Recensie Valentina, Eindhoven (voorheen Almere) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doktertje

Stamgast
406
07/05/22
301
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/539876-valentina https://www.valentina-secrets.com/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Haar bezocht op dezelfde locatie als hierboven in Eindhoven. Grote vrouw, niet dik maar meer het type amazone (weet niet echt een beter woord).
Ze geeft aan van SM e.d. te houden, niet mijn ding dus hier niet op ingegaan. Ruimschoots van haar volle lichaam genoten waar ik enorm van houd.
Prima seks, uiteindelijk met de hand en prostaatmassage klaargekomen (met een eigen goal nota bene ).

Als je dus van een grote vrouw houdt die graag een handje heeft tijdens de seks zou ik haar adviseren. Ze spreekt vloeiend Engels dus dat was prima.
Al met al een 7.5/10. Overigens vraagt ze een aanbetaling vooraf i.v.m. locatie die ze afhuurt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na haar terugkomst van haar vakantie deze pracht van een schoonheid weer bezocht. Haar lichaam en haar skills zijn abnormaal. Valentina luistert goed naar je en bedient je op je wenken.
Van te voren gaf ik haar mijn kledingverzoek en het type date waar ze het over heeft.
De gfe die ze me bood was van een andere planeet, hahaha

Deze vrouw is een echte aanrader en van het type droomvrouw
 
I visited valentina two times now.
1 time was a normal appointment for 2 hours with intimacy.
She took the lead her way and i was already turned on by the talk we had cause she clearly is an alpha woman with confidence, dominance and she knows her tricks.

She has a beautiful body and face, young but matured.
huge curves with a slim waste. Valentina is a class woman with good sexual skills, she sticks to the appointment.
i enjoyed for 2 hours.

2nd time was in almere bdsm, she was dressed in latex and gave the experience i wished for, everything came back like i wrote to her and she was clearly very skilled and experienced as a dominatrix. I have the feeling we connect good and the third meeting is already on the planning.

dear valentina, thank you so much for being my one and only mistress.
saludos🖤

and for other people….
Never mix your appointments, so dont think she is gonna have massage/sex for 30 minutes and then last 30 minutes do bdsm. 1 hour appointment for her is one of the two, not a mix, that's what she told me, ive had a proper 2 hour BDSM session and i was tested, better believe me. Only very little ladies have her energy and talent, be respectfull to her please🙏🏻👍🏻
 
Valentina is een sexy vrouw met grote borsten. Ze weet hoe ze een man moet verwennen.
Ik bezoek haar een paar jaar. Valentina weet me elke keer weer te verrassen op een positieve manier!
Vorig jaar is ze uitgeroepen tot #2 van kinky en dat is volledig terecht. Ze is mijn droomvrouw. Valentina is een bezoek waard.
 
Droomvrouw niet maar wel de moeite waard. Knap en heel vrouwelijk figuur terwijl ik op anorexia types val. Ik heb een prima klik met haar gehad en ervan genoten. Review had ik op het verloren Hookers forum (wat @#€& zonde dat die reviews verloren zijn geraakt).
 
Terug
Bovenaan Onderaan