog aankleden.

Ik dacht naja toch maar naar binnen. Eenmaal aangekomen werd de deur open gedaan door werkelijk een prachtige, sexy, vrolijke, slanke spontane latina. Ik vermoed niet de meid van de foto's maar wel de dame waarmee ik een facecheck had gedaan in de afspraak. De woning zelf is echter wel een ding. Geen behang op de muur, kale vloer ook. Echt heel erg.

Nu kom ik niet namens een rtl klusprogramma dus ik bleef maar het was wel t ergst wat ik tot nu toe heb meegemaakt. Het huis was ook super gehorig en er zijn duidelijk meerdere mensen/ en werkende dames aanwezig. De kamer was wel behangen en gestoffeerd maar heel erg klein en nergens was echt ruimte om je spullen neer te leggen.

De dame zelf echter is buiten dat ze een plaatje is ook echt een vrolijke geile dame. Er werd lekker gezoend (zonder tong maar das voor mij helemaal prima) Wel was het pzc niet mogelijk zonder extra. Ik wees nog op de afspraak in de app maar dacht ja deze discussie heeft geen zin want ze snapt het toch niet. Dus ik liet het er maar bij maar er zouden er ook genoeg zijn geweest die weg zouden zijn gegaan.

Het pijpen en de sex was echt heel prima, ze is een mooie jonge strakke meid en het duurde dan ook niet lang voordat ik kwam. Daarna nog een lekkere massage die toch iets minder onstpannend is met allerlei geluiden van de gang afkomend. Met de dame zelf had ik echt wel een klik, ondanks de taalbarriere was er met non verbale communicatie een hoop mogelijk. Zou ik terug gaan? voor de dame sowieso wel, die krijgt echt een 8,5. op het pzc gedoe na echt een leuke dame. Maar die woning jezus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan