Recensie Valerie, Leiden Prive, Leiden 4,27 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 987
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 987

Guest
Op het moment toen ik aankwam was er maar 1 dame beschikbaar:Valerie. Ik koos direct voor haar, want zij zag verder mooi en goed verzorgd uit.

In de kamer was het best spannend. Ik probeerde een gesprek te houden, zij ook, maar we waren allebei een beetje verlegen. Ik begon vervolgens haar uit te kleden, waarna ik haar omhelsde. Zij deed dat ook en hield mij goed vast. Ik streelde om haar heen, en zij ook bij mij. Mijn handen waren een beetje koud voor haat merkte ik. Maar dat kwam wel goed.

Hierna kwam zij los, terwijl ik haar kuste, kuste zij mij ook terug, best veel zelfs. Het werd een pret. Ik was verrast dat ik met haar kon zoenen. Ik maakte daar meteen goed gebruik van en zoende haar best vaak. Hierna uiteindelijk sex gehad, wat heerlijk was.

Mijn hele ervaring was top, ondanks een zenuwachig begin. Herhalingsgevaar is ook groot.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/valerie
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al enige tijd had ik Valerie op het oog. Valerie werkt zowel in Rotterdam als ook bij Leiden privé. Vandaag dan eindelijk van gekomen. Vanmiddag toch wel enigszins nerveus vertrokken naar Rotterdam. Ik werd ondanks dat ik een kwartier te vroeg was hartelijk ontvangen door de gastvrouw en Valerie stond mij ook al op te wachten. Valerie is een zeer slanke mooie meid met lange haren en ogen waar je in kunt verdrinken. Op de kamer was het even onwennig (wat vaak is bij een nieuw meisje en je elkaar nog niet kent) en in het begin ook even aftasten maar als heel snel stonden we al zoenend voor het grote bed. Na een verfrissende douche kroop ik naast Valerie en wat er hierna gebeurde hou ik even tussen ons. Laten we het er maar op houden dat wij beiden hebben genoten en het bezoek zeker voor herhaling vatbaar is. Valerie gaat mij vaker terugzien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/valerie/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hier nog een beoordeling naar aanleiding van mijn recensie
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Donderdag bij Valerie op bezoek geweest in Rotterdam! Leuke frisse verschijning, grote ogen zeer slank lichaam, mooie borsten en frisse hygiëne.
Valerie haalde me op in de zitkamer en samen zijn we naar boven gegaan alwaar ik mijzelf eerst even heb gedouched.
Liggend op bed eerst even uitvoerig gekletst, ze komt niet uit Australië maar uit Tsjechië, spreekt overigens perfect Engels.
Uitvoerig gezoend, wat ze erg lekker deed.
het pijpwerk (zc) deed ze ook erg prettig. Daarna lekker missionaris en zij bovenop, doggy wilde ze niet.
Verder een erg leuke date gehad bij een leuke meid. Herhalingsgevaar is aanwezig!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recentelijk een date gehad met Valery bij Leiden Privé. In tegenstelling tot wat op de site staat komt ze niet uit Engeland maar Tsjechie. Het is een leuke slanke jonge dame in de 20. We begonnen met knuffelen en tongzoenen. Pijpen doet ze lang en lekker. Ik had haar even gebeft en toen ik haar misio wou nemen was er echter een interuptie. Ze moest glijmiddel aanbrengen. Liever heb ik natuurlijk dat, dat helemaal niet nodig is of op z'n minst dat het onopvallend wordt gedaan. Na een tijdje wilde ik haar doggy pakken waarop ze zei 'yes but slowly'. Ook een beetje jammer. Voor de rest was het wel oké maar voor mij geen herhaling.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Oost-Europees pareltje! Hele mooie dame die het je helemaal naar je zin kan maken. Zoenen was heerlijk, pijpen deed ze erg goed. Intiem in verschillende standjes ook lekker. Ze genoot er zelf ook van. wat mij betreft een aanrader!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Speciaal n.a.v. de berichten op dit forum een afspraak met haar gemaakt.
Ontvangst was prima.

Op de kamer opgefrist en plaatsgenomen op bed. Ze begon met strelen om vervolgens heerlijk zc te gaan pijpen.
Vervolgens op verzoek van mij overgegaan op 69. Mijn god... Ze genoot zo, dat ze steeds dieper en intenser ging pijpen. Na een kleine 10 minuten kwam ze heel intens klaar. Geen fake, het was te merken dat ze echt enorm klaar kwam.
Daarna overgegaan tot neuken in diverse standjes en uiteindelijk heeft ze me heerlijk klaar getrokken. 1-1 zei ze toen.
Het enige nadeel was dat ze niet zoende. Ook niet om gevraagd, maar ze liet ook niet merken dat ze er voor open stond.

Een van de betere dates van de afgelopen tijd.
 
Speciaal n.a.v. de berichten op dit forum een afspraak met haar gemaakt.
Ontvangst was prima.

Op de kamer opgefrist en plaatsgenomen op bed. Ze begon met strelen om vervolgens heerlijk zc te gaan pijpen.
Vervolgens op verzoek van mij overgegaan op 69. Mijn god... Ze genoot zo, dat ze steeds dieper en intenser ging pijpen. Na een kleine 10 minuten kwam ze heel intens klaar. Geen fake, het was te merken dat ze echt enorm klaar kwam.
Daarna overgegaan tot neuken in diverse standjes en uiteindelijk heeft ze me heerlijk klaar getrokken. 1-1 zei ze toen.
Het enige nadeel was dat ze niet zoende. Ook niet om gevraagd, maar ze liet ook niet merken dat ze er voor open stond.

Een van de betere dates van de afgelopen tijd.
Zij zoent gewoon hoor als je erom vraagt. En best wel lekker ook! Net als een gf. Wellicht is dat veranderd maar denk het niet. Maar fijn dat je zo een top-ervaring hebt gehad
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/valerie/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I visited Valerie today in Leiden, I have one word for the date, Perfection.
She has a pretty face, amazing body, tight pussy, perfect natural tits. I had a click and spent amazing half hour with the lady. I will definitely go again and again. ?

Trying to write without my friend google translate. ?
Vandaag ik bezoekt Valerie in Leiden, ik heb een woord voor de afspraak, Perfect. Ze heeft mooie gezicht, goede lichaam, strak poesje. Ik heb click gehad met de dame. Ik ga zeker weer gaan. ?
 
Vanmiddag weer bij Valerie geweest. In de ruim 20 jaar dat ik wandel ben ik nog niet zo'n lief meisje tegen gekomen. Lief, mooi, polite, verzorgd.
In 69 een absolute top blowjob gehad en zelf kwam ze wederom kreunend en steunend klaar. De chemie lijkt betoverend.

Gelukkig zit ze niet in de buurt, want anders was ik er elke week.
 
Vanmiddag weer bij Valerie geweest. In de ruim 20 jaar dat ik wandel ben ik nog niet zo'n lief meisje tegen gekomen. Lief, mooi, polite, verzorgd.
In 69 een absolute top blowjob gehad en zelf kwam ze wederom kreunend en steunend klaar. De chemie lijkt betoverend.

Gelukkig zit ze niet in de buurt, want anders was ik er elke week.
Is Valerie niet Kim die vorig jaar ook in Leiden was? Ze komt uit hetzelfde land.
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/valerie/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
O.b.v. de enigszins lovende recensies heb ik vandaag Valerie bezocht. Het was de eerste keer dat ik haar bezocht en ik probeerde op de kamer het ijs te breken bij deze verlegen en erg afstandelijke dame. Aldaar heb ik me opgefrist, probeerde ik ondertussen het gesprek gaande te houden, maar er kwam alsnog weinig uit Valerie.

We bespraken ook even de diensten en ik vroeg of Valerie zou willen (tong)zoenen, gezien zij dat blijkbaar niet zomaar uit zichzelf doet (zie eerdere reacties). Ze wilde niet met mij zoenen en dat was al de eerste domper, want ik vind het toch een must om te (tong)zoenen.
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een DVP niet met me wilde (tong)zoenen, ik was dan ook verrast. Ik heb verder niet naar de reden gevraagd, misschien alsnog door de covid-crisis (?). Ik heb het maar voor lief genomen en ondertussen begon Valerie met PZC. Kleine jan moest even op sterkte komen, dat ging matig door die passieloze likjes. Ik stelde na een minuut of twee standje 69 voor, maar ook dat gaf weinig verandering, ik werd totaal niet opgewonden.

Na pakweg 10-15 minuten 'slap gezuig' ben ik naar buiten gelopen zonder een hoogtepunt te hebben bereikt, want ook het neuken had niet veel goeds voorspeld bij deze ongeïnteresseerde & onwillige dame. Ik heb alsnog een deel terug geëist, omdat het uur niets werd met deze afstandelijke, onwillige en passieloze dame. Zoals altijd deed de gastvrouw weer moeilijk over teruggave en kwam deze beste mevrouw nog met het mooie verhaal dat ze voor deze ene keer een uitzondering zou maken, omdat Valerie "één van de pareltjes is van Leiden Privé en een naam hoog heeft te houden".
Mijn 'kleine jan' kwam in ieder geval niet omhoog door deze ongeïnteresseerde & onwillige Valerie. Als deze dame het 'pareltje van LP' moet zijn, is het niet veel beter gesteld bij de rest van LP...🤔
Pff, Valerie is m.i. 'een pareltje zonder enige glans'...😡 M.i. kan zij enkel de naam van misleiding & desinteresse hoog houden, daar is alles mee gezegd...(n)

Al met al kreeg ik alsnog €70 terug, maar deze domper heeft me wel €130 gekost. Ik heb de gastvrouw toch maar even verteld als Valerie zogenaamd 'het pareltje' is, dat ze meer passie moet tonen, niet zo onwillig/ongeïnteresseerd moet zijn en die extreme afstandelijkheid moet laten varen. Wat een deceptie was dit bezoek...😞
Aan mij ligt het in ieder geval niet, want ik ben 100% hygiënsch, vriendelijk, open en respectvol naar wie dan ook. Valerie is gewoonweg een passieloze & onwillige 'parel zonder enige glans'. Tot nooit meer ziens!

Aankomende week ga ik elders maar een goedmakertje plannen bij één van mijn favoriete dames. Zij laten zich tenminste wel gaan, (tong)zoenen tenminste vurig en die uurtjes zijn altijd erg passievol.
Daar kan deze passieloze & ongeïnteresseerde Valerie van LP zowel in letterlijke als figuurlijke zin nog een puntje aan zuigen...
 
Laatst bewerkt:
O.b.v. de enigszins lovende recensies heb ik vandaag Valerie bezocht. Het was de eerste keer dat ik haar bezocht en ik probeerde op de kamer het ijs te breken bij deze verlegen en erg afstandelijke dame. Aldaar heb ik me opgefrist, probeerde ik ondertussen het gesprek gaande te houden, maar er kwam alsnog weinig uit Valerie.

We bespraken ook even de diensten en ik vroeg of Valerie zou willen (tong)zoenen, gezien zij dat blijkbaar niet zomaar uit zichzelf doet (zie eerdere reacties). Ze wilde niet met mij zoenen en dat was al de eerste domper, want ik vind het toch een must om te (tong)zoenen.
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een DVP niet met me wilde (tong)zoenen, ik was dan ook verrast. Ik heb verder niet naar de reden gevraagd, misschien alsnog door de covid-crisis (?). Ik heb het maar voor lief genomen en ondertussen begon Valerie met PZC. Kleine jan moest even op sterkte komen, dat ging matig door die passieloze likjes. Ik stelde na een minuut of twee standje 69 voor, maar ook dat gaf weinig verandering, ik werd totaal niet opgewonden.

Na pakweg 10-15 minuten 'slap gezuig' ben ik naar buiten gelopen zonder een hoogtepunt te hebben bereikt, want ook het neuken had niet veel goeds voorspeld bij deze ongeïnteresseerde & onwillige dame. Ik heb alsnog een deel terug geëist, omdat het uur niets werd met deze afstandelijke, onwillige en passieloze dame. Zoals altijd deed de gastvrouw weer moeilijk over teruggave en kwam deze beste mevrouw nog met het mooie verhaal dat ze voor deze ene keer een uitzondering zou maken, omdat Valerie "één van de pareltjes is van Leiden Privé en een naam hoog heeft te houden".
Mijn 'kleine jan' kwam in ieder geval niet omhoog door deze ongeïnteresseerde & onwillige Valerie. Als deze dame het 'pareltje van LP' moet zijn, is het niet veel beter gesteld bij de rest van LP...🤔
Pff, Valerie is m.i. 'een pareltje zonder enige glans'...😡 M.i. kan zij enkel de naam van misleiding & desinteresse hoog houden, daar is alles mee gezegd...(n)

Al met al kreeg ik alsnog €70 terug, maar deze domper heeft me wel €130 gekost. Ik heb de gastvrouw toch maar even verteld als Valerie zogenaamd 'het pareltje' is, dat ze meer passie moet tonen, niet zo onwillig/ongeïnteresseerd moet zijn en die extreme afstandelijkheid moet laten varen. Wat een deceptie was dit bezoek...😞
Aan mij ligt het in ieder geval niet, want ik ben 100% hygiënsch, vriendelijk, open en respectvol naar wie dan ook. Valerie is gewoonweg een passieloze & onwillige 'parel zonder enige glans'. Tot nooit meer ziens!

Aankomende week ga ik elders maar een goedmakertje plannen bij één van mijn favoriete dames. Zij laten zich tenminste wel gaan, (tong)zoenen tenminste vurig en die uurtjes zijn altijd erg passievol.
Daar kan deze passieloze & ongeïnteresseerde Valerie van LP zowel in letterlijke als figuurlijke zin nog een puntje aan zuigen...
Ben erg benieuwd welke dames wel echt tongzoenen want dat is vaak een probleem om te vinden maar blijkbaar bij leiden prive niet?
Ben daar nog niet geweest
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/valerie/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook ik heb een tijd geleden (twee (!!) keer zelfs) toch echt wel genoten van / met Valerie.
Ze lult je inderdaad niet de oren van het hoofd, maar kom je daarvoor?

Mijn ervaring is dat als je je over jouw schroom heen zet en haar gewoon respectvol zegt/vraagt wat je graag zou willen, dat ze (in ieder geval mij) dat niet weigert.
En dan nog iets: je moet ook akkoord (kunnen) gaan met een 'No'.

Ik moet zeggen als je op je rug ligt en zij op haar knieën over je heen 'zit' (dus met haar billen naar jouw gezicht) en ze bezig is met een heerlijk pijp-gebeuren dan heb je het uitzicht van je leven ... absoluut.

Over de rest laat ik mij niet uit : respect voor / naar de dame in kwestie; maar ik vind haar dus wel een parel (en dat waardeer ik ook altijd) ze heeft gevoel voor humor.

Twee keer met goed gevoelvertrokken.
 
O.b.v. de enigszins lovende recensies heb ik vandaag Valerie bezocht. Het was de eerste keer dat ik haar bezocht en ik probeerde op de kamer het ijs te breken bij deze verlegen en erg afstandelijke dame. Aldaar heb ik me opgefrist, probeerde ik ondertussen het gesprek gaande te houden, maar er kwam alsnog weinig uit Valerie.

We bespraken ook even de diensten en ik vroeg of Valerie zou willen (tong)zoenen, gezien zij dat blijkbaar niet zomaar uit zichzelf doet (zie eerdere reacties). Ze wilde niet met mij zoenen en dat was al de eerste domper, want ik vind het toch een must om te (tong)zoenen.
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een DVP niet met me wilde (tong)zoenen, ik was dan ook verrast. Ik heb verder niet naar de reden gevraagd, misschien alsnog door de covid-crisis (?). Ik heb het maar voor lief genomen en ondertussen begon Valerie met PZC. Kleine jan moest even op sterkte komen, dat ging matig door die passieloze likjes. Ik stelde na een minuut of twee standje 69 voor, maar ook dat gaf weinig verandering, ik werd totaal niet opgewonden.

Na pakweg 10-15 minuten 'slap gezuig' ben ik naar buiten gelopen zonder een hoogtepunt te hebben bereikt, want ook het neuken had niet veel goeds voorspeld bij deze ongeïnteresseerde & onwillige dame. Ik heb alsnog een deel terug geëist, omdat het uur niets werd met deze afstandelijke, onwillige en passieloze dame. Zoals altijd deed de gastvrouw weer moeilijk over teruggave en kwam deze beste mevrouw nog met het mooie verhaal dat ze voor deze ene keer een uitzondering zou maken, omdat Valerie "één van de pareltjes is van Leiden Privé en een naam hoog heeft te houden".
Mijn 'kleine jan' kwam in ieder geval niet omhoog door deze ongeïnteresseerde & onwillige Valerie. Als deze dame het 'pareltje van LP' moet zijn, is het niet veel beter gesteld bij de rest van LP...🤔
Pff, Valerie is m.i. 'een pareltje zonder enige glans'...😡 M.i. kan zij enkel de naam van misleiding & desinteresse hoog houden, daar is alles mee gezegd...(n)

Al met al kreeg ik alsnog €70 terug, maar deze domper heeft me wel €130 gekost. Ik heb de gastvrouw toch maar even verteld als Valerie zogenaamd 'het pareltje' is, dat ze meer passie moet tonen, niet zo onwillig/ongeïnteresseerd moet zijn en die extreme afstandelijkheid moet laten varen. Wat een deceptie was dit bezoek...😞
Aan mij ligt het in ieder geval niet, want ik ben 100% hygiënsch, vriendelijk, open en respectvol naar wie dan ook. Valerie is gewoonweg een passieloze & onwillige 'parel zonder enige glans'. Tot nooit meer ziens!

Aankomende week ga ik elders maar een goedmakertje plannen bij één van mijn favoriete dames. Zij laten zich tenminste wel gaan, (tong)zoenen tenminste vurig en die uurtjes zijn altijd erg passievol.
Daar kan deze passieloze & ongeïnteresseerde Valerie van LP zowel in letterlijke als figuurlijke zin nog een puntje aan zuigen...
En wie/waar zijn die favoriete die vurig tongzoenen?
 
Sorry inderdaad de verkeerde.
O.b.v. de enigszins lovende recensies heb ik vandaag Valerie bezocht. Het was de eerste keer dat ik haar bezocht en ik probeerde op de kamer het ijs te breken bij deze verlegen en erg afstandelijke dame. Aldaar heb ik me opgefrist, probeerde ik ondertussen het gesprek gaande te houden, maar er kwam alsnog weinig uit Valerie.

We bespraken ook even de diensten en ik vroeg of Valerie zou willen (tong)zoenen, gezien zij dat blijkbaar niet zomaar uit zichzelf doet (zie eerdere reacties). Ze wilde niet met mij zoenen en dat was al de eerste domper, want ik vind het toch een must om te (tong)zoenen.
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een DVP niet met me wilde (tong)zoenen, ik was dan ook verrast. Ik heb verder niet naar de reden gevraagd, misschien alsnog door de covid-crisis (?). Ik heb het maar voor lief genomen en ondertussen begon Valerie met PZC. Kleine jan moest even op sterkte komen, dat ging matig door die passieloze likjes. Ik stelde na een minuut of twee standje 69 voor, maar ook dat gaf weinig verandering, ik werd totaal niet opgewonden.

Na pakweg 10-15 minuten 'slap gezuig' ben ik naar buiten gelopen zonder een hoogtepunt te hebben bereikt, want ook het neuken had niet veel goeds voorspeld bij deze ongeïnteresseerde & onwillige dame. Ik heb alsnog een deel terug geëist, omdat het uur niets werd met deze afstandelijke, onwillige en passieloze dame. Zoals altijd deed de gastvrouw weer moeilijk over teruggave en kwam deze beste mevrouw nog met het mooie verhaal dat ze voor deze ene keer een uitzondering zou maken, omdat Valerie "één van de pareltjes is van Leiden Privé en een naam hoog heeft te houden".
Mijn 'kleine jan' kwam in ieder geval niet omhoog door deze ongeïnteresseerde & onwillige Valerie. Als deze dame het 'pareltje van LP' moet zijn, is het niet veel beter gesteld bij de rest van LP...🤔
Pff, Valerie is m.i. 'een pareltje zonder enige glans'...😡 M.i. kan zij enkel de naam van misleiding & desinteresse hoog houden, daar is alles mee gezegd...(n)

Al met al kreeg ik alsnog €70 terug, maar deze domper heeft me wel €130 gekost. Ik heb de gastvrouw toch maar even verteld als Valerie zogenaamd 'het pareltje' is, dat ze meer passie moet tonen, niet zo onwillig/ongeïnteresseerd moet zijn en die extreme afstandelijkheid moet laten varen. Wat een deceptie was dit bezoek...😞
Aan mij ligt het in ieder geval niet, want ik ben 100% hygiënsch, vriendelijk, open en respectvol naar wie dan ook. Valerie is gewoonweg een passieloze & onwillige 'parel zonder enige glans'. Tot nooit meer ziens!

Aankomende week ga ik elders maar een goedmakertje plannen bij één van mijn favoriete dames. Zij laten zich tenminste wel gaan, (tong)zoenen tenminste vurig en die uurtjes zijn altijd erg passievol.
Daar kan deze passieloze & ongeïnteresseerde Valerie van LP zowel in letterlijke als figuurlijke zin nog een puntje aan zuigen...
Je wist van te voren dat deze dame mogelijk niet zoent en niet de meest spraakzame is of passief kan overkomen. Vervolgens neem je toch het risico en word je verrast omdat ze niet zoent met je terwijl iedereen dat wel met jou zou doen. Heel vreemd gedrag, moest je maar niet het risico nemen met de voorkennis die je had.
 
Sorry inderdaad de verkeerde.

Je wist van te voren dat deze dame mogelijk niet zoent en niet de meest spraakzame is of passief kan overkomen. Vervolgens neem je toch het risico en word je verrast omdat ze niet zoent met je terwijl iedereen dat wel met jou zou doen. Heel vreemd gedrag, moest je maar niet het risico nemen met de voorkennis die je had.
Dus? Wat wil je hier mee zeggen? Online informatie is grotendeels nooit (geheel) correct, neem alleen al afkomst/leeftijd etc., laat staan vermelde diensten. Gezien tongzoenen in vele recensies wel wordt vermeld, doet ze het wel. Bovendien, jij weet ik niet hoe mijn ervaring was, maar een hond kan nog beter aan mijn pik likken dan Valerie. Stop dus met nutteloze reacties en focus op je eigen wandelpraktijken, zoals op je 'bare' pleziertjes die je elders vermeldt, dat is pas 'heel vreemd' gedrag!

Even terugkomend op je eerdere/verwijderde reactie: arrogant om geld terug te eisen? Ook dat is jouw mening en jij weet niet voor hoe lang ik had geboekt. Ik ga niet voor een vol uur betalen, terwijl ik maar 10-15 minuten binnen was. Voor mij reden genoeg om dat 2e half uur á €70 terug te eisen.
Ga jij welke dienstverlener dan ook betalen voor slecht afgeleverd werk of fictieve uren? Neem bijv. een advocaat die allerhande uurtjes indient die niet zijn gemaakt? Nee! I rest my case...
 
Laatst bewerkt:
Ik snap deze discussie niet zo goed. In het algemeen maar ook specifiek voor Leiden Privé geldt dat DVP's altijd een handeling mogen weigeren. Blijkbaar wilde Valerie om de een of andere reden niet zoenen en dat is haar goed recht. Gezien het feit dat je niet met heel veel respect over haar schrijft, begrijp ik de weigering wel, eerlijk gezegd.
 
Ik ben afgelopen week ook weer bij Valerie geweest. Waar ze de vorige keer nog zoende, deed ze dat deze keer niet. Maar misschien de volgende keer wel weer...
69 is toch wel mijn favoriete standje met haar. Ik krijg het voor elkaar om haar tot een waanzinnig orgasme te krijgen. Ik kick daarop.
Het is gewoon een heerlijke, mooie meid en ik kom er graag.
 
Iemand nog recente ervaringen met Valerie?
Ben op zoek naar een dame die begripvol en geduldig is om me te begeleiden bij men eerste keer dvp. In het verleden weleens prestatie problemen gekend bij een one night stand ofzo wegens stress. En beetje bang dat dit bij een dvp ook zou zijn. En dan sta je daar met je slappe lul en een hoop geld kwijt…
 
Iemand nog recente ervaringen met Valerie?
Ben op zoek naar een dame die begripvol en geduldig is om me te begeleiden bij men eerste keer dvp. In het verleden weleens prestatie problemen gekend bij een one night stand ofzo wegens stress. En beetje bang dat dit bij een dvp ook zou zijn. En dan sta je daar met je slappe lul en een hoop geld kwijt…
Niks ten nadele van Valerie, maar in jou geval zou ik dan voor een leuke Nederlandse dame gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan