Van der Valk, Nieuwerkerk ad IJssel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
308
25/04/22
415
1
In het Van der Valk Hotel zijn sinds 18 juli onverwachts 42 asielzoekers ondergebracht, benieuwd wat er met de gasten van "fun4two" gaat gebeuren die daar de weekenden verbleven.
 
Laatst bewerkt:
Levert meer geld op dan reguliere klanten, in Alkmaar ook een hotel waar dvp,s vaker verbleven (niet voor werk) maar die werden er zo uit gezet het hotel kon beter verdienen aan de asielzoekers.
 
Wat een nare kortzinnige reacties. Zonder het te ervaren roepen sommigen al dat ze het hotel niet zullen bezoeken. Uit onderzoek blijkt dat omwonenden van asielzoekerscentra helemaal niet zo negatief staan tegenover opvang van vluchtelingen en geen overlast ervaren. Dit bevestigt dat onderzoek. Zonder ervaring roepen dat je er niet meer komt omdat je denkt dat ze overlast veroorzaken.
 
Wat een nare kortzinnige reacties. Zonder het te ervaren roepen sommigen al dat ze het hotel niet zullen bezoeken. Uit onderzoek blijkt dat omwonenden van asielzoekerscentra helemaal niet zo negatief staan tegenover opvang van vluchtelingen en geen overlast ervaren. Dit bevestigt dat onderzoek. Zonder ervaring roepen dat je er niet meer komt omdat je denkt dat ze overlast veroorzaken.
Nou bij mij in de straat wonen asielzoekers en ik heb nog zulks tuig gezien wat een asociale lui zijn dat!
 
Stond laatst bij Van Der Valk Leusden met de auto, daar hebben ze er 80 ondergebracht, kinderen zogenaamd. Leek meer op een bende 17jarige hangjongeren. Vond het geen goed plan om daar de auto te parkeren in elk geval.

Ligt misschien aan mij, maar als ik ergens heen zou vluchten en opvang zou krijgen zou ik me gedragen als modelburger. Dit is gewoon tuig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan