Recensie Valerie, Leiden Prive

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
16/05/24
0
Hallo,

Ik ben in het verleden eens bij Valerie geweest die werkte bij Leiden prive, maar daar zie ik haar al weken/maanden niet meer op de agenda staan. Weet iemand of ze misschien ergens anders is gaan werken? Ik hoor graag van jullie

John

Hallo,

Ik ben in het verleden eens bij Valerie geweest die werkte bij Leiden prive, maar daar zie ik haar al weken/maanden niet meer op de agenda staan. Weet iemand of ze misschien ergens anders is gaan werken? Ik hoor graag van jullie

John
Ze staat weer op de agenda!

Ook recent geweest, wat een droefenis deze Valerie. Foto's kloppen helemaal, prachtig lijfje. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Voorbeeld type van een zeester; je mag nergens aanzitten, zo passief als maar kan. Een van de slechtste dates van dit jaar.

Ook recent geweest, wat een droefenis deze Valerie. Foto's kloppen helemaal, prachtig lijfje. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Voorbeeld type van een zeester; je mag nergens aanzitten, zo passief als maar kan. Een van de slechtste dates van dit jaar.
Jammer dat ze tegenviel. Ik heb meerdere dates gehad en zoenen doet ze idd niet. Verder wel fijne dates gehad al moet ik wel zeggen dat het even tijd kostte voordat ze echt los kwam. Het is niet een dame die meteen alles met je wil doen.

Vandaag voor het eerst geweest (45 min). Ik trof een vrolijke Valerie. En mocht aan haar kleine tepeltjes zitten (likken en spelen). Zoenen was geen optie. Wel beffen. Op zich een leuke date wat wel richting GFE ging, ondanks het niet zoenen.
Ze heeft echt een perfect slank lichaam met mooie borstjes. Haar gezicht was minder mijn smaak, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de rest wat ik zag 😍

Ben er ook recent geweest, mooi slank, fris meisjesgezicht, borsten ook heerlijk twijfel echter tussen a en b maar zeker geen c zoals op de website. En spreekt heel goed Engels dus je kan ook prima met haar communiceren.

Zoenen op de lippen zit er niet in maar verder mocht er best veel en initiatief wisselde heen en weer. Kon lekker pijpen en had zin om in 69 te eindigen vanwege haar heerlijke lijf dus dat hebben we toen maar gedaan.

Ze doet dit erbij dus dat verklaart dat ze niet altijd op de agenda staat.

Heerlijke vrouw. Ik ben er geweest voor een uur met bad. We zaten gezellig samen in bad. Gezellig gekletst en vervolgens terug naar bed. Daar heeft ze eerst pzc en me ballen ook meegenomen, verder was kussen op de mond prima maar geen tong. Had daar geen moeite mee. Misso en doggy kwamen aanbod en afgemaakt met cowgirl. Geweldige meid. Nog een tip van 50 gegeven.

Terug
Bovenaan Onderaan