Recensie Valerie, Geleen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DrAragon

Vaste klant
Supporter
158
24/03/22
217
31
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had een massageafspraakje gemaakt met de 45-jarige Argentijnse Natasha in Urmond (via Sexjobs).
Ik kreeg een adres door in Geleen. Daar aangekomen werd de deur open gedaan door een prachtige en veel jongere dame met pronte D-cups in mooie lingerie.
Enigszins verrast besloot ik niet meer te vragen naar Natasha. Deze ongeveer 25-jarige gastvrouw is echt een uitzonderlijk mooie dame met een prachtig figuur (slank met zeer vrouwelijke vormen) en nog veel mooiere lach.
Haar Engels was beperkt maar samen met mijn beperkte kennis van het Spaans en de hulp van Google kwamen we er wel uit. Ze bood niet alleen massages aan maar ook intiem. Helaas geen PZC of CIM, maar daar heb ik verder ook niet op aangedrongen.
De B2B massage was prima met haar heerlijke borsten en warme kutje over mijn lichaam. Als snel lag ik op mijn rug en begon ze me als een dolle te pijpen. Helemaal top! Ze leek er zelf ook van te genieten om je te plezieren.
Daarna kwam ze bovenop me zitten en bereed me als een godin terwijl ze me geil aankeek en ik haar prachtige tettas masseerde.
Daarna weer even pijpen, terug neuken, en toen in 69 heerlijk geil afgemaakt waarbij ze luidruchtig genoot van mijn tong op haar klitje.
Geweldige aanrader!!

Ze heeft nog geen eigen vermelding op Sexjobs of Kinky, maar die zou eraan komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan