Recensie Valentina, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PTSD

Newbie
5
28/03/24
6
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/valentina-699/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wel een tijdje geleden bezocht, maar ik dacht een review te schrijven omdat ik geen recensie van haar terugvond.
Ze is gemakkelijk terug te vinden onder de naam: Valen Ivanov
Dit was de eerste trans die ik ooit bezocht.
Communicatie ging vlot, maar ik heb echt lang moeten wachten buiten. Maar eenmaal binnen verliep alles goed. Ze ziet er uit als op de foto's, vrouwlijk en knap met een mooi kont. Ze spreekt redelijk, maar soms moeilijk te verstaan Engels.
In het begin eerst wat geknuffeld en daarna elkaar afgetast. We hebben elkaar gepijpt en ze wou bij mij intiem proberen, maar dat is toen niet gelukt. Dan maar weer wat pijpen en uiteindelijk kwam ze klaar in mijn mond. Dan achteraf nog wat gebabbeld.
Ze is wel vrij dominant en neemt graag de leiding, maar hield zich in omdat het mijn eerste keer was, ze zei dat ze normaal wel van harde BDSM sex houdt (niet mijn ding).
Een nadeel is wel dat ze niet kust (enkel op de wang), voor de rest was het een fijne ervaring, ik heb haar daarna nog een aantal keer bezocht.
 
Ik vind haar foto's wel mooi. Ze was mij nog nooit opgevallen op redlights. Voorlopig heb ik geen tijd om haar te bezoeken, maar als ze in Antwerpen
blijft zal ik haar wel eens proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan