Recensie Valentina, Club Mabuhay, Helchteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nacho1

Wandelaar
95
15/06/22
88
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag heb ik nog eens een bezoekje gebracht aan mijn favoriete privéhuis. In tegenstelling tot mijn vorige bezoek, was er nu een grote line-up. Ik denk dat er 7 of 8 dames op een rij stonden.
Ik koos voor de laatste dame in het rijtje. Een stevige vrouw, met een lieve lach.

Op de kamer aangekomen bleek ze Valentina te heten en ze is helemaal nieuw sinds gisteren. Het is een vrouw die erg stevig is gebouwd met heel wat lovehandles. Voor mij helemaal geen probleem, want ik heb niet echt één type vrouw.
Ondanks dat Valentina er nog maar net werkt, past ze helemaal in de service die je bij Mabuhay vaak krijgt. Pijpen doet ze heel erg goed en ook wel erg diep bij momenten.

Deze Colombiaanse dame van 26 jaar weet duidelijk van wanten. Wat mij betreft, is zij een echte aanwinst. Je kunt er ook Engels mee praten.
Je moet natuurlijk van een stevige tot volle dame houden, natuurlijk. En als je dat doet, zal ze je ongetwijfeld laten genieten.

Ik zei na afloop dat ik haar een uitstekend rapport zou geven en dat ik het in alle eerlijkheid hier zou neerschrijven, want dat verdient ze wel. Ook al werd het halfuur niet volledig volgemaakt en was er na mijn klaarkomen geen knuffelmoment of zo niet meer, maar eerlijk gezegd kon ik van haar niet meer verlangen dan ik heb gekregen. Bij het naar buitengaan nam ze afscheid met 3 kussen.
 
Valentina kan goed kussen moet ik zeggen, maar heb zo het vermoeden dat zowel haar lippen als billen met botox gespoten zijn.

Ik was deze week drie keer bij haar geweest omdat ze gewoonweg goed is. Lekker dominant.

Haar nicht Sara is er ook. Zij is 25 jaar, heeft lang zwart haar en is ook een beetje dik, maar niet zoals Valentina.

Zij zijn nog een week of twee hier vertelde ze me.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Valentina ook bezocht, heerlijke meid met topservice en GFE zoals het hoort. Herhalingsgevaar groot.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Valentina bezocht. Ik kan al het goede over haar bevestigen. Ondanks dat ze morgen terug naar Spenje vertrekt, wil ik toch nog even deze recensie plaatsen. Ze wist niet of ze nog terugkwam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan