Recensie Valenttina/Vallentina/Valentina, Amsterdam 3,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
414
06/12/21
751
81
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2676802-vallentina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een maand of twee geleden bij Vallentina geweest. Twijfelde al een tijdje, de foto's op haar profiel zijn indrukwekkend en misschien zelfs te mooi om waar te zijn. In een hitsige bui toch gewoon maar gegaan en trof exact de vrouw van de foto's aan, niets aan overdreven.

Haar ietwat chagrijnige blik op haar profiel was helaas ook treffend en het was moeilijk een lach op haar gezicht te krijgen. De sex was prima, al was het vrij steriel, echt spontaan wou het helaas niet worden. Op zichzelf geen ramp, want alleen al de aanblik van al dat lekkers (van achteren!) was het geld waard, als had het dus een stuk leuker kunnen zijn met wat meer inzet en enthousiasme.
Daardoor - zo is ook gebleken - toch geen herhaling, al sluit ik niet uit dat ik ooit op een zwak moment nog een keer een poging zal wagen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2676802-vallentina#photos
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit was mijn 2e bezoek aan Vallentina. Ik heb eerder nog geen recensie geschreven maar hierbij dan wel. Vallentina lijkt op de foto's wat afstandelijk en niet zo vrolijk. Ik heb in de praktijk een heel ander beeld gekregen. Ze is vriendelijk en leuk in de omgang. Ik kreeg ook het idee dat ze dit werk niet met heel veel tegenzin doet. Ze is half Braziliaans, half Frans en woont in Spanje.

Al met al een leuke date. Ik ben voor een uur gegaan. Prijs is best stevig, 200, maar daar zit PZC dan ook bij inbegrepen. Na een korte douche kon het feest beginnen. Vallentina is exact de dame van de foto's. Alleen lacht ze in de praktijk wat meer. Maar verder een heerlijk vol lichaam, stevige borsten en een heerlijke kont. Eerste ronde begon met lekker zoenen, pijpen, likken, 69. Pijpen doet ze met veel spuug en ze vreet hem soms bijna op. Ik hou Daar van hoewel het soms wel wat te wild was. Hierna ging ze met haar kont naar me toe op me zitten. Wat een uitzicht. Daarna doggy en toen hield ik het niet lang.

Na een korte rustpauze weer lekker begonnen met zoenen (ze heeft een tongpiercing). Daarna een blowjob en een aantal standjes en met een handjob naar het hoogtepunt gebracht. Daarna een douche gepakt, afscheid genomen en weer op huis aangegaan.

een prima date. Ze ziet er heerlijk uit (vooral die kont) en maakt er een feestje van. De locatie is ok maar het was wel echt bloedheet binnen. Dat zou voor mij wat minder mogen.

Ik denk dat dit niet mijn laatste bezoek aan haar is geweest.
 
Ik ben vorige week voor een 3e keer geweest. Op zich een prima bezoek maar ik denk wel de laatste. Het was in ieder geval een stuk minder spectaculair dan de vorige keren.

Ze ziet er nog steeds geweldig uit. Heerlijke kont en ze weet je er gek mee te maken. Ze heeft onlangs haar borsten van nieuwe implantaten laten voorzien en daarom was alles nog erg gevoelig. En ze had er nog pleisters op zitten. Op zich geen issue, maar een aantal standjes waren lastig en aanraken was wel lastig, je wil iemand geen pijn doen. Daarom ben je toch de hele tijd bezig met de rem er op. Qua uiterlijke verzorging is ze top, maar dit keer was ze weliswaar geschoren beneden, maar wel een paar dagen geleden. In ieder geval waren er aardig wat stoppels en dat is toch minder. Ik knap daar zelf een beetje op af.

De date was uiteindelijk best prettig maar uiteindelijk blijft dan toch het gevoel hangen dat 200 Euro wel erg veel is gezien de situatie. En als ik zelf netjes de boel scheer voor een date mag ik toch minimaal verwachten dat de ander dat ook doet. Dit lijkt me niet Iets om vooraf aan de telefoon te moeten bespreken.

Ik zou haar nog steeds aanraden voor de liefhebber Want ze heeft een heerlijk lichaam en is erg vriendelijk. Ik vind het zelf na 3 keer wel mooi geweest en ga weer eens verder kijken.
 
Ze heeft onlangs haar borsten van nieuwe implantaten laten voorzien en daarom was alles nog erg gevoelig. En ze had er nog pleisters op zitten. Op zich geen issue, maar een aantal standjes waren lastig en aanraken was wel lastig, je wil iemand geen pijn doen. Daarom ben je toch de hele tijd bezig met de rem er op.
Nieuwe implantaten? Groter, kleiner wat bestaat er allemaal?
 
Volgens mij niet groter maar meer natuurlijk. Ze had er een andere vorm implantaat in zitten en er was wat vet vanuit haar buik naar haar borsten verhuisd. Zag er inderdaad wel beter uit want de vorige keer keken beide borsten wat naar beneden zeg maar.
 
Afgelopen week weer een bezoekje gedaan. Zij blijft in mijn ogen echt een prachtig lichaam hebben. Voor een uurtje geboekt. Heb haar in verschillende standen geneukt en ook heeft ze mij met niet normaal veel energie gepijpt. Leuke dame voor mij hervatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een van de betere bezoeken die ik heb mogen afleggen, ontvangt in een mooi appartementje in Amsterdam.
Wonderschone verschijning vind ik, echt een lekker volslank lichaam. Ik kan mij niet vinden in eerdere reacties dat ze kil was, ik heb lekker met haar gebabbeld en de tijd tussen de twee rondes doorgebracht.
Ze pijpt echt lekker met veel spuug en diep; cowgirl hield ze niet lang vol want ze was eerder naar de sportschool gegaan.
Twee keer condoom volgespoten en enorm voldaan vertrokken. Mij gaat ze zeker vaker zien! 10/10
 
Ik ben vandaag weer op een trip geweest. Ik zag toevallig dat Vallentina weer terug was dus maakte snel contact. Binnen een uur was ik binnen en mocht alle plezier beginnen. Ik heb voor 1 uur betaald. Ze vroeg me of ik wou douchen en daar begon al de pret. Ze kan zoals vele hier al misschien weten erg goed pijpen en doet (mits je een schone pik hebt) niet voor iets extra. Voor de rest was het een prima uur waarbij ik haar in verschillende standjes heb geneukt. Naar mijn mening een van de beste dvp's die ik ken.
 
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2676802-vallentina#photos
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een dame. Vandaag een bezoek gebracht aan Vallentina. Bij binnenkomst zag ik gelijk haar prachtige lichaam. Ik kan al met 100% zeggen dat ze inderdaad de dame is van de fotos (zelf vind ik haar zelfs mooier in het echt). Ik kon rustig mezelf klaarmaken voordat het echte werk begint. Ik begon te liggen op het bed en ze begon mij te pijpen zonder condoom. Dit doet ze echt fantastisch, normaal geniet ik er niet van om gepijpt te worden maar van haar genoot ik. Ze spuugt lekker en duwt hem diep. Na een paar minuten was het tijd voor doggy. Ik ging zo diep in haar terwijl die grote kont van haar tegen mij ging. Hier kwam ik na een paar minuten tot mijn eerste hoogtepunt. Het was tijd voor een beetje rust en ontspanning. Ik tongzoende haar en ze duwde haar grote borsten tegen me gezicht aan. Ik likte haar borsten helemaal nat. Ik werd langzamerhand weer helemaal opgewonden. Ronde 2 ging van start. Ik begon met cowgirl en switchte naar reverse cowgirl. Heerlijke uitzicht om naar te kijken. Uiteindelijk was het weer doggy waar ik het afmaakte. Ik haalde net voor ik klaar kwam mijn condoom eraf en kwam Uiteindelijk klaar op haar kont. In de tussentijd heb ik ook haar voeten gelikt. Voor 3 kwartier enorm veel plezier met haar gehad. Ze is een schone dame die haar beroep goed uitvoert. Ik moest wel snel omkleden maar dat komt omdat ze de hele dag druk is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2676802-valenttina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Goedemiddag mannen, gisteren heb Ik vallentina weer bezocht. Dit keer voor een halfuur want ik had behoorlijk haast. Ik kwam aan in een hele schone plek. Vallentina zelf is hygiënisch perfect op orde (iets wat ik persoonlijk wel waardeer) en het feest mocht beginnen. Ik ging liggen op het bed terwijl ze rustig haar badjas uitdoet. Heerlijk naakt begon ze mij te pijpen zonder condoom. En wat doet ze dat met passie, ze gaat er echt voor en moet beide handen gebruiken terwijl ze ook spuugt. In die tussentijd vinger ik haar en wij beiden wouden toen meer. Na het pijpen tongzoende ik haar en het werd tijd voor het echte werk. Ik zette haar in doggy en begon haar goed te neuken. Na een paar minuten was het eindelijk zo ver. Voor iedereen die nog steeds niet gelooft dat zij van de foto's is geloof mij ze is precies van de foto's zelfs mooier in het echt. Voor mij blijft Vallentina een topper. Ik zal zeker haar nog vaker bezoeken. Deze afbeelding van haar is het bewijs dat deze dame het waard is om te bezoeken.
 
Ik heb al eerder een recensie geplaatst dus zal er niet nog een doen. Ik ben weer bij haar op bezoek geweest en het was weer heerlijk. Ze ziet er echt geweldig uit en doet enthousiast mee. en de
puntjes van aandacht die ik de vorige keer had waren er nu niet meer.

Aanrader wat mij betreft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan