Recensie Valery, Amersfoort (voorheen Voorburg, Zeist, Breda, Amsterdam, Amstelveen) 2,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

groentje1970

Stamgast
Forumpionier
921
30/06/21
1.250
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7272442-valery
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Valery heeft al langer mijn aandacht, het was er alleen nog nooit van gekomen. Over de foto's had ik mijn twijfels. Wat haalde mij over? Het filmpje zier er heel naturel uit namelijk. Het contact op de App was snel en leuk. De locatie is in een keurige buurt. Het gebouw is wat gedateerd, maar binnen is het netjes. Er draaide iets Brian Eno achtigs op haar telefoon. Prima want moderne herrie trek ik niet zo goed.

Nou de foto's kloppen. Uiteraard hebben ze wat nabewerking gehad, maar ze geven een goed beeld. Valery heeft een lekker vol figuur en mooie grote borsten. De ontvangst was hartelijk, even douchen en gaan liggen. Tongzoenen was erg lekker, pijpen met iets minder. Wat ook een beetje aan mijzelf lag. Likken en intiem waren prima. Afgesloten met een verrassend goede massage.

Pzc en anaal was tegen bijbetaling mogelijk. Hier heb ik geen gebruik van gemaakt.

Herhalingsgevaar, het zou zo maar kunnen.
 
Valery twee maanden terug bezocht. Ook bij mij verliep het contact vlot. Het is de dame van de foto's, maar de foto's hebben wel echt veel bewerking gehad. Ze is wat aan de volle kant, hoewel ik daar geen moeite mee heb. Ik vond haar er prima uit zien. Zoenen met veel gevoel (zonder tong bij mij, maar dat boeit me niet). Wat wel een beetje jammer was, was dat ze halverwege de massage een telefoongesprek voerde waarbij ze met één hand verder masseerde :rolleyes:.
Totaalplaatje blijft verder goed. Ook nog even een beetje nageknuffeld, dat maak je ook lang niet altijd mee.
 
Voor de coronatijd heb ik een trio met haar en haar vriendin gedaan ( ben even haar naam kwijt, een blondje iig) ik kan daar kort over zijn 3x niks. Zoals hierboven al geschreven is, ze is niet zo slank als op de foto's. Was met een half uurtje vertrokken.
 
Valery is weer actief in Amstelveen. Heb de indruk dat ze misschien samen met Bianca in Amstelveen ontvangen. Dames arriveren, verplaatsen en vertrekken bijna altijd tegelijk.
 
Ik val eigenlijk niet zo op blond, maar ik vind deze dame wel een mooie blonde classy lady.
Of is dit juist de serie fotos's en videos die erg bewerkt zijn???
 
Valery is weer actief in Amstelveen. Heb de indruk dat ze misschien samen met Bianca in Amstelveen ontvangen. Dames arriveren, verplaatsen en vertrekken bijna altijd tegelijk.
Dat denk ik ook, hun advertentie is laatst tegelijk offline gegaan en nu weer samen online. Weet iemand trouwens uit welke land Valery komt?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7272442-valery
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eens in de zoveel tijd ga ik toch maar weer naar Valery. Dat komt vooral door de heerlijke foto's op haar profiel, want in werkelijkheid ben ik toch altijd weer een beetje teleurgesteld. Niet dat ze lelijk is, absoluut niet, maar die sprankeling van haar advertentie mist in het echt. Ze is zeker ook wat molliger, maar niet dik ofzo, en mag er best wel zijn. Maar de actie is redelijk saai, al is het ook weer niet zo slecht dat het een absolute no-go is. Ik zou altijd nog eens een keer een trio met haar en haar vriendin Bianca willen doen. Bij die laatste vliegen de vonken er doorgaans vanaf en wie weet weet ze iets in Valery los te maken. Tot die tijd ga ik mij denk ik maar bedwingen en kijk ik verder rond.
 
Ik ben vaste klant bij haar geweest de service was altijd top. Een goede gfe voor mij in ieder geval, ze gaf mij echt het idee dat ze mijn vriendin was. Maar de laatste paar keer viel het vies tegen, zelfs de laatste keer is ze drie keer weggelopen omdat ze gebeld werd. Dus voor mij geen volgende keer meer.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een Afspraak gemaakt met deze dame dat ging allemaal lekker vlot, maar eenmaal aangekomen daar viel de date tegen. Ja ze is de dame van de foto's maar die zijn jaren geleden gemaakt ze is een stuk ouder dan wat ze op haar advertentie heeft staan eerder tegen de 40 en voller dan op de foto's met een buikje. De date zelf was zeer teleurstellend pijpen deed ze maar amper zonder gevoel intiem ging nog wel totdat de telefoon ging. Ze nam op en begon met praten duurde denk ik een minuut of 3 terwijl ik daar op bed lag te wachten. Nou weer proberen dan 5 minuten later ging de telefoon weer ze staat weer op pakt haar telefoon en gaat haar kamer uit opdat moment kon ik er niet meer tegen en ben ik weggegaan. Ik had voor een half uur geboekt maar was daar alles bij elkaar maar een minuut of 12 binnen. Ik was al gewaarschuwd dat haar service niet al te best was maar zo slecht had ik het niet verwacht, ben blij dat ik maar voor een half uur had betaald en niet meer. Ik wou een recensie op kinky plaatsen maar ik zag dat ze haar recensies uit had staan dus dan maar hier.
 
Laatst bewerkt:
Een Afspraak gemaakt met deze dame dat ging allemaal lekker vlot, maar eenmaal aangekomen daar viel de date tegen. Ja ze is de dame van de foto's maar die zijn jaren geleden gemaakt ze is een stuk ouder dan wat ze op haar advertentie heeft staan eerder tegen de 40 en voller dan op de foto's met een buikje. De date zelf was zeer teleurstellend pijpen deed ze maar amper zonder gevoel intiem ging nog wel totdat de telefoon ging. Ze nam op en begon met praten duurde denk ik een minuut of 3 terwijl ik daar op bed lag te wachten. Nou weer proberen dan 5 minuten later ging de telefoon weer ze staat weer op pakt haar telefoon en gaat haar kamer uit opdat moment kon ik er niet meer tegen en ben ik weggegaan. Ik had voor een half uur geboekt maar was daar alles bij elkaar maar een minuut of 12 binnen. Ik was al gewaarschuwd dat haar service niet al te best was maar zo slecht had ik het niet verwacht, ben blij dat ik maar voor een half uur had betaald en niet meer. Ik wou een recensie op kinky plaatsen maar ik zag dat ze haar recensies uit had staan dus dan maar hier.
Hoe reageert zo'n dame dan, als je je aankleedt en weggaat? Of was ze ook daar te druk voor?
Bizar man
 
Een Afspraak gemaakt met deze dame dat ging allemaal lekker vlot, maar eenmaal aangekomen daar viel de date tegen. Ja ze is de dame van de foto's maar die zijn jaren geleden gemaakt ze is een stuk ouder dan wat ze op haar advertentie heeft staan eerder tegen de 40 en voller dan op de foto's met een buikje. De date zelf was zeer teleurstellend pijpen deed ze maar amper zonder gevoel intiem ging nog wel totdat de telefoon ging. Ze nam op en begon met praten duurde denk ik een minuut of 3 terwijl ik daar op bed lag te wachten. Nou weer proberen dan 5 minuten later ging de telefoon weer ze staat weer op pakt haar telefoon en gaat haar kamer uit opdat moment kon ik er niet meer tegen en ben ik weggegaan. Ik had voor een half uur geboekt maar was daar alles bij elkaar maar een minuut of 12 binnen. Ik was al gewaarschuwd dat haar service niet al te best was maar zo slecht had ik het niet verwacht, ben blij dat ik maar voor een half uur had betaald en niet meer. Ik wou een recensie op kinky plaatsen maar ik zag dat ze haar recensies uit had staan dus dan maar hier.
Recensies op Kinky zetten ze uit zodra je iemand negatief uitvalt....voor mij ook een redenen om op Kinky niks te schrijven.
Nou is tijdens de date wel het opnemen van de telefoon wel het irritantste wat je kan meemaken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben vorig jaar een keer bij Valery geweest.
Ze ontving met een andere dame, niet gezien maar duidelijk aanwezig met een wandelaar.
Bij binnenkomst beetje chaotisch maar mee naar slaapkamer, direct afgerekend.
Daarna lag ze het geld weg, maar duurde toch een minuut of 5.
Uiteindelijk beginnen, lieve dame met echt die mooie kop! Wel een slappe buik, maar heb met haar borsten gespeeld dus was goed afgeleid.
Uiteindelijk over gegaan naar anaal, maar dit werd heel lastig, ze is daar heel strak dus duurde lang. Rubbertje snel volgespoten en douchen.
Al met al een voldoende date, maar weet niet of ik nog terug ga.
 
Ik had vorige week een afspraak met haar in Breda gemaakt. Via WhatsApp, leek allemaal goed te gaan. Een uur vantevoren appt ze dat het een uur later moet worden omdat het druk verkeer is en ze uit Amstelveen moet komen. En toen ik voor haar deur stond appte ze dat ze 'het niet kon halen' en dat de afspraak dus niet doorging.
Op mijn vraag of later mogelijk was heeft ze niet meer gereageerd.
 
Ik heb haar vorig jaar ergens bezocht in Amstelveen. Inderdaad zeer verleidelijke foto's. Maar in het echt viel ze me toch iets tegen. Ze is absoluut een mooie vrouw maar wel forser dan de foto's doen vermoeden. Ze was super aardig maar ik vond er niet veel passie of gevoel in zitten. Het was een beetje emotieloos allemaal. Ik heb er geen spijt van dat ik haar heb bezocht maar geen hhg voor mij.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7272442-valery
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Retrospective review. Visited a few months back. Such a waste of beauty. She looked stunning in her red gown but then her services were equally mediocre. Tongue kissing was from approximately 25 kms away, PZC was average and I had to request her to lick my balls. Compared to other services, anal was decent. Has a slight belly but looks compensate for that. Speaks average English.

Absolutely no repeat.
 
Laatst bewerkt:
Deze dame maakt dubbele afspraken, om zeker te zijn dat ze niet zonder klant zit. Vlak voor aankomst kreeg ik bericht dat ze pas 1 uur en 20 minuten later dan afgesproken tijdstip tijd had. Ze geeft daarbij de uitleg dat ze altijd vraagt om 30 minuten tevoren een bericht te sturen. Dat had ik ook gedan. Zo'n verzoek wordt wel vaker gedaan, maar dan altijd met de bedoeling dat ze nogmaals bevestiging hebben dat ze niet voor niks wachten. Deze dame behoudt zich echter het recht voor om op allerlaatste moment te kunnen cancelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan