Vanaf 1 januari 2022

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bestraffen van klanten hebben ze nu ook al opgenomen:)
waarvan u weet of ernstige reden hebt te vermoeden dat er sprake is van dwang, uitbuiting of mensenhandel.

Dit is nog een behoorlijk strenge eis. Dit kunnen ze echt wel afzwakken naar 'waarvan u weet, kunt vermoeden of had kunnen vermoeden'. Godzijdank hebben we nog een rechter om ons te beschermen, maar dat houdt ook een keer op.

Niet dat ik het gevaar op zoek, integendeel, maar wat als een vrouw zegt - naar aanleiding van een blauwe plek op haar been - tsja, opgelopen tijdens het voetbal. In hoeverre moet ik dan onderzoek plegen, en dit onderzoek vervolgens documenteren?
 
Als deze wet ook door de 1e kamer wordt aangenomen is het verboden een dvp te betalen voor seks die geen vergunning heeft ook al zou ze bij een bedrijf werken wat wel een vergunning heeft. Soms wordt er op dit forum geschreven over 'extra's' in reguliere/gewone massagesalons; die salons hebben geen seksvergunning en de masseuses die er werken natuurlijk ook niet. Als je daar betaalt voor een seksuele dienst ben je ook strafbaar. Je loopt risico omdat de autoriteiten via je IP-adres achter je indentiteit zouden kunnen komen als je hier over verslag doet of gegevens deelt.
 
Sowieso is het nu ook al niet verstandig te schrijven over massagesalons, die niet toegestane extra's aanbieden.
En wat betreft IP-adressen, volgens mij zijn die in bepaalde gevallen variabel.
 
Als deze wet ook door de 1e kamer wordt aangenomen is het verboden een dvp te betalen voor seks die geen vergunning heeft ook al zou ze bij een bedrijf werken wat wel een vergunning heeft. Soms wordt er op dit forum geschreven over 'extra's' in reguliere/gewone massagesalons; die salons hebben geen seksvergunning en de masseuses die er werken natuurlijk ook niet. Als je daar betaalt voor een seksuele dienst ben je ook strafbaar. Je loopt risico omdat de autoriteiten via je IP-adres achter je indentiteit zouden kunnen komen als je hier over verslag doet of gegevens deelt.
Heel erg lastig bewijsbaar dit hoor. Ik kan een verslag van eerste tot laatste regel verzinnen. Hoe zouden ze dit willen gebruiken of bewijzen. Rechtskundig niets waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan