Recensie Valeria sexy deluxe, Gladbeck 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

prima

Wandelaar
37
19/12/21
11
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
11
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
afspraak gemaakt ,dat ging snel ,aangekomen op adres en getext , kreeg huisnummer ,
heengelopen , en ze stond te wachten in deuropening , vrij donker ,maar ik zag borsten dus ging ik nar binnen , gelijk viel me op dat de leeftijd 23 niet klopt met haar paspoort , het moet eerder 33 zijn , twijfel om te blijven , normaal postuur dominicaans of zuid amerika , dus haar 100 gegeven voor half uur en verteld dat ik langer blijf wanneer het leuk zou gaan ,
kleren uit ,probeer haar te kussen , en dat gaat niet , ze ging liggenop bed ,borsten rojale C maar wel behoorlijk hard , gereedschap met best nog veel zwarte haren , en nadat ik het ging strelen werd er bloed naar toe gestuwd , gevolg vrij hard maar max 11 cm lang en 3 cm diameter , dus daar trek je geen volle zalen mee , paar tellen later begon zee over 200 betalen en dan mocht ik neuken en ging zei blaasen , daar was de maat vol , ik zeg dat is goed , en liep naar de stoel waar mn kleren liggen ,begin me aan te kleden , waarop ze in duits begint te vragen wat ik ga doen , ik zeg dat ik ga omdat alle vervolg tijd met haaar verloren tijd is ,toen begint ze van ;; ik kan jou nog wel pijpen .... ik zeg doe maar niet , en ben lekker gegegaan .

dus heren !!!!!!!!!!!! doe er uw voordeel mee

Beste prima bedankt voor je bijdrage. Spijtig dat je met een geldwolf te maken had. Een link naar haar advertentie ontbreekt en bij naam googlen is een klein appartement in Istanbul de 100% match. Dan is dit eerder iets voor TripAdvisor 🤣

Terug
Bovenaan Onderaan