Recensie Valentina, l'Amazonia / Casa Brugge 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lotus0232

Wandelaar
34
10/04/22
34
12
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren een afspraak gemaakt met Sara bij l'Amazonia. Toen ik aankwam zei de bazin dat er een probleem was. Er waren reeds verschillende klachten geweest van klanten over Sara, en ook de klant voor mij stond na 25min terug buiten. Blijkbaar doet dit meisje niets in bed, heel jammer want ik zag haar toen ik toekwam, en moet zeggen ze ziet er best leuk uit. Niet veel later was ook haar naam verdwenen van de website.
De bazin stelde voor om een andere dame te kiezen dus ging ik voor Valentina. Mooie meid, spreekt amper Engels, en de service was nu ook niet echt wauw te noemen, basic, niets meer niets minder. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Zoenen/tongzoenen doet ze niet en voor de rest alles redelijk passief.
 
Gisteren een afspraak gemaakt met Sara bij l'Amazonia. Toen ik aankwam zei de bazin dat er een probleem was. Er waren reeds verschillende klachten geweest van klanten over Sara, en ook de klant voor mij stond na 25min terug buiten. Blijkbaar doet dit meisje niets in bed, heel jammer want ik zag haar toen ik toekwam, en moet zeggen ze ziet er best leuk uit. Niet veel later was ook haar naam verdwenen van de website.
De bazin stelde voor om een andere dame te kiezen dus ging ik voor Valentina. Mooie meid, spreekt amper Engels, en de service was nu ook niet echt wauw te noemen, basic, niets meer niets minder. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Zoenen/tongzoenen doet ze niet en voor de rest alles redelijk passief.
Bedankt voor je beoordeling.
Casa B is tophuis maar voor de moment wat nieuwe dames die we waarschijnlijk niet meer gaan terugzien….
Wachten op beterschap
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan