Recensie Valesca, Rotterdam (voorheen Apeldoorn, Arnhem, Amsterdam, Oudenbosch, Breda, Den Haag) 4,42 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3774670-valesca
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb een beetje een dubbel gevoel overgehouden aan deze date.….

Wat hierboven beschreven was over haar uiterlijk is in ieder geval geheel juist. Valesca ziet er echt heerlijk uit, borsten zijn zeker een maat groter dan op kinky wordt aangegeven (overigens wel zichtbaar nep als ze voorover gebogen op je zit), heerlijk strak lichaam, mooie gevormde kont, tattoos. Helemaal top als je daar van houdt. Ze is ook aardig, hoewel een gesprek volstrekt onmogelijk is als je geen Spaans of Portugees spreekt. Ik heb bewust dus voor een half uur gekozen, maar zelfs in dat half uur was het soms wat ongemakkelijk qua communicatie.

Ze begon een beetje tegen me op te dansen met haar kont. Heerlijk. Bij het zoenen wist ik meteen al dat dat een punt was. Bijna geen tong en je merkte dat ze het ontweek. Zeg dan niet vooraf dat je zoent denk ik dan. Voor diegenen die hier op aanslaan en over hygiene beginnen: Ik was geschoren, gedoucht, had mijn tanden gepoetst en ik had een frisse adem.

Pijpen was ok maar niet bijzonder. Daarna (vrij snel) over naar intiem en dat was best goed. Maar ook hier, ze weet dat ze een mooi lijf heeft en ze weet dat ze er goed uit ziet. Het is allemaal wat gemakzuchtig en lui. Ik heb genoeg dames de revue zien passeren die er minimaal net zo goed uit zagen en dat de vonken er wel af vlogen. En dit bleef een beetje door alle standjes zo doorgaan., Ze doet gewoon mee en is overal voor in, maar er komt vrij weinig initiatief vanaf.

Ik stond na een kleine 25 minuten weer buiten. Voldaan, maar ik denk dat het wel een eenmalige actie was. Wat niet wegneemt dat ze er echt fenomenaal uitziet dus om die reden zou je het een keer moeten proberen. Maar verwacht vooral geen vuurwerk en al helemaal geen GFE.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben van de week bij haar in Arnhem geweest.
Op de foto's vind ik haar wat mooier dan in real life, maar ze is zeker niet lelijk.
Ze stak direct haar tong in mijn huig toen ik nog maar net binnen was. Ze was zeer enthousiast en betaste me overal. Begon met haar reet tegen mijn tool aan te rijden. Ze deed mijn broeksriem en gulp open en begon op haar knietjes zc te pijpen. Ze heeft heel flinke tieten waar je lekker in kunt en mag knijpen, daar geniet ze wel van.
Ze spreekt niet veel Engels, maar je komt er samen best wel uit.
Heb haar in verschillende standjes aangeduwd, later ook nog even tussen haar tieten terwijl zij op haar rug lag. Heerlijk gezicht toch wel hoor.
Ze heeft het rukkend afgemaakt, waarbij ik over haar buik heenspoot.
Een alleraardigst vrouwtje die haar best voor mij heeft gedaan. Het is niet zo dat ik er naar terug MOET, maar als ik in de buurt ben kan het gerust nog eens voorkomen.
Ps ze vertelde me dat ze haar link steeds verwijderd als ze voldoende klantjes heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan