WHEM Valentina, Amsterdam, kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bootz

Stamgast
Forumpionier
313
12/07/21
1.081
10
Iemand zich al aan deze roodharige latina voorgesteld?

Best aardige foto's, maar ze geeft echt geen kut om haar profiel hè.

Half afgemaakte zinnen, fisting bij de opties, tussen de tieten bij een AA cup (?), 150 euro voor een vluggertje....misschien moet je haar ook zo appen: Ik wil graag afspre....

Valentina uit Amsterdam is nu Sophie uit Rotterdam.
Ik had wel leuk contact met Valentina maar afspraak werd vlak voor tijd afgezegd (of verkeerd begrepen?).
Spijtig, ben nog altijd op zoek naar mooie ginger.

Best aardige foto's, maar ze geeft echt geen kut om haar profiel hè.

Half afgemaakte zinnen, fisting bij de opties, tussen de tieten bij een AA cup (?), 150 euro voor een vluggertje....misschien moet je haar ook zo appen: Ik wil graag afspre....

Ik kan je verzekeren dat Abby's app-berichten precies zo zijn als haar profieltekst.....

Ik zag haar advertentie onder "Utrecht" en toen ik een afspraakje wilde maken ontstond het volgende gesprek:

//Mod edit: geen adresgegevens svp//

Jammer, "NALGONA BRANDEN, IK WIL DAT JULLIE ALLES IN MIJ ZETTEN" daar had ik wel zin in.

Één nachtje slapen nog dus, en dan "Black Utrech".

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad. Om moderators niet op het idee te brengen de schermafbeelding te verwijderen noemde ik het niet (AVG en adressen enzo).

Maar als de moderators er net zo lang over doen als de gemiddelde lezer om Abby's berichtjes te ontcijferen, dan is die schermafbeelding hier de komende week nog wel te zien...

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan