Recensie Valerie, Eindhoven 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
661
11/08/21
555
45
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/5502857-valerie
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enige tijd terug Valerie bezocht. Contact leggen ging vlot en na het maken van een afspraak heb ik ook een deposito betaald. Dit is nodig om met haar een date te hebben (staat ook netjes op haar adv.).

Het is de dame van de foto's een digital maker/content dame (nieuwe synoniem voor webcam girl). Wat betreft de date samengevat, ik vond de date ansicht voldoende, dame werkt een professionele programma af, date was dan ook meer deen PSE achtige dan GFE. Valerie zit er leuk uit en is duidelijk ervaren en weet wat ze doet. Pmc vond ik helaas tegenvaller (had meer verwacht gezien haar online content), seks in verschillende standjes was wel beter, haar poes voelde lekker aan. Echter, omdat je bij haar voor veel regulierte services zeer hoge bedragen moet betalen zal het voor mij bij een eenmalige bezoek blijven.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mijn date met Valerie was in eerste instantie afgezegd, zonder reden wat ik apart vond. Uiteindelijk paar dagen later werd ik opnieuw geappt en aangezien mijn aanbetaling nog niet terug gestort was, mocht ik wel alsnog komen. Aparte werkwijze maar goed, ik was wel benieuwd naar haar.

Haar ontvangstlocatie is goed te bereiken ook met OV. Ze is een knappe dame, hygiene was goed. Alleen leek alles wel heel erg op automatische piloot. Ik had een uur geboekt maar werd na een halfuur de deur uit gewerkt, herhalingsgevaar geen.
 
Laatst bewerkt:
Pas Valerie Mariah geboekt voor een trio met Romy Indy. Via Indy Fanyasies. Hoewel Romy goed haar best deed en veel iniatief toonde, (b)leek Valerie Mariah er totaal geen zin in te hebben. Uiteindelijk maar de focus op Romy gelegd en Valerie links laten liggen.

Ook was haar hygiene niet goed ze rook niet fris beneden daar kwam ik achter tijdens beffen/69.

Wel jammer want ik heb een extra €700 betaald voor Valerie Mariah's deelname in de trio. Herhalingsgevaar: geen.
 
Pas Valerie Mariah geboekt voor een trio met Romy Indy. Via Indy Fanyasies. Hoewel Romy goed haar best deed en veel iniatief toonde, (b)leek Valerie Mariah er totaal geen zin in te hebben. Uiteindelijk maar de focus op Romy gelegd en Valerie links laten liggen.

Ook was haar hygiene niet goed ze rook niet fris beneden daar kwam ik achter tijdens beffen/69.

Wel jammer want ik heb een extra €700 betaald voor Valerie Mariah's deelname in de trio. Herhalingsgevaar: geen.

In je dromen! Je schreef 2 neppe recensies omdat je een obsessie met mij hebt!

Link naar jou vorige recensie:

"Staat onder de recensie van Jeroen3040"


Zal me niks verbazen als je deze recensie ook nog snel aanpast of verwijderd. Je schreef namelijk op het einde dat je niet meer terug komt bij je vorige recensie.

En nu schrijf je hetzelfde in je nieuwe recensie 2e keer zelfs!

Mijn recensies op kinky zijn allemaal positief!
 
In je dromen! Je schreef 2 neppe recensies omdat je een obsessie met mij hebt!

Link naar jou vorige recensie:

"Staat onder de recensie van Jeroen3040"


Zal me niks verbazen als je deze recensie ook nog snel aanpast of verwijderd. Je schreef namelijk op het einde dat je niet meer terug komt bij je vorige recensie.

En nu schrijf je hetzelfde in je nieuwe recensie 2e keer zelfs!

Mijn recensies op kinky zijn allemaal positief!
Als ze allemaal positief zijn zet ze dan aan? Waarom staan ze uit?
 
In je dromen! Je schreef 2 neppe recensies omdat je een obsessie met mij hebt!

Link naar jou vorige recensie:

"Staat onder de recensie van Jeroen3040"


Zal me niks verbazen als je deze recensie ook nog snel aanpast of verwijderd. Je schreef namelijk op het einde dat je niet meer terug komt bij je vorige recensie.

En nu schrijf je hetzelfde in je nieuwe recensie 2e keer zelfs!

Mijn recensies op kinky zijn allemaal positief!
Het is algemeen bekend dat kinky reviews verwijderd omdat de dvps geld betalen voor advertenties. Girlsreview is tenminste een eerlijke site waar geen reviews verwijderd worden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5502857-valerie
Totale kosten (in euro)
950
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb nu al 2x afgesproken met Valerie Mariah

Vorige keer had ik een uitgebreide date met een lapdance & als toetje haar strakke poesje.

Had dit keer als extra's pzc & rimmen. Kan er nog steeds geen genoeg van krijgen, ben ook meer dan tevreden.

Deze dame is zeer zorgzaam en neemt uitgebreid de tijd voor je. Er is ook een mogelijkheid om vooraf en achteraf te douchen op locatie, wat ik overigens heel fijn vindt!

Hygiëne is top & ze ruikt lekker!
 
Mijn date met Valerie was in eerste instantie afgezegd, zonder reden wat ik apart vond. Uiteindelijk paar dagen later werd ik opnieuw geappt en aangezien mijn aanbetaling nog niet terug gestort was, mocht ik wel alsnog komen. Aparte werkwijze maar goed, ik was wel benieuwd naar haar.
Over het algemeen is het denk ik niet slim om een aanbetaling te doen.
En in dit geval heb je een half uur gekregen terwijl je een uur betaald hebt. Lijkt me twee rode vlaggen al.
Ik had deze dame ook wel op m'n lijstje staan na de lovende andere recensie maar dit klinkt toch heel anders.....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan