Recensie Valentina, Dynamite Privé, Nieuwegein 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
437
29/08/21
459
115
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/valentina-in-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mooie klassieke dame; athletic body met wat extra pondjes.

Aanvankelijk kreeg ik een koele afwachtende blik, maar die ging gaandeweg het uur over in een gretige, en nog wat later overhitte blik :D
Heb eu20 extra betaald voor zoenen en dat was money well spent.
Handjob was goed en qua companion heb ik me bij haar prima vermaakt.
 
Ik heb deze dame vandaag ook bezocht en kan bovenstaande recensie bevestigen. Leuke spontane dame die ontzettend lief voor je is als je dat andersom ook bent. Ze vertelde dat er helaas nog vaak mannen langskomen die weinig tot geen respect hebben. Heel rot. Ze lijkt de seks echt lekker te vinden en geniet ervan als je haar lekker neemt. Verder ook een leuk gesprek gehad daarna.
Een ontzettend pluspunt van Dynamite is trouwens dat het praktisch naast een snellaadstation voor mijn EV ligt. Dus terwijl de wagen oplaad ontlaad ik zelf :). Goed tijdverdrijf tijdens het laden dus :)
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik was op de bonnefooi naar Dynamite gegaan, want ik had wel interesse in een paar nieuwe meiden waarvan nog geen foto's op de site stonden maar die veelbelovend klonken, waaronder Valentina. Nadeel is dat er geen tijden op staan wanneer zij aanwezig zijn, dus van hen was alleen Valentina er. Verder waren er nog drie andere dames.

Uit de vier beschikbare dames was Valentina de leukste, al is zij normaliter niet mijn type. Eigenlijk had ik beter kunnen gaan en accepteren dat ik voor niks was gekomen. Hier blijkt wel weer hoe creatief men is met de teksten op hun websites, want wat je ook van Valentina vindt (en dit is louter een neutrale beschrijving), slank is ze niet - en 'atletisch' ook niet, daar moest ik wel even om grinniken in de eerste recensie. Ik denk dat 'voloptueus' de lading wel dekt.

Over het algemeen vond ik Valentina wel aardig, maar niet echt hartelijk; een beetje afstandelijk. Toonde eigenlijk geen interesse in mij, terwijl ik wel het ijs probeerde te breken door met d'r te praten terwijl ik me waste in het bad. Overigens heb ik haar zichzelf niet zien wassen, ook niet achteraf.

Ook tijdens de seks was ze niet heel geïnteresseerd in wat ik lekker vond maar wilde liever haar eigen programma afwerken. Toegegeven, haar aftrek skills zijn indrukwekkend. Tijdens het neuken vond ik haar overdreven gekreun wat irritant, het lag er te dik bovenop. Uiteindelijk heeft ze het met een prima handjob afgemaakt. Ook achteraf zat een praatje er niet in.

Les geleerd: ga niet meer naar de kamer met iemand die eigenlijk niet je type is. Soms kan dat verrassend goed uitvallen, maar vaak ook tegenvallen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wederom bezoek afgelegd aan deze mooie petite latina met killer-ass
Ze was blij me weer te zien - en dat was wederzijds
Extra services afgetikt en me aan haar overgegeven.
Alles verliep in een roes waarbij wederzijdse body massage, teasing, prostaatmassage, beffen, knuffelen en smalltalk in elkaar overgingen
Na ruim uur kamer verlaten en kijk alweer uit naar volgend bezoek.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geen eigen profielpagina. Ze staat regelmatig bij de aanwezigen als
'Valentina: Knappe slanke latina, C cup'

Leuke Latijns-Amerikaanse dame.
Mooi en lekker lichaam. Lekkere billen en borsten.
Ze is best klein, maar dat ben je snel vergeten.

Ze waste m'n pik erg geil en begon daarna met een lekkere handjob. Pijpen was niet memorabel. Allerlei standjes gedaan. Ze houdt van langzaam en diep.

Valentina geeft goed aan hoe ze het wil en had het ook echt zelf naar de zin. De tijd was om voor we het doorhadden.

Op de website staat ze als nieuw, maar ze spreekt best goed Nederlands, is hier al een aantal jaar. Ik vermoed dat ze bekend zal zijn van elders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen eigen profielpagina. Ze staat regelmatig bij de aanwezigen als
'Valentina: Knappe slanke latina, C cup'

Leuke Latijns-Amerikaanse dame.
Mooi en lekker lichaam. Lekkere billen en borsten.
Ze is best klein, maar dat ben je snel vergeten.

Ze waste m'n pik erg geil en begon daarna met een lekkere handjob. Pijpen was niet memorabel. Allerlei standjes gedaan. Ze houdt van langzaam en diep.

Valentina geeft goed aan hoe ze het wil en had het ook echt zelf naar de zin. De tijd was om voor we het doorhadden.

Op de website staat ze als nieuw, maar ze spreekt best goed Nederlands, is hier al een aantal jaar. Ik vermoed dat ze bekend zal zijn van elders.
Staat nog steeds op de site als zijnde nieuw maar werkt er al zeker een half jaar
 
inmiddels niet meer genoemd als zijnde nieuw
Services zijn onverminderd zeer goed!
 
Vrijdagavond voor het eerst bij Dynamite. Kwam eigenlijk voor dat jonge grietje, maar die was niet aan het werk. Dan maar Valentina, omdat zij van alles wat voorgesteld wordt verreweg het lekkerst is.
Ik schat haar een jaar of 33, maar een prachtig lijf en mooi gezicht. Lekkere dikke jopen en een mooie kont.
Na wassen op bed beland, het pijpen is inderdaad mwah, maar in 69 met uitzicht op haar geschoren latina kutje toch lekker. Mijn vingers langs haar lippen laten glijden, mevrouw vindt het wel lekker zo te merken. Daarna in doggystyle gebeukt, en lekker plat op haar buik gelegd om van achteren goed op die billen te kunnen klappen bij het stoten. Binnen 10 minuten lekker in haar gekomen.

Ze is merkbaar een prof, maar al met al vond ik het een prima contact!
 
Terug
Bovenaan Onderaan