Recensie Vallolet, Den Bosch 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
348
15/09/21
137
50
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5864836-vallolet
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze is e dame van de foto's. Op de foto's ziet ze er verzorgd uit, in het echt iets minder verzorgd. Nog steeds een mooi smoeltje staat er op haar bovenlichaam met dikke reet (leek wel fake)

Ze ontvangt in appartement in Den Bosch-West. Niet echt een net appartement, kamertje was praktisch, maar niet supernetjes.
maar goed daar kwam ik niet voor.

Zelf heb ik een vaste latina dame waar ik graag bij terug kom, dus ik was benieuwd of deze dame ook iets voor mij kan betekenen in de toekomst. Ik heb wel voor een vluggertje gekozen om dit te beoordelen en dat heb ik dus ook geweten. Ik kon heel snel een wasje doen. Ondanks vluggertje, was er geen enkele manier van opbouw. Ga liggen, in het midden graag. Piemel nog slap en condoom werd erom heen gedaan.

Na een minuutje of twee, wilde ze reverse cowboy doen, piemel nog half slap. Dat werkte dus ook niet. Voelde niks, dus werd ook niet harder.
Ze was zeker wel geduldig en niet geirriteerd op mij dat het mij niet lukte hard te worden.

Uiteindelijk is ze mij weer gaan pijpen, waarbij ik vroeg dit wat krachtiger te doen. Uiteindelijk heeft ze mij kunnen klaar pijpen.

Ik twijfel of ik bij haar terug kom. In principe een lekkere latina.. Maar ik vind haar heel zakelijk. Ik weet niet of een langere date het verschil zal maken.
Beffen was bij een vluggertje niet mogelijk trouwens. Wel jammer, want ik weet dat mijn vriend daar wel van gaat stijgeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan