Recensie Valeria, Lynn Somers, Mol 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tom45

Newbie
8
27/08/21
4
Ik was gisteren met Valeria, een mooie Italiaanse vrouw met groene ogen.
Een combinatie van zachte sm en geweldige seks.
Netjes, heel schattig, met lange rode laarzen en een mooi korset.
Geweldige service, ik was echt onder de indruk van zijn professionaliteit!
Super top!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Plassex
  8. Soft SM
  9. Speciale kleding verzoek
  10. Tussen borsten (russisch)
  11. Vingeren
  12. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Www.lynn-somers.be
Totale kosten (in euro)
190
Ik was gisteren met Valeria, een mooie Italiaanse vrouw met groene ogen.
Een combinatie van zachte sm en geweldige seks.
Netjes, heel schattig, met lange rode laarzen en een mooi korset.
Geweldige service, ik was echt onder de indruk van zijn professionaliteit!
Super top!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Www.lynn-somers.be
Totale kosten (in euro)
90,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze morgen bezocht ik Valeria, woww wat een mooie, een prachtige glimlach en mysterieuze groen ogen ... sexy lingerie, jartell, zwarte kousen en hoge laarzen. Toen ze de kamer binnenkwam begonnen we te zoenen en onze kleren uit te doen, we gingen naar de douche en we begonnen het voorspel ... kussen, strelingen, ze heeft prachtige natuurlijke borsten, toen gingen we terug naar de kamer, in het bed is ze een echte tijger, ze doet een super pijpen, een echt talent. Dan 69, aan het einde seks in meerdere posities zonder problemen. 30 minuten gingen heel aangenaam voorbij. Ik kom zeker nog een keer terug van deze italiaanse furie, lief, aardig en erg kinky ...
 
Ik ging terug om deze charmante meesteres te zien, verleidelijke glimlach,
lang zwart haar ,mooi groene ogen,grote borsten met lang laarzen en sexy/kinky lak outfits,een mooi figuur!
Ze weet precies wat iemand nodig heeft en weet ook wat ze doet.
Luistert goed naar je wensen en is bedreven in het geven van een fantasierijke afwisselende sessie.
 
Ik heb eindelijk de beroemde Valeria ontmoet!
Mooi, zeker veel mooier dan op de foto's, en ik kan alleen maar bevestigen wat iedereen zeggen, 2 prachtige borsten en hypnotische ogen!
Geweldige service, begonnen met een warme douche en daarna op bed, genietend van haar kutje op mijn gezicht,perfecte pijpbeurt,
en dan een beetje erotische zachte sm .... wowwwww ...
Valeria is sexy !!
Een uur ging heel goed voorbij, en na de seks hebben we ook gepraat en ontdekten dat ze erg slim is en gepassioneerd door politiek. Een fantastische mix.
 
Ik ben al jaren slaaf van Mrs Valeria. Wat een unieke Dame. Ze heeft van nature het Dominante in zich. Natural body, wat Haar zo aantrekkelijk maakt. Nooit gedacht dat mijn innerlijke fantasieën " realiteit " zouden worden. Mijn vertrouwen in Haar heeft grenzen verlegd. Ze luistert niet enkel naar mijn innerlijk verlangen in een gesprek maar. Maar voelt het gewoon aan tijdens het spel. Bij aankomst gewoon op de knieën en lik ik Haar laarzen, pijp de high heels. In Haar ogen zie ik tevredenheid, reflex en nederigheid zoals het een slaaf betaamt. Dan dien ik naar de kamer te gaan, ontkleden en verfrissen ( Mrs Valeria is streng op hygiëne ). Controle door Haar en ik krijg een collar om. Haar vingers glijden over mijn rug, nagels dringen zachtjes in mijn vel. Haar vingers glijden verder en bereiken mijn tepels. Hier gaat een ongekend gevoel van uit. Haar nagels bewerken mijn tepels, harder ... grensverleggend. Tot ik een adempauze krijg van Haar. Tepelklemmen ( vacuüm type ) worden bevestigd en opgepompt. Een blinddoek volgt, de anaaltraining start ... Plots hoor ik de deur opengaan en stemmen. Kijk er iemand mee ? Meesteres Valeria weet dat ik een drang heb naar exhibitionisme en publieke tentoonstelling. Mijn gedachten slaan op hol ... Maar de blinddoek blijft op ... Spanning blijft. Wanneer zal de Mrs het blinddoek verwijderen tijdens het spel? Ik krijg de opdracht mezelf te masturberen terwijl het anaalspel zijn climax bereikt. Dank U Meesteres, uitgeput en voldaan rust ik uit op het bed. Geen haast en een fijn gesprek. Dan even douchen en weer het dagelijks leven in. Mijn dankbaarheid voor Mrs Valeria is oneindig, Zij heeft mij gegeven wat ik voor onmogelijk waande. En nog veel te verkennen. Ik kom spoedig weer. Meesteres " You're the best ".
 
Vrijdagmorgen naar mijn Meesteres Valeria geweest. Bij binnenkomst mijn ritueel uitgevoerd. Wat zag mijn Meesteres er weer " geweldig "uit. Steeds weet Zij mij te verrassen met Haar geweldige outfits. Tijdens het spel werd ik geblinddoekt en diende op handen en voeten achter Haar te kruipen ... Deur werd geopend ... Mijn hart klopte hevig van spanning en toch wat angstig voor wat komen gaat ... Neen we gingen niet verder, terug kamer in ... Meesteres neemt mijn tepels stevig onder handen ... Fluistert in mijn oor. De wandeling aan de riem is voor de volgende sessie. Mindgame dus. Dan zegt ze mij Ik zal uw tepels extra pijnigen zodat je langere tijd aan Mij zal denken. Gevolgd door Haar mededeling dat zij maandag 20 en dinsdag 21/12 nog aanwezig is en dan een verdiende vakantie neemt om op 04 januari 22 terug aanwezig te zijn !!!! Geniet ervan Meesteres. Uw slaaf pat.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben gisteren bij Valeria geweest. Echt een leuke meid, met lekker en echt zoenen. Pzc ook super lekker en uitgebreid. En neuken ook lekker en diep. En daarna nog gekletst en bij elkaar gelegen. Het standaard douchen bij de dames van Lynn vind ik ook echt een pluspunt.
 
Vandaag was Mrs Valeria gekleed met een rood pak en lang rood laarzen...wowww,prachtig!
Mijn Meesteres Valeria is gek op schoenen en laarzen, ik ben op mijn plaats weer gek op haar schoenen en laarzen.
Publiekelijk spel(laat de deur open),ze begon mij
Eerst te strelen en dan ze zachtjes aan mijn tepels begon te knabbelen!
Soms zo vernederend, maar eigenlijk altijd zo fijn..De trots die ik kan laten zien wie ik graag dien en dat is mijn Meesteres met een zo grote glimlach, Valeria!
Top service!
 
Gisteren bij deze topper geweest,ze heeft echt een prachtig lichaam en zo mooi lingerie...
PZ was zalig,(wel tot het einde met 50€ extra)toch een van de beste die ik heb geweten krijggen!
Dan nog een leuke massage gekregen,tijd vloog voorbij !
Tot volgende keer schoonheid😘
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net terug van een lekker onderonsje met Valeria. Ze verscheen in de line up in een leuk zwart lingeriesetje en dit trok me aan.

Valeria is een leuke, knappe en grappige meid mat wie het heel plezant stoeien is. Ik ben van nature dominant in bed en zij ook 😇. In het begin het heft in handen genomen maar na 15 min de dominantie aan haar gelaten. Was voor mij de eerste keer… .Nu ik dit aan het typen ben doet mijn kaak nog wa pijn 🙈🙈. Ze greep me bij de keel en sloeg op mijn gezicht met platte hand (op mijn vraag).

Verder veel afwisseling van beffen, pijpen, vingeren en neuken 😎. Beetje petsen op haar billen en zalig afgemaakt in doggybag 😋

Ze heeft superlekkere borsten die hemels zacht zijn en ze is wat voller van figuur (maar dat maakt ze o zo lekker!)

Aanrader en past perfect bij het huis!
 
Ik heb Valeria meerdere malen bezocht , ik moet zeggen heb er altijd een goede tijd mee gehad ,maar vandaag was echt top,
geil, warm,en super enthousiast!!
Kan echt heel lekker pijpen en dat doet ze zonder condoom!
 
Een schande. Half 1 afspraak en dan heeft vorige klant bijgeboekt tot 14 uur. Dit kan niet volgens mij.
Een schande. Half 1 afspraak en dan heeft vorige klant bijgeboekt tot 14 uur. Dit kan niet volgens mij.
Het spijt me,🙏 Valeria had het vandaag druk met me,
Normaal boekte ik voor 2 uur ... maar ze is zo mooi, sexy, ... ik bleef tot 15.30 uur😅😅
Valeria is een unieke vrouw...met een speciaal karakter...een tijger in bed...maar ook heel lief.
 
Wat was de schade dan? €€€ 🙈🙈🙈
Geen schade voor mee 😁😁 met deze grappige meid🤩
Ik had een leuke dag maar de man hier boven had geen afspraak met Valeria omdat ze op dat moment bezig was....maar hij kon natuurlijk voor een ander tijd/dag boeken🤔, Valeria werkt van maandag tot en met zaterdag en normaal vanaf 15:00 is het makkelijker om een afspraak te maken😉
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
€200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tweede keer bij deze dame geweest. Na door de gastvrouw binnengelaten te zijn en aan haar betaald te hebben, moest ik nog even wachten. Valeria was blijkbaar nog aan
eten. Mij alvast gedouched.
Wat later kwam ze binnen, gekleed in sexy lingerie en hoge zwarte laarzen. Meteen vol tongzoenen. Met een hand graaide ze onder mijn handdoek om mijn jongeheer te teasen. Dit aangename begin werd onderbroken omdat ze zelf zich nog moest wassen. Daarna bleef de lingerie uit, enkel haar laarzen trok ze terug aan. Met haar linkerhand in haar zij stond ze verleidelijk voor mij te glimlachen terwijl ik haar lekkere lijf aan het bekeken was.
Opnieuw tongzoenen terwijl ze mijn tepels streelde. Plots zei ze "lang geleden dat je nog geweest bent", ik: "kan je me overtuigen je vaker te bezoeken?". Waarop ze mijn handdoek wegtrok, me in de stoel duwde en me geregeld met haar mysterieuze ogen aankijkend heerlijk en gevarieerd pijpte. Na een tijdje naar 69 op bed overgeschakeld. Terwijl ik haar poes en kontgaatje likte, pijpte ze me deepthroat. Terwijl ze geiler en natter werd, begon ik neukbewegingen te maken. Ze legde haar handen op elkaar op haar rug, ik nam haar polsen vast en neukte diep haar mond. Extra geil door de plafondspiegel boven het bed.
Ze ging van me af en gebood me haar kletsnatte kut stevig te vingeren. Ze kwam klaar, likte mijn vingers af, zoog me nog een poosje af tot ik mijn zaad in haar mondje spoot.
Herhalingsgevaar: ik peis van wel.
 
Had onlangs een goede date met haar, maar ik vrees dat mijn verwachtingen te hoog waren.
Daarom geen herhalingsgevaar.
Herkenbaar, ook tijdje geleden eens geprobeerd, niet slecht, maar zeker niet mijn beste ervaring ooit. had er geen echte klik mee. Was ook niet echt mijn type in 't echt, vond de foto's stukken beter. Maar goed, de meerderheid vindt ze super, dus ik zal te veeleisend zijn zeker? 😀
 
Vorige week bij Valeria geweest en ben zeer tevreden van haar.Is wel een toppertje en heel lief 😇 leuke dame die iemand vast heel gelukkig maakt!
Gewoon heel erg "wow"....SM is niet zo mijn ding maar beetje kinky seks wel en
voor mijn is zij de beste van de buurt...
Mijn favoriet 😍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan